Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   “Vrouwen willen hun benen niet meer open doen" (https://forum.politics.be/showthread.php?t=251156)

dpg 27 december 2019 22:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer (Bericht 9206703)
Tsja mannen(?) met een bierbuik en micropenis doen of staan nu eenmaal achter zo'n uitspraken.

De enige oplossing voor dit gefrustreerd mietje is een geslachtsoperatie vrees ik :(

Arme Fred.

Weyland 27 december 2019 22:50

Jef Hoeyberghs kampt duidelijk met psychische problemen. Zijn echtscheiding was ook een vaak terugkerend thema in zijn stand-up. De studenten in de zaal hadden dat door en wakkerden het aan.

dpg 28 december 2019 10:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Weyland (Bericht 9207768)
Jef Hoeyberghs kampt duidelijk met psychische problemen. Zijn echtscheiding was ook een vaak terugkerend thema in zijn stand-up. De studenten in de zaal hadden dat door en wakkerden het aan.

Psychische problemen das duidelijk, ook bij zijn fans, maar nog steeds een slecht excuus.

fred vanhove 28 december 2019 11:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 9207848)
Psychische problemen das duidelijk, ook bij zijn fans, maar nog steeds een slecht excuus.

Wanneer is je volgende afspraak bij jeff ?

Libro 28 december 2019 12:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 9207879)
Wanneer is je volgende afspraak bij jeff ?

Ik denk eerder dat hij een afspraak heeft bij Goedele ;)

fred vanhove 28 december 2019 14:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 9207971)
Ik denk eerder dat hij een afspraak heeft bij Goedele ;)

Arme DPG:-D:-D

Guinevere 28 december 2019 14:16

Pff, ik heb laatst toch een beetje moeten lachen bij wat 'men' als een topman, de crème de la crème, beschouwd.
Een afgeleefde ouwe alcoholieker, oeps, kunstenaar die koenst maakt (nietsnut) . Ja, die kan madam de juwelierster krijgen.

Blij dat ik niet tot dat wereldje hoor.

fred vanhove 28 december 2019 15:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 9208091)
Pff, ik heb laatst toch een beetje moeten lachen bij wat 'men' als een topman, de crème de la crème, beschouwd.
Een afgeleefde ouwe alcoholieker, oeps, kunstenaar die koenst maakt (nietsnut) . Ja, die kan madam de juwelierster krijgen.

U vergeet het voornaamste. Multimiljonair.

Henri1 28 december 2019 15:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 9197665)
In de kern heeft Jef meer dan gelijk.

Hij heeft het over de moderne, Westerse, opgeplamuurde kantoor / bureau bimbo's die de werkplaats verzieken met hun geroddel, geklaag, intriges en drama.

Anderzijds zijn er vrouwen die zoveel seks hebben dat ze een wandelende spermacontainer zijn.

Een soort van publiek toilet waarin iedereen zijn lul mag leegblazen.

Ik vraag me nu terdege af of jij ooit één vrouwenkont in vol ornaat hebt mogen aanschouwen.

Weyland 28 december 2019 16:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 9207848)

Inderdaad. En het vermoeden dat hij zich laat bevangen door red pill community zeik-video's op YT schijnt wel te kunnen kloppen.

Weyland 28 december 2019 16:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 9208091)

Hij prijst ook moslima's in zijn standup. Met zijn vies afgeleefd alcoholisch zwijnelijf fantaseert hij er zelfs over.

fred vanhove 28 december 2019 16:33

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 9208169)
Ik vraag me nu terdege af of jij ooit één vrouwenkont in vol ornaat hebt mogen aanschouwen.

Moet dat nu echt Henri ?:-)

Bijlage 111813

Henri1 28 december 2019 20:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 9208215)
Moet dat nu echt Henri ?:-)

Bijlage 111813

Daar Past een hele (knal)demper in.

Guinevere 28 december 2019 21:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 9208153)
U vergeet het voornaamste. Multimiljonair.

Dat trekt in een bepaald wereldje wel vrouwen over de streep maar dus zoals ik al zei... nee, dank u. En ik vind ze alvast niet meer top. Eerder 'gevallen' adel.

Guinevere 28 december 2019 21:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Weyland (Bericht 9208197)
Hij prijst ook moslima's in zijn standup. Met zijn vies afgeleefd alcoholisch zwijnelijf fantaseert hij er zelfs over.

Eh, dat denk ik niet. :silly:

Demper 19 december 2020 16:22

risico op corona

Koenaard Depuydt 19 december 2020 20:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer (Bericht 9206703)
Tsja mannen(?) met een bierbuik en micropenis doen of staan nu eenmaal achter zo'n uitspraken.

Geacht IJsboertje

Ook mannen(!) met een wasbordje en een reuzenslang doen of staan achter zo'n uitspraken.

Wijven zouden beter ook hun mond niet meer open doen.

Met gespierde groeten

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be