Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Vrouw aangevallen door twee moslimmeisjes (https://forum.politics.be/showthread.php?t=59718)

Basy Lys 25 september 2006 18:08

Kan je nog wat meer zoeken naar dergelijke appeltjes?

Het is goed dat je jezelf corrigeert. Maar als je over één feit drie correcties moet maken, maak je jezelf niet direct zeer geloofwaardig.

ericferemans 25 september 2006 19:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Basy Lys (Bericht 2017261)
Kan je nog wat meer zoeken naar dergelijke appeltjes?

Het is goed dat je jezelf corrigeert. Maar als je over één feit drie correcties moet maken, maak je jezelf niet direct zeer geloofwaardig.

1+0+0=3?
Bent u de statisticus van PDW?

Basy Lys 25 september 2006 19:24

Ik heb zo het gevoelen dat we hier met een iemand van een zekere werkgroep vandoen hebben. Zal nog even wat natrekken.

Kaal 27 september 2006 12:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Neptunus (Bericht 1992538)
Ik heb toen niet ingegrepen omdat die moslimvrouwen erg agressief te keer gingen en ik geen zin in had om ook door deze nietsontziende moslimvrouwen te worden gemolesteerd....er stonden trouwens ook heel wat mannen te KIJKEN...... Wat ik wel heb vastgesteld is dat de aangevallen vrouw kalm en rustig bleef en zich krachtdadig kon verdedigen en losrukken uit de greep van de agressieve moslimmeisjes en uiteindelijk kon wegrijden....waarna er verder niets meer is gebeurd....tenzij dat enkele mannen (allochtone, blijkbaar van Aziatische origine) die uitzinnige moslimvrouwen probeerden tot bedaren te brengen.... toen ben ik maar vertrokken en weet niet hoe het verder is afgelopen.....

Kijk ofwel vond je dat voorval niet erg genoeg om in te grijpen en dan vraag ik mij af waarom je de noodzaak voelt om erover te posten, ofwel vind je het erg en dan kan ik enkel concluderen dat jij die dag laf bent geweest. Veel allochtonen gedragen zich als ettertjes, daar ben ik volledig mee akkoord. En ik walg hoe langer hoe meer van de multiculturele hersensschimmen.

Dat neemt echter niet weg dat vele blanke mannen gewoon laf zijn. Was het dan echt niet mogelijk om die deftige vrouw te helpen, al was het verbaal door de twee meisjes te vragen om het wat kalmer aan te doen?

rookie 27 september 2006 13:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kaal (Bericht 2022370)
Kijk ofwel vond je dat voorval niet erg genoeg om in te grijpen en dan vraag ik mij af waarom je de noodzaak voelt om erover te posten, ofwel vind je het erg en dan kan ik enkel concluderen dat jij die dag laf bent geweest. Veel allochtonen gedragen zich als ettertjes, daar ben ik volledig mee akkoord. En ik walg hoe langer hoe meer van de multiculturele hersensschimmen.

Dat neemt echter niet weg dat vele blanke mannen gewoon laf zijn. Was het dan echt niet mogelijk om die deftige vrouw te helpen, al was het verbaal door de twee meisjes te vragen om het wat kalmer aan te doen?

Guido Demoorsyndroom ???? a nee dat is juist die is gestorven door aderverkalking die niet kan opgespoord worden dixit edina

Lodi 29 september 2006 12:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vl_pieter (Bericht 1992968)
toch raar dat er nooit iemand ingrijpt in zon situaties. is het omdat men bang is om zelf iets te kunnen overkomen of is het omdat men bang is dat men achteraf de dupe zal zijn en racist zal genoemd worden.

Ik geloof dat je hier een punt hebt. Twee of drie blanke vrouwen uit elkaar halen, zou geen probleem opleveren, maar eens er moslims mee gemoeid zijn, is dat al een heel andere kwestie. Dan zou racisme weer eens de boosdoener zijn.

Lodi 29 september 2006 12:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 1993037)
Inderdaad: hij geeft geen enkel idee van de reden of aanleiding tot de feiten, maar 't feit dat er moslims bij waren is voor hem genoeg om nog maar eens aan wat VuilB-agitatie te doen...:roll: :-P

Als ik het goed begrijp, mag men niets vermelden warrvan men de reden niet kent waardoor iets is ontstaan ?
Pfffffffft. Nu nog beter.

Lodi 29 september 2006 13:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ploertendoder (Bericht 1993064)
't Is toch een zeer bizar verhaal, niet. Misschien hadden andere mensen er wat meer van gezien of heeft iemand weet van de achtergronden?

Via zo'n topic als dit kun je dan zulke dingen te weten komen he.

Links vergelijkt graag de hoofddoekdraagsters met nonnen. Wel, ik heb nog nooit horen vertellen dat 2 nonnen een voorbijkomende fietster aanvielen en aanrandden.

De Arme Klaren misschien als ze weten dat de fietster eieren bij zich heeft.:-D

Lodi 29 september 2006 13:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door voicelesscharlie (Bericht 1993084)
Ik had die moslimteven gewoon een rammeling voor hun kopvod gegeven .
Mag toch van de Islam ,Niet?

Hoho, omgekeerd mag.

Lodi 29 september 2006 13:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 1993112)
Extreemrechts geweld daarentegen , d�*�*r wordt beter over gezwegen?

Wie begint er altijd over ?

Lodi 29 september 2006 13:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nicolas (Bericht 1993432)

pure tactiek
we zullen de komende weken nog overstelpt worden door allerlei verhaaltjes waarbij de angst voor " de anderen" de kop op steken. We worden toch zo bedreigd, in Antwerpen zijn er dagelijks honderduizenden contacten tussen mensen van allerlei afkomst, maar neen elk individueel geval wordt uitvergroot en beschreven alsof het bewijs is van het gevaar van de islam. Het grootste gevaar op dit ogenblik is dat er een partij macht zou krijgen die tegen alle democratische principes ingaat en onze hele maatschappij zal inperken in de verworven vrijheden/rechten zoals meningsuiting, gelijkheid tussen man en vrouw, gelijkheid ongeacht seksuele geaardheid, huidskleur enz

Begin er dan maar aan te gewennen. De boeman komt.;-)

Lodi 29 september 2006 13:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje (Bericht 1993552)
Neenee, mijn tandarts is een zeer betrouwbaar en honorabel persoon. 8-)

Ben je daar wel zeker van ? Ken je ook zijn politieke strekking ?

Lodi 29 september 2006 13:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mamaloe (Bericht 1999362)
Denk jij nu echt dat je ze een "gunst" gaat bewijzen door ze naar hun zogenaamde "thuisland" terug te sturen???

Marokkanen die in de zomer naar Marokko op vakantie gaan om hun familie etc. terug te zien (en hetzelfde geldt voor Turken trouwens), die worden daar in't zak gezet als eender welke westerse toerist. Ze worden daar niet meer als "Marokkaans" of "Turks" gezien, namelijk.

Praat er maar eens over met een paar Marokkanen of Turken (zeker die van de jongere generatie). De meeste van hen zijn hun banden met het zogenaamde "thuisland" aan het verliezen, en in rap tempo (al zullen ze dat niet durven toegeven, daarvoor zit de trots en het eergevoel nog te hoog).

Vooral de jongens, die gaan gewoon helemaal op in de Amerikaanse MTV-cultuur. Wat is er nu meer "westers"?

Geloof je dat nu zelf ?

Lodi 29 september 2006 14:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door drosophila (Bericht 2006522)
Waar maken jullie zich druk om, die crapuultjes zijn toch jullie bondgenoten? Dat meisje zet misschien voortaan een hoofddoek op, waarmee ze in feite "een terugkeercontract tekent" en dan kunnen jullie ze deporteren.

Of ze stemt Vlaams Belang!

Lodi 29 september 2006 14:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door drosophila (Bericht 2007813)
Ik ben noch extreem-links, noch een 'hij'. Wél democrate.

Links-democrate ? Wij kennen de linkse democratie!

metten 29 september 2006 17:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nicolas (Bericht 1993432)

pure tactiek
we zullen de komende weken nog overstelpt worden door allerlei verhaaltjes waarbij de angst voor " de anderen" de kop op steken. We worden toch zo bedreigd, in Antwerpen zijn er dagelijks honderduizenden contacten tussen mensen van allerlei afkomst, maar neen elk individueel geval wordt uitvergroot en beschreven alsof het bewijs is van het gevaar van de islam. Het grootste gevaar op dit ogenblik is dat er een partij macht zou krijgen die tegen alle democratische principes ingaat en onze hele maatschappij zal inperken in de verworven vrijheden/rechten zoals meningsuiting, gelijkheid tussen man en vrouw, gelijkheid ongeacht seksuele geaardheid, huidskleur enz

ANTWERPEN

Anke Van dermeersch (Vlaams Belang) weigerde woensdag deel te nemen aan het verkiezingsdebat van de vzw Vereniging voor Ontwikkeling en Emancipatie van Moslims (VOEM). Zij had eerst toegezegd, maar haakte af toen bleek dat het alleen voor vrouwen was. "Het is ongehoord dat de stedelijke dienst integratie zulke flagrante schending van de gelijkheid tussen man en vrouw toelaat en openlijk steunt", zegt Van dermeersch. "De gelijkheid tussen man en vrouw, maar ook de scheiding tussen kerk en staat zijn democratische verworvenheden die niet in vraag kunnen worden gesteld wegens de aanwezigheid van een groeiende groep radicale islamieten. Daarom was ik woensdag niet aanwezig op het debat omdat wij vrouwen geen tweederangsburgers zijn."
Bron: GVA

Maak dat "de anderen" eens wijs!

sarah2006 7 oktober 2006 15:55

Ik zoek Nederlandstalige (studenten)

:-PIk heet Sarah, ik ben studente en ik ben 19 jaar oud.
Ik leer het Nederlands sinds enkele jaren... Maar ik moet absoluut mijn nederlands verbeteren !Ik zoek Nederlandstalige (studenten) om te praten. Ben je geinteresserd ? Aanzel niet... Neem contact met mij op : [email protected]
Ik zal je in mijn contacten op MSN toevoegen !
Dank u vriendelijk en tot ziens...;-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be