![]() |
Kan je nog wat meer zoeken naar dergelijke appeltjes?
Het is goed dat je jezelf corrigeert. Maar als je over één feit drie correcties moet maken, maak je jezelf niet direct zeer geloofwaardig. |
Citaat:
Bent u de statisticus van PDW? |
Ik heb zo het gevoelen dat we hier met een iemand van een zekere werkgroep vandoen hebben. Zal nog even wat natrekken.
|
Citaat:
Dat neemt echter niet weg dat vele blanke mannen gewoon laf zijn. Was het dan echt niet mogelijk om die deftige vrouw te helpen, al was het verbaal door de twee meisjes te vragen om het wat kalmer aan te doen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Pfffffffft. Nu nog beter. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Anke Van dermeersch (Vlaams Belang) weigerde woensdag deel te nemen aan het verkiezingsdebat van de vzw Vereniging voor Ontwikkeling en Emancipatie van Moslims (VOEM). Zij had eerst toegezegd, maar haakte af toen bleek dat het alleen voor vrouwen was. "Het is ongehoord dat de stedelijke dienst integratie zulke flagrante schending van de gelijkheid tussen man en vrouw toelaat en openlijk steunt", zegt Van dermeersch. "De gelijkheid tussen man en vrouw, maar ook de scheiding tussen kerk en staat zijn democratische verworvenheden die niet in vraag kunnen worden gesteld wegens de aanwezigheid van een groeiende groep radicale islamieten. Daarom was ik woensdag niet aanwezig op het debat omdat wij vrouwen geen tweederangsburgers zijn." Bron: GVA Maak dat "de anderen" eens wijs! |
Ik zoek Nederlandstalige (studenten)
:-PIk heet Sarah, ik ben studente en ik ben 19 jaar oud.
Ik leer het Nederlands sinds enkele jaren... Maar ik moet absoluut mijn nederlands verbeteren !Ik zoek Nederlandstalige (studenten) om te praten. Ben je geinteresserd ? Aanzel niet... Neem contact met mij op : [email protected] Ik zal je in mijn contacten op MSN toevoegen ! Dank u vriendelijk en tot ziens...;-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be