Kodo Kodo |
16 augustus 2011 18:12 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moslim!
(Bericht 5631764)
Ik verbaas me er zelf niet meer over als ongelovigen hun kinderen laat lopen of zelf aanmoedigen om te n*ken voor het huwelijk. Dat is een ander normatief kader. Verwerpelijk vanuit het mijne.
|
Ja, in Noord-Afrika gaat dat wel even anders. Daar neuken ze ná het huwelijk. Tegen een uur of vier staan aan alle schoolpoorten getrouwde mannen de jonge meisjes op te wachten. Vaders die hun dochters ophalen?
Na decennialang met mohammedanen opgescheept te zitten, is de gemiddelde Westerling nog steeds geneigd, die volkomen absurde vraag met een "ja" te beantwoorden. Ik niet want ik weet beter. De volgende week kunnen die meisjes zich leuke kleren kopen en zo...
Niet dat die mannen dat vóór hun huwelijk niet doen. Maar goed, de pedofeet dus niet, en dat is het goede voorbeeld. Hoeveel had-ie er ook weer in zijn harem? Achttien, negentien stuks?
De jongste was in ieder geval maar zes jaar.
Wat jullie niet begrijpen is dat het voor een beschaafd mens een BELEDIGING is, als je bij hem of haar voor dat soort "godsdienst" een lans komt breken. Want eigenlijk zeg jij ons: "ik denk oprect dat jullie dom genoeg zijn om ons imbecielengeloof te gedogen en er zelfs delen van jullie eigen land voor op te geven".
Maar ja, de meeste dhimmi's zijn zeker dom genoeg.
|