Pericles |
16 augustus 2011 19:04 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto
(Bericht 5631871)
Het ging over de zin
Allochtoon
http://www.vandale.nl/vandale/zoekSe...ery=allochtoon
Nu, ik begrijp wat ge zegt.
Sedert dat het minder aanvaard wordt mensen van een andere afkomst te discrimineren beginnen de racisten het over een andere boeg te gooien en spreken ze over mensen met een andere cultuur of godsdienst.
Maar zoals al eerder gesteld doet dat er niets toe, gezien etniciteit en ras door elkaar gebruikt wordt en de definitie van racist ook discriminatie op basis van etniciteit (cultuur) omvat.
|
De multiculturele samenleving is een farce. Culturen leven niet met elkaar , ze botsen . In de ene cultuur is boeren en scheten laten misschien een teken van appreciatie , in een andere cultuur een bewijs van het feit dat men niet is opgevoed.
Bovendien, mensen zijn evenwaardig , maar culturen niet. De cultuur van de Dayaks die koppen snellen , is duidelijk inferieur aan de onze of vind jij van niet misschien . :roll:
Men mag dus ook rustig de islamcultuur inferieur noemen zonder racist te zijn , islam heeft niets te maken met etniciteit , want allerlei mensen van allerlei rassen kunnen islamiet zijn, zelfs mijn Vlaamse buurman kan zich bekeerd hebben.
Wat wil u dan ?
Een wetgeving die het onmogelijk zou maken om op welke ideologie of godsdienst dan ook kritiek te hebben ?
U pleit dan voor een vorm van fascisme .
Overigens is het mij nog steeds onduidelijk welke uitlatingen hier naar voren gebracht , die de wetgever niet vervolgd , volgens jou wel vervolging verdienen.
Kunt u mij daarvan een voorbeeld geven ?
|