![]() |
Citaat:
of je nu" terecht" dan wel "onterecht" op de negerlijst terechtkomt maakt toch niks uit? Wat is in dit geval "terecht"? toch enkel degene die de poster negeert heeft daar last van? |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Er is een goede reden om trollen te negeren, dat heeft niets te maken met mensen die kritiek leveren op iemand stellingen. |
Citaat:
U ziet ze vliegen volgens mij. :lol: |
Citaat:
Maar de berichten waarover ik het heb gaan daar niet over. Die gaan over het het discrimineren en monddood maken op basis van die godsdienst, en dat is onwettelijk. Dat is onversneden racisme. |
Citaat:
Een vriend van mij , een bedrijfsleider, heeft ooit een Turk buiten gesmeten omdat hij weigerde orders van een vrouw aan te nemen , omdat zijn achterlijke godsdienst dat verbood. :lol: |
Citaat:
Ik vind dat religie werkelijk geband moet worden naar het verleden. Het zijn sociaal aanvaarde legale levensverontwaardigende sektes, die niet horen legaal te zijn. Als iemand een buitenzintuigelijke verklaring nodig heeft om anderen geen kwaad te doen dan stel ik mij vragen bij het vermogen van die persoon redelijke keuzes te maken. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Want stelt ge u dezelfde vragen bij iemand die wetten nodig heeft om anderen geen kwaad te doen? Blijkbaar heeft religie een positieve invloed op het voortbestaan van de soort, anders had het nooit zoveel succes. Het lijkt er op dat dit aan het veranderen is en dat de regels die de overheid oplegt een goed alternatief is en dat religie geen voordeel meer biedt in de voortplanting (hoewel ik daar wel aan twijfel). Maar misschien zetten we deze discussie beter voort in het daartoe bestemde subforum 'Godsdienst en levensovertuiging'. |
Citaat:
Citaat:
Uw punt? |
Citaat:
Stel je even voor dat er géén religie was geweest, wie weet hoever waren we dan al gevorderd in het oplossen van samenlevingsproblemen! Misschien w�*ren er wel geen samenlevingsproblemen. |
Citaat:
Nu, ik probeer hier geen evolutiebioloog te spelen, maar ik zeg maar dat het 'godsdienst' vraagstuk veel ingewikkelder in elkaar zit dan wat simpele slogans. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dus stop jullie FASCO'S praktijken want ze hebben geen zin KRITIEK MAG KRITIEK MAG KRITIEK MAG :-D pijnlijk he |
Citaat:
Citaat:
't Kan verkeren... |
Citaat:
Ik begin bij u zo een beeld te zien van een lange magere man met een lans naast windmolens. Don ... nogwa. ;-) |
Citaat:
Verbrandt de heksen! En als dat niet lukt verbrandt hun boeken! Leg maar eens het internet stil. |
Citaat:
|
Citaat:
na Summer? Giovanni? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be