![]() |
Citaat:
Zo vind zij het aanzetten homo's van de hoogste torens te gooien niet strafbaar zolang dat hier in de praktijk niet gebeurt. |
Citaat:
|
Citaat:
Als je liever een artikel hebt met "aanzetten tot" ok 4 jaar cel voor aanzetten tot rellen via Facebookhttp://www.dutchcowboys.nl/facebook/22864 Citaat:
Citaat:
knal haar neer ;-) tot ze niet meer opstaatkan geïnterpreteerd worden terwijl ik al van in het begin schreef Ik ben zeker dat de schrijver dit niet letterlijk bedoelde. |
Citaat:
Ik beweer enkel dat men pas van aanzetten kan spreken als er ook daadwerklijk mensen aangezet worden. Anders is het maar een poging tot aanzetten. Citaat:
En al poogt iemand mij een week aan stuk om mij dingen te laten doen, zeggen of denken, ... ....als ik mij mij niet laat vangen heeft hij mij niet aangezet tot iets. Toch niet zo moeilijk dacht ik? Alle reclame als voorbeeld. Paulus. |
Citaat:
Dat is de eerste keer niet dat jij me onterecht beschuldigt. Wat scheelt er eigenlijk? |
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=2747 Citaat:
Twee mannen hebben 4 jaar cel gekregen voor een poging tot het aanzetten van rellen via Facebook. Citaat:
Paulus. |
Citaat:
Vertel nu wat het wezenlijk verschil is tussen "aanzetten tot" en "oproepen tot". Of is er geen wezenlijk verschil? Citaat:
Maar aangezien er geen rellen waren, moeten ze volgens jou, vrijgelaten worden. Correct? Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het aanzetten tot discriminatie is strafbaar, ook indien er geen gevolg aan gegeven wordt. Toch niet zo moeilijk dacht ik? |
Citaat:
Citaat:
Wat er scheelt, is dat ik vind dat jij er een hoogst vervelend en irritant forumgedrag op nahoudt. En dat vind ik niet alleen zo blijkt uit vele reacties, maar nog veel meer mensen, eigenlijk iedereen die wel eens een poging tot serieuze discussie met je heeft ondernomen. |
Citaat:
Als u zich aangevallen voelt kunt u dit melden door middel van het rode driehoekje en/of de betreffende persoon op uw negeerlijst te plaatsen. Dit geldt ook als uw tegenstander ‘’irritant’’ discussiert. De negeerlijst, of gewoonweg niet reageren, is dan de aangewezen weg.http://forum.politics.be/showthread.php?t=153381 |
Citaat:
|
Citaat:
Hij houdt er wel een hoogst vervelend en irritant forumgedrag op na, maar negeren is, zoals de forumleiding zegt, daar de beste remedie. |
Citaat:
Nu ik er nader over nadenk, is dat eigenlijk best een goede oplossing, buiten chronische trollen hun congé geven natuurlijk, maar dat is aan de forumleiding verder. "Klatstellen" dus, en mijn kostbare tijd en moeite niet meer verspillen aan figuren zoals jij. Bedankt om dit onder de aandacht te brengen artisjok, ere wie ere toekomt, en hopelijk zal deze suggestie van de forumleiding grote navolging krijgen. |
Citaat:
Citaat:
We waren bezig over wat "aanzetten" is. Mijn of uw oordeel of "aanzetten" of een "poging tot aanzetten" strafbaar moet zijn, doet niks af aan de betekenis van wat "aanzetten tot" daadwerkelijk betekent. Het is duidelijk dat mijn stelling, dat men slechts van "aanzetten tot" kan spreken als er werkelijk mensen worden aangezet, blijft staan. In het andere geval, blijft het bij pogingen. Paulus. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Paulus. |
Citaat:
Gelieve te vertellen wat het wezenlijk verschil is tussen "aanzetten tot" en "oproepen tot". Of is er geen wezenlijk verschil. Citaat:
De jongeren werden veroordeeld voor oproepen tot, (poging tot) aanzetten tot rellen. (of hoe je het nog wil noemen) De rellen vonden niet plaats, er werd geen gevolg gegeven aan hun oproepen tot, aanzetten tot rellen. Mag ik weten of ze moeten vrijgelaten worden volgens jou? |
Citaat:
Kunnen we dan nu terug naar de betekenis van 'aanzetten' en uw woordspelletjes daar laten? Citaat:
Het was dus niet mijn woordspelletje maar het uwe. Moet weer alles drie keer herhaald worden voor jou? Het onderwerp van discussie was de betekenis van het woordje "aanzetten". Citaat:
Het is duidelijk dat mijn stelling, dat men slechts van "aanzetten tot" kan spreken als er werkelijk mensen worden aangezet, blijft staan. In het andere geval, blijft het bij pogingen tot. Paulus. |
Citaat:
Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....63#post5636763 Citaat:
En dat slaat op het discours, ongeacht het resultaat. |
Citaat:
Het is en blijft strafbaar ook als het aanzetten geen gevolg heeft. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be