Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Godsdienst en levensovertuiging (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=111)
-   -   wat is er allemaal verboden door de islam (https://forum.politics.be/showthread.php?t=68918)

colargo 28 november 2006 23:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant (Bericht 2203424)
Nee, ik heb een religie gekozen die de vrijheid van het individu beter respecteert.

:thumbsup:

colargo 28 november 2006 23:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Samrah (Bericht 2202745)
Cargustaaf haha tuurlijk.. Geloof maar wat je wilt.. Ik weet hoeveel ik verdien, wat ik heb gestudeerd en het woordje citeer kende ik al langer dan jij maar ik bepaal wanneer ik die knopjes gebruik: niet dus...

Oei:|

The Islamic law of Afghanistan does not allow the employment of women in government departments or international agencies. Women should not go outside their residences with the exception of those working in the medical sector.

Awel das nog geen slecht idee dien islam:lol:

colargo 29 november 2006 00:09

SAMRAH : Ich nehme alles an, was Islam mich bittet, zu tun

SUBMISSION the MOVIE

part1 http://www.ropma.net/videos/part1.wmv
part2 http://www.ropma.net/videos/part2.wmv
part3 http://www.ropma.net/videos/part3.wmv
part4 http://www.ropma.net/videos/part4.wmv

Religion of peace:lol: 2 novembre 2004 Theo van Gogh

Lincoln 29 november 2006 00:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Basy Lys (Bericht 2203348)
De titel van deze thread is "wat is er allemaal verboden door de islam".

Is het onderwerp uitgeput of poogt onze Internet troll op een trollerige manier de aandacht van het onderwerp af te leiden?

Hey hey basy, pas op dat de mods dat niet zien te lezen ,er is al iemand voor het woordje "troll" al eens voor geband !:lol:

colargo 29 november 2006 00:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lincoln (Bericht 2203769)
Hey hey basy, pas op dat de mods dat niet zien te lezen ,er is al iemand voor het woordje "troll" al eens voor geband !:lol:

Moslimratje klinkt schattiger vind ik;-)

jurgen79 29 november 2006 03:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Samrah (Bericht 2203388)
Ik aanvaard alles wat Islaam mij zegt..

Zeer fijn voor u...zeer fijn...
Snap nog altijd niet hoe zulke sekte hier toegelaten is in Belgie...een sekte die de ongelijkheid tussen man en vrouw in stand blijft houden.
Lachwekkend

Esperanza 29 november 2006 07:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Samrah (Bericht 2203388)
Ik aanvaard alles wat Islaam mij zegt..

M.a.w. je loopt mee in een race zonder jezelf af te vragen wie het startsein heeft gegeven. Het opgeven van je vrije wil alsmede het zelfstandig nadenken is nu niet bepaald iets om fier op te zijn. Onbegrijpelijk.

cor 29 november 2006 08:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hellfigger (Bericht 2203381)
God heeft de man boven de vrouw bevoorrecht (Soera 4, 34); de vrouw mag alleen met haar man seksuele betrekkingen hebben, de man met een onbeperkt aantal vrouwen (S. 23, 1-6); de man kan zijn vrouw verstoten, het omgekeerde is niet mogelijk (65, 1); de vrouw krijgt de halve erfenis van de man (S. 4, 176); een getuigenis van een vrouw is maar half zoveel waard als dit van een man (S. 2, 282); de vrouw moet gehoorzaam zijn aan haar echtgenoot (S. 4, 34); bij blijvende ongehoorzaamheid moet de man zijn vrouw slaan (S. 4, 34).

Zijt gij nu propaganda aan 't maken voor het vb?
Precies hun geloofspunten.

cor 29 november 2006 08:46

Citaat:

Nee, ik heb een religie gekozen die de vrijheid van het individu beter respecteert.

Iets beter misschien.

Vorenus 29 november 2006 12:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cor (Bericht 2204223)
Zijt gij nu propaganda aan 't maken voor het vb?
Precies hun geloofspunten.

Nee, dat zijn de wtten van de Koran.

cor 29 november 2006 12:21

Tiens, ik dacht dat het een paar regels uit het 70-punten programma waren.

Basy Lys 29 november 2006 12:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Samrah (Bericht 2203356)
Basy Lays: jij weet toch zo goed wat allemaal verboden is

Vertel jij nekeer

Lees misschien alles nog eens na vanaf het eerste bericht van deze thread?

Ik twijfel er overigens nog steeds aan of je nu wel echt de fundamentaliste bent die je beweert te zijn of een Internet troll.

Samrah 29 november 2006 20:49

Citaat:

Tja, dan betaal je de prijs ook in het hiernamaals hé...

"De wereld is een paradijs voor de ongelovigen en een gevangenis voor de gelovigen"

Samrah 29 november 2006 20:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hellfigger (Bericht 2203431)
Dus de man mag u slaan als de cous cous slecht gekookt is.

Is dat Islaam??? Staat in de Koraan dat de man mag slaan als het eten slecht is??

Dan lieg jij.

Samrah 29 november 2006 20:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf (Bericht 2203738)
Als je je middelbaar doorgesukkeld bent, zal het al goed zijn , denk ik...Op uw taaltje afgaande, en de naïeve hoogmoed die van uw woorden afdruipt, in lange slierten schuimend speeksel, zo dat ge met uw 2 ingepakte poten in een grote plas staat...Een grote plas fanatieke etterachtige, stinkende vloeistof...een plas die geen kennis aanvaarden kan, die ontstaat uit domheid, onwetendheid en afgunstige opgekropte woede...
Gij kunt geen studies gedaan hebben...

Tja, ik hoef je helemaal niet te overtuigen hoor, ik weet wat ik heb gestudeerd en ik weet voor welke job ik opsta dus wat jij denkt kan me gestolen worden.

Samrah 29 november 2006 20:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jurgen79 (Bericht 2203826)
Zeer fijn voor u...zeer fijn...
Snap nog altijd niet hoe zulke sekte hier toegelaten is in Belgie...een sekte die de ongelijkheid tussen man en vrouw in stand blijft houden.
Lachwekkend

Jij bent lachwekkend. Kijk in de spiegel en je zal me gelijk geven.

Samrah 29 november 2006 20:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Esperanza (Bericht 2204114)
M.a.w. je loopt mee in een race zonder jezelf af te vragen wie het startsein heeft gegeven. Het opgeven van je vrije wil alsmede het zelfstandig nadenken is nu niet bepaald iets om fier op te zijn. Onbegrijpelijk.

Hmmm.. zonder nadenken nu weer ook niet hé. Ik ben eerst de Koraan beginnen lezen en pas daarna kwam mijn overtuiging voor de Islaam

Bobke 29 november 2006 21:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Samrah (Bericht 2206092)
Tja, dan betaal je de prijs ook in het hiernamaals hé...

"De wereld is een paradijs voor de ongelovigen en een gevangenis voor de gelovigen"

Alleen de ongelovigen zijn dus zeker van hun paradijs. :-D

Samrah 29 november 2006 21:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobke (Bericht 2206182)
Alleen de ongelovigen zijn dus zeker van hun paradijs. :-D

Op aarde wel ja.. Maar ja, dromen zijn bedrog.. Het leven blijft ook niet duren...

Flippend Rund 29 november 2006 21:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Samrah (Bericht 2206197)
Op aarde wel ja.. Maar ja, dromen zijn bedrog.. Het leven blijft ook niet duren...

dromen over het paradijs zijn bedrog...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be