![]() |
Citaat:
Groetjes Yahya |
Citaat:
|
Citaat:
Allah had blijkbaar slechts oog voor een welbepaalde stam, de Joden dus. Wist hij nu echt niet dat er ook mensen op de andere continenten leefden of vond hij het niet nodig om die de enige waarheid te gaan verkondigen ? Gaan die nu echt eeuwig branden in de hel, gewoon omdat ze niet op de hoogte waren van de enige waarheid? Ik kan dat met de beste wil ter wereld geen eerlijke God noemen. Dat is regelrechte vriendjespolitiek. |
Citaat:
Waarom beantwoord je mijn twee andere vragen niet? |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
de bedoeling van de boodschap is dat het verspreid moet worden tussen de mensen en mensen zijn in staat om na te denken en zijn vrij om hun keuze te maken ofwel geloven ze en de boodschap volgen ofwel niet .. Er is dus geen dwang in de Godsdienst. Citaat:
Nee nee, dat is niet waar! Iemand die niet op de hoogte wordt gebracht, of de boodschap misbegrepen heeft ofzo .. wordt niet beoordeeld hoor :roll: Citaat:
groetjes Yahya |
Citaat:
Oi :roll: De Islam is op de koran gebaseerd, en de koran is een leiding voor de mensheid wie die weg wilt volgen en wie niet wilt is vrij. Welke vragen moet ik beantwoorden? Ik heb reeds een antwoord gegeven, maar ofwel heb je dat niet lezen ofwel heb je niet begrepen. Maar die vragen trekken op niets en ik noem ze geen vragen. vertel mij hoe ziet iets in de toekomst in het hierenmaals uit? hoe werkt iets in hierenmaals? hoe groot is het atoom in hierenmaals? wat voor kleur krijgt de water in hierenmaals? Hoe krachtig zijn de behoeften van een vrouw in hiet hierenmaals? .. die zijn geen vragen, ik geloof wat ik als informatie van de boodschapper heb gekregen .. iets ga gebeuren dan is dat wel zo.. zoals een knuffel man vrouw duurt 40 jaar tijd! en hoe dat mogelijk is , is geen vraag. groetjes Yahya |
Citaat:
Ik maar denken dat mijn oud betovergrootmoedertje heel de tijd in de hel aan het branden was omdat ze niks van islam af wist. En gelukkig zijn nu ook al die Maya en Inca volkeren met jullie 72 maagden aan het stoeien (enfin, de mannetjes dan). Of zouden mijn betovergrootmoedertje en al die Inca en Maya vrouwen dan TOCH in de hel zitten? Want volgens mohammed zat het daar wèl vol met vrouwen hé? Hoe zit het met de Inuit in feite? Ook aan het branden? En al die chineeskes? |
Citaat:
En misschien weet je het niet maar niet al zijn schepsels spreken die taal. Citaat:
Toevallig is dat natuurlijk door een legeraanvoerder met een niet onbesproken gedrag. Weet je wat voor mij een onomstotelijk bewijs van zijn woord zou zijn ? Dat hij alle volkeren op aarde dezelfde boodschap zou gebracht hebben. Niets is echter minder waar, alle volkeren houden er een andere godsdienst op na. Ik heb geen enkele reden om aan te nemen dat uw volk uitverkoren zou zijn en meerwaardig aan anderen. .We herinneren ons nog zo iemand zo een zeventig jaar geleden. Citaat:
Citaat:
Alleen wat jij denkt kan waar zijn. ;-) |
Citaat:
Wij hebben het niet begrepen en gaan naar de hemel. Yahya heeft het wel begrepen en gaat bij de minste mistap naar de hel. Leuk hé ? |
Jah dat is nu eenmaal de basispremisse van de islam. Kuis uw gat af met uw rechterhand ... ja da's spijtig ... jij gaat naar de hel. Gebruik vork en mes aan tafel ... jep de hel voor jou.
Dat is eigenlijk de grap zelf. De pedofiele profeet kende namelijk het concept toiletpapier niet. Dus zijn er wetten over hoe ga uw achterwerk schoonmaakt, aangezien die dat dus gewoon met water doet. Een moslim moet dus zijn gat kuisen op het wc met zijn linkerhand, en mag enkel zijn rechterhand gebruiken om iemand een hand te geven en/of te eten. zie ondermeer Sahih Bukhari 1:4:155 Alle ge moet echt wel nen absolute idioot zijn om te denken dat iets als dat u naar de hel zou brengen. :lol: |
Ik wil wel even doorgaan op wat Tomcpp zegt: er staan in de koran een aantal hele praktische beschrijvingen van hoe iets gedaan moet worden. Bijvoorbeeld het linkerhandgebeuren, maar bijvoorbeeld ook het slachten van dieren. Er wordt niet gezegd: doe het zo snel en pijnloos mogelijk, maar er wordt de methode gegeven die toen het beste was. Hoe denk jij over dit soort dingen in het algemeen Yahya, moet de regel gevolgd worden of de achterliggende gedachte?
|
Citaat:
Het is niet alleen de linkerhand die moet gebruikt worden om de aarsopening te zuiveren, het moet bovendien gebeuren met een ONEVEN aantal stenen. Niet: kei 1 en kei 2, maar kei 1, kei 2 en kei 3 moeten worden gebruikt. Desnoods ook kei 4 en kei 5, maar nooit enkel kei 4 en daarmee eindigen. Nu mag dit voor sommige mensen idioot klinken, maar het is dus net zo idioot als dat moslims zich niet mogen ontlasten met hun kont richting mekka: en aan dat laatste wordt netjes voldaan in vb. de Nederlandse sociale woningbouw. Het is even idioot als je verplicht voelen om met een laken rond je hoofd te lopen of je verplicht voelen om dieren onverdoofd te slachten. |
Citaat:
|
Sja als ze antwoorden hadden zouden ze geen Godsdienst hebben he. Wel spijtig dat ze in dit leven massamoord plegen en kinderen verkrachten voor dat onbeantwoorde hiernamaals.
|
Citaat:
Als ge Uw gat met Uw linkerhand afkuist, en dan eet met Uw linkerhand, wat is dan de volautomatische straf die ge zult krijgen? Handen wassen is noodzakelijk bij het betreden en verlaten van de verpleegeenheid, na gebruik gemaakt te hebben van het toilet (verpleegstageongevalprev2003.pdf), ... Tiens, nu vraag ik mij af of de KULeuven nu ook al de Islam zit te propageren? Nu, wat is het gevolg op Uw Strafboekhouding, als ge Uw gat afkuist met Uw linkerhand en dan iemand anders een hand geeft met Uw linkerhand? Dat zal natuurlijk iets ingewikkelder in mekaar zitten, maar ik denk dat het effect vergelijkbaar zal zijn. Ge gaat uiteraard ook op een of andere manier worden bijgevezen. |
Citaat:
Blijkbaar hebben ze dus wel de antwoorden, maar kunnen ze die niet coherent en logisch samenkoppelen. Ik stel bv de vraag: hoe kan iemand zijn persoonlijkheid bewaren na de dood? Zou dat niet spijtig zijn voor bv pasgeboren kinderen, oude zieke mensen, geestelijk gehandicapten,... Heeft met geloof niets te maken. En indien wel, wat gelooft men dan dat er met die mensen gebeurt? Als ik zeg: "ik geloof in Sinterklaas", kan jij dat dan niet met argumenten en rede weerleggen? Ben ik dan geen sukkel als ik hardnekkig blijf volhouden dat Sinterklaas toch bestaat? Omdat ik het geloof? Punt? Als ik zeg: "ik geloof dat 40% van de mensen in werkelijkheid buitenlandse wezens zijn die de aarde willen overnemen". Kan jij dat dan niet makkelijk weerleggen? Of ga je mijn geloof respecteren? Me dunkt dat ik binnen de kortste keren in de psychiatrie beland. Dat zou natuurlijk anders zijn, wanneer een grote meerderheid hetzelfde geloof aanhangt. |
Ik heb nog een vraag yahya:
Volgens de koran is Allah volmaakt. Volgens de koran is de islam volmaakt. Het is zogezegd de kers op de taart. Het laatste woord van Allah/God dat aanvuullingen en verbeteringen maakt in de voorgaande profetiën. Nu is mjin vraag: Indien Allah volmaakt is, waarom heeft hij dan niet meteen De Enige Waarheid verkondigt? Waarom moest hij zichzelf zonodig corrigeren? Ik zou dus eerder geneigd zijn om te geloven dat de joden de Enige Waarheid in pacht hebben, en dat Christus en Mohammed dikke blageurs waren. En kijk: ik werp mezelf ondertussen naar de hel: Mohammed was een stomme zak met een lelijke muil die graag op schapen kroop en uit zijn bek stinkte naar sperma. Allah is een gefrustreerde god met een kleine penis. Daarvoor verdien ik toch wel de hel, hoop ik? |
Ja, ik denk dat je het daardoor wel verdiend hebt om vrij te zijn op de vlucht in plaats van gevangen in een gouden kooi.
|
Citaat:
Wat betekende sharia ook alweer? |
Yayah,
ik heb nog een vraag: Als 'Allah' eigenlijk gewoon de Arabische vertaling is van 'God', waarom gebruikt men dan steeds de term 'Allah' in Nederlandstalige teksten? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be