![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
hij gaat hier niet op reageren hoor. |
Citaat:
Dat is nu eenmaal de realiteit van de politiek |
Citaat:
is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Steekt, ik begrijp dat, uw leugenstaatje staat nu met de billen bloot in heel de wereld. |
Om gans deze draad samen te vatten:
Deel 1: begrotingstekort 3% -Begroting I: afgekeurd door EU -Begroting II (met bevriezing van extra 1,2 �* 2 miljard): waarschijnlijk goedgekeurd door EU voor woensdag volgende week -Begroting III (nogmaals extra miljarden): goed te keuren in februari door EU Deel 2: sixpack Hier is nog niets over bekend. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Om het nu objectief samen te vatten: 1) Er zijn vragen door Europa over de Belgische begroting. 2) De Belgische regering zal uitleg moeten geven. 3) Al naargelang de uitleg zal de Belgische begroting goed- of afgekeurd worden door de Commissie op woensdag. En dat is meteen ook mijn laatste woord dienomtrent. |
Sandertje heeft blijkbaar de bal volledig mis geslagen en nva krijgt over de ganse lijn gelijk.:lol:
Dikke afgang voor Beke en de Croo!! |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zal nu doen zoals u: :offtopic: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
U was :offtopic: door mij persoonlijk aan te vallen ivm schijnheiligheid en zo. |
Citaat:
|
Citaat:
Weet je hoe potsierlijk het is dat je al een tiental paginas weigert om die zogezegde vragen van Europa te formuleren? Ik snap niet waarom je hier nog post. Wij kunnen allemaal lezen, dus je gaat hier echt niemand overtuigen met argumenten die rechtstreeks tegengesteld zijn aan wat er zeer duidelijk in die brief staat. Zelf weet je ook dat het nonsens is, daar ben ik absoluut zeker van. Ik begrijp het écht, echt niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wel jongens, er zijn tot op heden weinig draden op dit forum geweest waar zo stevig met stront werd gegooid.:lol:
|
Citaat:
En eens uitleggen hoe het zit met de bevriezing in uw verhaal |
Citaat:
|
Citaat:
Einde discussie voor wat mij betreft in ieder geval. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be