![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Niemand kan de toekomst voorspellen. Misschien kan inderdaad een Van Gogh ooit voor een prikkie kopen. Daarenboven was mijn repliek bedoeld tegen uw foutieve bewering dat de stijl waarover sprake, nazistisch zou zijn. Dat is niet zo. Wel was het een stijl die in het interbellum bestond en door zowat iedereen werd beoefend. |
Citaat:
|
Citaat:
Daar is een markt voor. |
Citaat:
Feit is dat ruim 40% Waalse 'werkenden' uit overheidspersoneel bestaat. Personeel dus dat de staat geld kost inplaats van dat het de staatskas helpt vullen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of zouden die Menapiërs de Germanen maar "genaturalizeerd" hebben en zich vlotjes gemengd hebben met die Gemanen? Best mogelijk... Dat is een hoofdstukje geschiedenis waar ik graag meer over zou weten |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Uw definitie van een ambtenaar: "Personeel dat de staat geld kost inplaats van dat het de staatskas helpt vullen", rammelt als knikkers in een Marie-Thumas conserfje. Afin, U scheerde vaneigens gek. |
Citaat:
Ik wacht nog steeds op die toch zo grote culturele verschillen tussen Vlamingen & Walen, kan toch niet dat het enige verschil de taal is? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een taal is een hulpmiddel, het stelt ons in staat ons uit te drukken, en te communiceren, of dat nu in't nederlands, vlaams, waals, frans, engels of zelfs in binaire eentjes & nullekes is, zolang een mens kan communiceren is't goed. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vroeg hem net hetzelfde als wat u mij nu vraagt. Zoals u zelf -terecht- heeft opgemerkt, is dit inderdaad onmogelijk. Ik had dit antwoord graag gekregen van de persoon aan wie ik de vraag stelde, maar tot op vandaag heb ik nog altijd niets gehoord. |
Citaat:
|
Voorpost kan altijd de beelden van hun actie naar VTM sturen : was er niet op VTM een uitzending zoals "Vidéo Gag" op TF1? Ik denk dat de VTM-versie "Kan dit?" heette of iets in die stijl........8)
|
Citaat:
|
Citaat:
Zo zie je maar dat niet alle oude Vlaamse vrouwen even stereotiep zijn. ;) |
Citaat:
je hebt bv wel mensen die graag pop horen, of ze nu van Vlaamse, Waalse of Engelse makelij is. De namen hebben geen belang, wel de soort muziek. |
Citaat:
|
Citaat:
En dan zeggen ze dat Belgicisten onzin uitkramen... |
Citaat:
Ik toonde een cultureel verschil aan wijsneus, de splitsingsrechtvaarding laat ik volledig voor rekening van de verbeelding van een ex-blubber. :-P Mijn splitsingsrechtvaardingen situeren zich in andere domeinen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Voor het overige verwijs ik naar oudere berichten van me over deze zaak. Ik kan die als volgt samenvatten: buurvolkeren, zeker in West-Europa, een grote mate van gemeenschappelijkheid en overeenkomsten. Nederlanders, Duitsers, Vlamingen, Walen, Fransen uit het Noorden... We delen heel veel met elkaar. Slechts op bepaalde punten wijken we van elkaar af. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be