![]() |
Citaat:
Probeer jij de vrouwendiscriminatie, de homofobie, de moordlust op Joden en andere religiën, hun antidemocratie, paternalisme, sharia enz van de islam goed te praten door eventuele maatschappelijke zwakheden bij onze kultuur te benoemen? U haalt trouwens terecht de vaststelling aan dat daar met vereende krachten aan wordt gewerkt...en met succes....mochten we hetzelfde met het maatschappeljk veel schadelijkere islam willen doen zou het hier burgeroorlog zijn... |
Citaat:
vanaf wanneer zullen die voetballisten een eerlijke financiële bijdrage aan de maatschappij leveren zo zij hun sport kunnen beoefenen? Zo volledig normaal vind ik dat niet, miljoenen per week en zelf niet kunnen instaan voor de veiligheid van de supporters. Daar klopt toch iets niet in die hoofden. |
Citaat:
Islam is een geloofsovertuiging en ligt nog iets moeilijker denk ik:-P Gelijkheid van vrouwen en gelijkheid voor iedereen daar moet aan gewerkt worden en dat moet ook de islam eens erkennen. |
Nog een mooi voorbeeldje
Citaat:
|
Citaat:
Hoeveel van dit type berichten zouden er nodig zijn? C. 'Marokkanen/Joden/Turken/moslims/Walen/Hollanders zijn dom/gemeen/inhalig/werkschuw' = Wel racisme maar niet strafbaar. (Pas op: Als u veel van dit type berichten plaatst zouden wij dit wel als geheel kunnen laten vallen onder 'haatzaaien' waarvoor we al eerder een forummer hebben verbannen.)http://forum.politics.be/showthread.php?t=153381 |
Citaat:
|
Citaat:
Er is enkel strafbaar racisme en vrije meningsuiting. Al de rest is gezever. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Juist een bende kinderen... :lol:
|
Citaat:
Wat een prachtig voorbeeld van semantische brick a brac toch weer... nu hebben we twee soorten racisme: het verboden racisme en het toegelaten racisme....man man man....:roll: |
Citaat:
|
Citaat:
Strafbaar racisme en niet strafbaar racisme. Het laatste valt onder de vrije meningsuiting, het eerste onder haat zaaien. |
Citaat:
ik denk dat die semantische brick a brac in de genen zit van de linkies... volgens u hebben we nu dus ook al niet strafbaar -niet toegelaten en niet strafbaar -toegelaten?....woehaa... |
Citaat:
Maar het is eigenlijk vrij eenvoudig. Strafbaar racisme is dat wat valt onder de wet tegen discriminatie en racisme. Wat daar niet onder valt, valt onder de vrije meningsuiting. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Als dat haat zaaien is, ben ik de koning der Nederlanden... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je reageerde op : "Haat zaaien is toch strafbaar." |
Citaat:
Maar u heeft gelijk: wat mij betreft mogen ALLE subsidies aan ALLE religies per direct worden stopgezet. |
Citaat:
|
Citaat:
Niet moslims uitmaken voor honden en varkens is ook geen haat zaaien? |
Citaat:
Maar we hadden het nu toch over haat zaaien. Citaat:
Maar dan moet ik vaststellen dat jij je ook schuldig maakt aan haat zaaien. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Niettemin moet ik vaststellen dat jij je dan ook schuldig maakt aan haat zaaien. |
Citaat:
|
Citaat:
|
geeuw
rasssssiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiesme |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be