Macchiavelli |
26 augustus 2011 11:21 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok
(Bericht 5651901)
Waarom zou ik aan jou tekst en uitleg moeten vragen?
Opdat jij dezelfde racistische uitspraken nog eens in het lang en breed zou herhalen?
|
Kijk, hier komt de aap wederom uit de mouw. Jij hebt voor jezelf al uitgemaakt dat het "racistische" uitspraken zijn, zonder hoor en wederhoor toe te passen, en zonder aan te tonen waar dat vermeende "racisme" dan te vinden zou zijn. En niet voor de eerste keer.
Wat Hertog van Gelre ook al zei:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre
(Bericht 5651510)
Wat artisjok en de haren niet schijnen te begrijpen is dat daar de discussie niet eindigt maar dient te beginnen. Uw bericht over het iq in bepaalde landen in het kader van debiliteit zou voor mij aanleiding zijn geweest om met u te discussieren over wat u er precies mee bedoelt. Als u zou bedoelen dat alle Afrikaanse mensen debiel zijn dan zouden we een nog steviger discussie hebben gevoerd.
|
Citaat:
(Bericht 5651901)
Het is niet de eerste keer dat die wiki-pagina wordt aangehaald om dergelijke conclusies te trekken, en die conclusies worden weerlegd.
In een volgende draad wordt weer dezelfde nonsens herhaald.
|
Dat kan best zo zijn, maar dan is het aan jou om dat nogmaals te weerleggen.
Citaat:
(Bericht 5651901)
Voila, nu geef je zelf toe wat je eigenlijk bedoelde.
|
Je wilt het weer eens niet snappen he?
Ik zal het nog eens duidelijk proberen te maken dan. Pericles zei: "Arabieren zijn precies ook stukken minder verstandig volgens die kaart."
Misschien begrijp je het nu wel.
----
Maar je beklaagde je over het feit dat die uitspraak zomaar mocht blijven staan. Daaruit concludeer ik ten eerste dat jij die uitspraak bij de forumleiding gemeld hebt, en ten tweede zegt het feit dat de forumleiding dit laat staan, me dat de forumleiding de uitspraak aan allerhande wetten en regels heeft getoetst en er niets strafbaars in heeft gevonden. Tot spijt van wie het benijdt. In dit geval ben jij dat, zo te zien.
Tot slot nog een opmerking aan jou artisjok: Het feit dat jij nu weer zeer selectief aan het citeren bent, en daarbij het leeuwendeel van mijn post aan jou compleet negeert, zegt mij dat jij hier zeer kwaadwillig bezig bent.
Het móét en zál voor jou "racisme" zijn. Dat heb je eerder in dit topic ook al meerdere keren bewezen. Het lijkt wel alsof jij aan racismofobie o.i.d. lijdt en dat je daardoor overal racistische spoken meent te ontwaren.
|