![]() |
Citaat:
Laten we het eens op een andere manier proberen. Met jouw definitie is "positieve discriminatie" dus eigenlijk geoorloofd ongeoorloofd onderscheid maken. Mja... |
Citaat:
Zeg eens, als Persoon A beter is dan persoon B, maar volgens de "regels" van positieve discriminatie (i.c. quota) moet persoon B aangenomen worden, wie wordt het dan? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Extreem-linkse demagogie. |
Citaat:
Je bent ten andere ook off-topic bezig. Maar ja, het is na 10 uur 's avonds. |
Citaat:
|
Citaat:
Wat vreselijk voor haar dat ze de gedachten niet kan bepalen. Wat een frustratie moet dat wel niet voor haar zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Schitterend! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Positieve discriminatie ten voordele van migranten is negatieve discriminatie tov van niet migranten. Lijkt me nogal logisch. |
Citaat:
|
Citaat:
Dat links geïnspireerde inquisitiecentrum hoort nauwelijks thuis in een moderne samenleving. Ik snap dat ze niet zwaarder bespaard hebben op zo'n zever trouwens, dat was toch een mooie gelegenheid om nog eens te cutten in public spending. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Over onbetrouwbare bronnen gesproken... |
Citaat:
Meent u dat nu? :? |
Citaat:
|
Citaat:
:roll: |
Citaat:
Je geeft me een individueel gevalletje. Het CGKR kan me nog zo'n individuele gevallen geven, ook van autochtonen die door allochtonen gediscrimineerd worden. Je kan je stelling dus niet hard maken. Je bewijst helemaal niets. Je stelling (demagogische onzin) valt hierbij dan ook helemaal in het water. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Grapjas... |
Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Discriminatie Kijk, nog zo'n "onbetrouwbare" bron. Vraag jij even om een aanpassing? |
Citaat:
|
Citaat:
Je gaat af als een gieter. Clear. |
Citaat:
Hij houdt het liever bij het selectief uitpikken van een gevalletje dat in zijn kraam past. Maar daarmee bewijst hij zijn stelling natuurlijk niet. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be