![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Hoewel, ik begin toch te twijfelen. :oops: |
Citaat:
|
Citaat:
Kunnen we misschien niet gewoon het parlement afschaffen aangezien het net daar is dat men toch nooit wil luisteren? |
De oplossingen en voorstellen waar het VB voor staat zijn alom gekend.
Deze oplossingen en voorstellen hebben echter allemaal een aantal gemeenschappelijke punten: ze zijn logisch, ze zijn eenvoudig en ze zijn nefast voor de eigenlijke machtsdragers in dit onland. Net daar ligt het probleem voor het establishment. Bijgevolg rest deze enkel nog om te zeggen dat het niet realistisch is (niet politiek correct, populistisch, enz...er worden zelfs een karrevracht aan semantische kunstgrepen uitgevoerd om voor de VB aanpak toch maar een negatieve naam te vinden) en hop...we zijn er... Dus: het VB heeft geen oplossingen (want hun oplossingen zijn populistisch, of ze zijn....) Ondertussen hosselt en bosselt het Belgische systeem met de ogen open recht naar de financiële afgrond (let op: de financiële afgrond van de volgend generatie, de 16% armen, daklozen, enz dus helemaal niet het establishment)...en worden er geen doortastende maatregelen (zie boven) genomen... |
Citaat:
Ik reageerde overigens gewoon op Bobke, die meende dat oppositiepartijen geen structurele oplossingen moesten aandragen... |
De oplossing van het VB is bekend : een autoritair onafhankelijk Vlaanderen buiyten de EU en liefst buityen de VN. Diegenen die dit een "oplossing " hebben volgens mij recht op die mening maar hebben en krijgen in ieder geval ongelijk. Dat een politieke partij ertoe overgaat om aan hongerige daklozen soep uit te reiken is zelfs indien het om soep aan "eigen volk eerst" gaat toe te juichen.
|
Citaat:
:roll: Alez zeg, een autoritair onafhankelijk Vlaanderen buiten de EU... man man man wat ge ook drinkt of eet: Minderen! En dringend! Wat een onzin zeg! |
Citaat:
|
Citaat:
Aantonen dat het gevoerde beleid beter kan, of gewoon niet deugd. De oppositie binnen en buiten het parlement tegen wantoestanden organiseren. Een oppositiepartij die wantoestanden wil aanpakken heeft de middelen ervoor. Maar ze moet dan ook willen. Wat soep uitdelen is dat niet. Het is inderdaad een promotiestunt. |
Citaat:
Ik neem aan dat ze dat niet uit eigen zak moeten betalen ? |
Citaat:
Lonen van de parlementairen. Toegang tot de media. Het netwerk van lokale mandatarissen en afdelingen. komt ge al een heel eind mee. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nog geen drie quotes verder wordt mijn stelling al bewezen... Citaat:
Ik kan dat gewoon niet geloven hé. Citaat:
:rofl::rofl::rofl::rofl: |
Spijtig dat een partijkaart vereist is.
|
Citaat:
Daarmee los je de speculatie niet op. Integendeel zelfs: speculatie haalt woningen uit de markt. Je kan dat tegengaan door speculatie te bemoeilijken, of (indirect en inefficiënt) de markt gewoon te vergroten... Citaat:
Mag ik vragen hoe VB ervoor zoekt te zorgen dat de verhuurders hun huurprijzen niet gewoon gaan optrekken met (een deel van) de huursubsidies die ze zoekt te geven? |
voor de daklozen :
1 Bijlage(n)
Dat zinnetje in het groen, daar is 't 'm om te doen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be