Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Import van Macho-cultuur in Noorwegen. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=164080)

Dick Tator 4 december 2011 14:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 5842004)
Zoals ik al zei, een onderbreking van 8 uren. Niet slecht voor 1 werkdag. Had je dat weer niet gelezen of ben je nu echt zo'n wereldvreemd ventje?

Dat beweer jij dat dat niet slecht is, lamzak..

Elbow 4 december 2011 14:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 5841995)
Theocraten die atheisten sponsoren, grappig idee eigenlijk.

Ze noemen zichzelf atheisten tot men over de islam begint. Dan worden ze erger dan de meest dolgedraaide ayatollas. Zie maar naar de containers onzin die artisjok dagelijks neerpoot. Die staat 's morgens om 6 uur paraat om alle uitwassen in naam van Allah weg te relativeren of te vergoeilijken.

SDX 4 december 2011 14:18

Noors TV journaal
From the desk of Filip van Laenen
Rolleiv Solholm-The Norway Post

Elio di Supo 4 december 2011 14:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dick Tator (Bericht 5842011)
Dat beweer jij dat dat niet slecht is, lamzak..

Oke trol. Ik vraag me eigenlijk af hoeveel dagen je al in je hele bestaan hebt gewerkt. Ik hou het er op dat je een forumtrol bent met een uitkering die teveel tijd omhanden heeft.

Dick Tator 4 december 2011 14:23

http://www.nrk.no/nyheter/norge/1.7847017

Oktober vorig jaar werden 72 verkrachtingen waargenomen in dit land. Twee van de drie namen plaats in Oslo.

In 41 van de 48 gevallen in Oslo is de boosdoener onbekend. Slechts zeven van deze gevallen werden opgelost.

artisjok 4 december 2011 14:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 5841995)
Theocraten die atheisten sponsoren, grappig idee eigenlijk.

Ach zo.
Hierover gaat dit topic niet, maar wel over gezever als theocraten die atheïsten zouden sponsoren.

Elio di Supo 4 december 2011 14:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elbow (Bericht 5842015)
Ze noemen zichzelf atheisten tot men over de islam begint. Dan worden ze erger dan de meest dolgedraaide ayatollas. Zie maar naar de containers onzin die artisjok dagelijks neerpoot. Die staat 's morgens om 6 uur paraat om alle uitwassen in naam van Allah weg te relativeren of te vergoeilijken.

't Is maar te hopen dat ze haar jaar niet moet bissen. Weeral gemeenschapsgeld dat verkwanselt wordt.

Elio di Supo 4 december 2011 14:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 5842042)
Ach zo.
Hierover gaat dit topic niet, maar wel over gezever als theocraten die atheïsten zouden sponsoren.

't Is niet eerlijk he Sjokske? Wat ga je nu doen? Schuimbekken van woede?

Elbow 4 december 2011 14:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 5842048)

Nee morgen om 6 uur 's morgens opstaan ten dienste van de gekkenpraat die een shizofreen in Mekka een paar eeuwen geleden schuimbekte.

daiwa 4 december 2011 14:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elbow (Bericht 5842052)
Nee morgen om 6 uur 's morgens opstaan ten dienste van de gekkenpraat die een shizofreen in Mekka een paar eeuwen geleden schuimbekte.

:lol:

Dick Tator 4 december 2011 14:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elbow (Bericht 5842052)

Zij gaat tenminste werken..

Elio di Supo 4 december 2011 14:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dick Tator (Bericht 5842059)
Zij gaat tenminste werken..

Nu bent u vast jaloers.

Elbow 4 december 2011 14:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 5842054)
:lol:

Je lacht, maar eigenlijk is dat behoorlijk euh ... sick.

Dick Tator 4 december 2011 14:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 5842062)
Nu bent u vast jaloers.

Omdat Elbow niet werkt en ik wel..? Nee.. Niet meteen..

Elio di Supo 4 december 2011 14:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dick Tator (Bericht 5842070)

Wat een verdraaiing (alweer). Dat bent u ten voeten uit.

Elbow 4 december 2011 14:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dick Tator (Bericht 5842070)

Wil je een copie van mijn loonbriefje?
Niet verschieten hé, t'is een veelvoud van wat jij verdient.

artisjok 4 december 2011 14:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 5842048)

Niet eerlijk?
Het toont aan dat wat ik schreef correct is, en jij blok stond. Dan kom jij af met "daar gaat het topic niet over"; bij gebrek aan argumentatie.

Dat maakt me niet woedend, integendeel.
Daar geniet ik van.

artisjok 4 december 2011 15:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 5842045)
't Is maar te hopen dat ze haar jaar niet moet bissen. Weeral gemeenschapsgeld dat verkwanselt wordt.

Elio toch, een beetje last van vooroordelen?
Ik sta zo vroeg op om op tijd op het werk te zijn.

Kritiek daarop en wat vooroordelen moeten hier nu doorgaan voor "discussiëren".

alice 4 december 2011 15:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 5841937)
U toch ook? Als ik nu zou beweren dat alle meisjes die verkracht werden door moslims het zelf hadden gezocht dan zou u dat toch zonder blikken en blozen aanvaarden? Alleszins zie ik u dan niet uw typische "bron?" neerpennen. Als 't maar in het kraampje past.

In ieder geval worden ze verkracht omdat moslims vinden dat ze daar gelegenheid toe geven, onbedekt over straat en zonder begeleiding!:roll:
Voruwen horen in hun gedrag dit onmogelijk te maken, en wanneer ze dit niet doen kun je mannen toch niets verwijten? Zo zien die kerels dat!

Elbow 4 december 2011 15:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alice (Bericht 5842186)
In ieder geval worden ze verkracht omdat moslims vinden dat ze daar gelegenheid toe geven, onbedekt over straat en zonder begeleiding!:roll:
Voruwen horen in hun gedrag dit onmogelijk te maken, en wanneer ze dit niet doen kun je mannen toch niets verwijten? Zo zien die kerels dat!

De degradatie en vernedering van de vrouw, zo eigen aan de islam en haar oversexte volgelingen. Het moet vreselijk zijn als moslima geboren te worden. Vanaf een jaar of tien (sommigen jonger) wordt je constant als lustobject gezien die enkel aanvaard wordt als ze zich aan de hand van camouflagedoeken ontvrouwelijkt ter wille van de mannetjes die zich niet kunnen beheersen en persé aan iedereen moeten duidelijk maken dat het wezen dat achter hen aanbolt hun 'persoonlijk bezit' is waar zij de exclusieve kijkrechten ophebben.

Hoe achterlijk ben je wel niet als volk als je nog geen bloot vrouwenkapsel kan verdragen?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be