![]() |
Citaat:
Ik wed voor een bak deftig bier dat elk scenario dat U gaat brengen eigenlijk zelfmoord voor Israël betekend. |
Citaat:
Dode kindjes zijn het leukst... :-D |
En ohja, voor de gevoelige mensjes .. ik gebruik nu volop gebruik van het begrip cynisme...
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wees beetje consequent, quasi psychopaat. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
??? tja, als dat uw diagnose is, dan moet ik daar dringend eens iets aan gaan doen.
|
Citaat:
Weet je nog een goede whiskey? |
Citaat:
En het is eigenlijk een goed idee. Morgenmiddag eens naar de Tasttoe gaan. |
Citaat:
het is heel simpel he als de moslimterroristen geen raketten meer afschieten zal Israël dit ook niet meer doen |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Israël heeft al sinds minuut 1 na zijn ontstaat geen minuut vrede gekend8O |
Citaat:
Dat de "democratische VN" dat niet doorhad is een ander verhaal. Misschien was het Nazi idee om Madagaskar als dumpplaats voor hun Jodenafval te gebruiken nog niet het slechtste. |
Citaat:
![]() ![]() ![]() A giant menorah dominating the main square in Birobidzhan Citaat:
(het JAO is immers veel groter als het huidige Israel (22.072 km²) en zelfs groter dan het mandaatgebied Palestina (26.990 km²) zonder Transjordanië #) Citaat:
|
Citaat:
|
@ Micele, ik heb zo de indruk dat de Joodse aanwezigheid in de JAO een nadeel kende in bijvoorbeeld het concept "progrom".
@ Miauw, wat is erger? Het feit dat de VN die stommiteit deed. Het feit dat een hoop aanhangers van een bepaalde religie actief een genocide probeerd uit te voeren. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be