Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Bareback (https://forum.politics.be/showthread.php?t=20132)

nou nou 18 september 2004 14:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peace
Ik heb deze thread geopend om dit fenomeen [barebacking] te bespreken, maar helaas zijn wij weer te ver afgewijkt van het eigenlijke element van deze thread.

Nogmaals, Peace.

Uit je [size=3]openings[/size]post:

[size=3]Mijn vraag. Beginnen [size=4]homosexuelen[/size] nu helemaal uit te flippen?
[/size][size=3]
[/size]

Peace 18 september 2004 14:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bartje
Welke rest van de wereld?
We leven hier in Belgiëhé!!
Dus ik blijf wachten op bewijzen dat we geestesgestoord zouden zijn

Ik beweer nergens dat homosexuelen geestesgestoord zijn.
Een afwijking aan je hersenen betekenen niet dat je geestesgestoord zou zijn.
Er zijn bijvoorbeeld mensen die niet kunnen lopen of zien door een afwijking of schade aan hun hersenen. Die mensen zijn daarom ook niet geestesgestoord.
Ik denk dat jij en ook anderen een geheel verkeerd beeld hebben van hetgeen dat ik tracht uit te drukken. Wanneer iemand jullie met de neus op de feiten drukt, voelen jullie je in je essentie aangevallen en is deze persoon onmiddelijk voor jullie een homofoob. Dit is echter niet noodzakelijk waar en zeker niet in mijn geval.

Homosexuelen zijn weliswaar anders maar daarom niet minder waard in onze samenleving. Jullie hebben bepaalde beperkingen maar daar tegenover staan ook bepaalde troeven.

Het gaat hem mij enkel over de wijze hoe jullie daar mee omgaan.

Nu kap ik met deze thread.

Peace 18 september 2004 14:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nou nou
Nogmaals, Peace.

Uit je [size=3]openings[/size]post:

[size=3]Mijn vraag. Beginnen [size=4]homosexuelen[/size] nu helemaal uit te flippen?
[/size][size=3]
[/size]

Dit heb ik inderdaad geschreven en terecht.

Misschien is deze zin te veralgemenend als je deze zin gelijk jij doet zonder de restelijke commentaren die erbij horen schrijft, maar in de context hoe ik hem geschreven heb, was het niet mis te verstaan dat het betrekking had op die elementen die zich bijvoorbeeld opzettelijk laten besmetten met het HIV virus.

Raf 18 september 2004 14:34

Citaat:

Ik beweer nergens dat homosexuelen geestesgestoord zijn.

Ofwel herinner je je na enkele dagen niet meer wat je voordien geschreven hebt, ofwel weet jij niet wat de dingen die je schrijft eigenlijk betekenen...

Citaat:

Wetenschappers hebben ontdekt dat er in de hersenen van homosexuelen zone's aanwezig zijn die normaliter enkel bij vrouwen voorkomen. Dit gegeven toont aan dat homosexuelen een geestelijke afwijking hebben, m.a.w. een afwijking aan hun hersenen. Als jij dit als bewijs naast je wilt neerleggen, is dit jouw persoonlijk probleem maar doet dit geenszins afbreuk aan de wetenschappelijke waarde van deze ontdekking.

nou nou 18 september 2004 14:38

Citaat:

was het niet mis te verstaan dat het betrekking had op die elementen die zich bijvoorbeeld opzettelijk laten besmetten met het HIV virus.

Dat had je dan ook zo kunnen schrijven. Maar nee, je wil iets uitlokken, niet?

nou nou 18 september 2004 14:39

Citaat:

Jullie hebben bepaalde beperkingen maar daar tegenover staan ook bepaalde troeven.

Het gaat hem mij enkel over de wijze hoe jullie daar mee omgaan.

Beperkingen en troeven inherent aan homoseksualiteit. Nu ben ik benieuwd. Steek maar van wal, Peace!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be