![]() |
Even dreigde deze draad te verworden tot het zoveelste saai kookprogramma.
Maar jullie hebben elkaar net op tijd herpakt, waarvoor dank. |
Citaat:
De truc is in de eerste levensmaanden van de relatie een strenge domesticatie te handhaven. Maar wel goed gedrag eens zo flink belonen. Doch, na elkaar meer dan 10j te kennen kunt ge best wat versoepelen om de sleur tegen te gaan. Maar ik zou swingtoestanden niet aanraden, begin met preutse rollenspellen of een speelgoedje of allebei. |
Citaat:
Mogen de vrouwen zelf kiezen welk speelgoedje ze willen ? |
Citaat:
Wel, wij zijn nu bijna 18 jaar samen. Zal hem vanavond vragen of we ook thuis wat versoepelingen kunnen doorvoeren. 8 jaar overtijd, maar goed, beter laat dan nooit. (Maar elke dag bevestigen hoe mooi het licht die dag op mijn mooi gelaat valt, en fluisteren in mijn oor dat ik sexy ben in dat kleedje, dat mag vanzelfsprekend ook na de versoepelingen.) |
Citaat:
|
Nevermind
|
Citaat:
Die Pinguin met zuigmond is wel iets goed, amai. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
“Dreires van de hood” “de waanzin voorbij” |
Citaat:
Anatole France schreef eens: "Quand une chose a été dite et bien, n’ayez aucun scrupule. Prenez-la et copiez-la." |
Citaat:
Great minds think alike. Je moet verdorie politiek weten voeren als je mij kan overhalen bijna op de N-VA te stemmen. Maar toch maar niet. Liever stem ik op de sossen, maar uiteindelijk stem ik niet. Hij voelt zich nu wellicht beledigd omdat ik mijn geest met de zijne vergelijk. In your (sex)face Bart :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar zoiets dus. Als ze echt gestimuleerd zijn en alzo clitoraal klaarkomen lopen ze ganse dag op wolkjes alsof ze geblowd hebben. https://www.bol.com/be/nl/p/satisfye...8.ProductTitle Tip: lees de recensies voor de lol van de dag. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of die ander 101 andere mogelijkheden waar de vrouwelijke geest nog niet kan opkomen? :p |
"Wij zijn goed bezig, ook al zeggen ze van niet".....
:roll: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be