Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Bravo VOORPOST!! Leve de republiek!! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=52015)

Kim 20 juni 2006 19:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot! (Bericht 1767418)
Jan, stop ogenblikkelijk met liegen dat u hier niks van weet.

In dit topic over dat feest postte u maar liefst 17 berichten: http://forum.politics.be/showthread.php?t=40602&page=15

Ik stel hier iets leuk vast...

Jan doet net hetzelfde alwaar hij Hans van beschuldigt: hij vlucht weg uit een discussie wanneer hij vast zit. 8)

Vlaams-nationalist 20 juni 2006 19:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot! (Bericht 1767428)
Een smerige, laag-bij-de-grondse bedreiging. Bah!
En jullie zouden dan de democratie gaan redden? :x

Hehehe, je tijdens examenperiodes niet te hard opwinden man. Rustig aan, ik heb toch nog gezegd dat jullie nog enkele jaartjes hebben. :twisted: :twisted: Geniet er nog maar even op uw gemak van.

Amon_Re 20 juni 2006 19:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door baarle (Bericht 1767420)
Waarom niet?

Zijn volkeren niet soeverein?

Point in case: Wat doe je met Brussel?

Kim 20 juni 2006 19:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaams-nationalist (Bericht 1767439)
Hehehe, je tijdens examenperiodes niet te hard opwinden man. Rustig aan, ik heb toch nog gezegd dat jullie nog enkele jaartjes hebben. :twisted: :twisted: Geniet er nog maar even op uw gemak van.

Off topic: hoe was uw examen vandaag? :)

ancapa 20 juni 2006 19:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re (Bericht 1767427)
Doe er iets aan.

Doe er iets aan.

Doe er iets aan.

Doe er iets aan.

Waar ik voorstander ben is om de geldstroom naar Wallonië af te bouwen (vandaag op morgen de kraan toedraaien zie'k niet echt goed aflopen), corruptie aan pakken, het invoeren van referenda & inzage van de burger in de regering, en de regeringen finaal terug te brengen naar één regering.

Bovenstaande alleen al betekend een doodsteek voor alle huidige politieke partijen.

Akkoord.

*shudders*

straf de postjesjagers, stop het profitariaat... geen Vlaams ? geen centen !

Naar analogie van die Monsieur Rogier : "d'abord apprendre le français et puis ils auront du pain !"

Dus tijd voor meer Vlaams Belang en Vlaamse belangen !

Knuppel 20 juni 2006 19:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re (Bericht 1767429)
Waarom? Omdat, in tegenstelling tot uw echtscheidingsvoorbeeld, het splitsen van België meer dan 2 personen inhoudt?

Nochtans bestonden Tsjecho-Slowakije en Servie-Montenegro ook uit meer dan twee personen....

Patriot! 20 juni 2006 19:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaams-nationalist (Bericht 1767439)

En daarna gaat u ons uitroeien?

Diether 20 juni 2006 19:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re (Bericht 1767440)

Vlaamse gemeente...Tweetaligheid stilletjesaan afbouwen...

Everytime 20 juni 2006 19:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door voicelesscharlie (Bericht 1767425)
Ik vond het wel goed gevonden dat de voorposters met een vlaggetje van Nederland stonden te zwaaien.:lol:

Ze hebben zich vergist : Argentinië-Nederland is morgen, niet vandaag.:lol:

Amon_Re 20 juni 2006 19:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door baarle (Bericht 1767432)
En hoe maakt dat een verschil als het op het scheiden van deelstaten aankomt?

Och, 'k weet nie, mischien omdat niet iedereen hetzelfde gedacht heeft?
Een éénzijdige splitsing van België eindigd in geweld, daar ben ik van overtuigd, vergeet niet dat Wallonië niet kan overleven zonder Vlaanderen.

Kim 20 juni 2006 19:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot! (Bericht 1767446)

Mazouteren Patriot, mazouteren...

Everytime 20 juni 2006 19:41

Citaat:

De Brusselse inwoners vragen wat ze willen en reageren volgens wat ze willen.

Everytime 20 juni 2006 19:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Diether (Bericht 1767448)
Vlaamse gemeente...Tweetaligheid stilletjesaan afbouwen...

Te veel naar science-fiction films, denk ik.......8)

Amon_Re 20 juni 2006 19:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 1767436)
Juist het weigeren van scheiding van de ene partner aan de andere leidt tot geweld.

Waarom zou hier geen fluwelen scheiding mogelijk zijn zoals andere landen ons dat voordeden?

Heeft één van de partners een goede reden om een gedwongen huwelijk in stand te houden?

Ja, Wallonië heeft juist een goede reden voor het huwelijk koste ten koste ten stand te houden, als je afscheurt zonder die afhankelijkheid eerst op te lossen eindigt het in bloedvergieten.

Knuppel 20 juni 2006 19:43

Citaat:

Dat mag kiezen.

Kiest het om niet bij Vlaanderen te horen dan krijgen ze geen cent meer uit Vlaanderen en steken we ook geen geld meer in de toegangs-en uitvalswegen van en naar Brussel.

Brussel is dan binnen de kortste keren een islamitische enclave waar niemand anders nog wil wonen.:-P

Diether 20 juni 2006 19:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Everytime (Bericht 1767456)
Te veel naar science-fiction films, denk ik.......8)

De franstaligen proberen het alleszins te verfransen toch...
De faciliteiten zijn inderdaad mislukt, maar mochten er strengere wetten komen, zouden die misschien wel impact hebben...

Everytime 20 juni 2006 19:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 1767458)
Dat mag kiezen.

Kiest het om niet bij Vlaanderen te horen dan krijgen ze geen cent meer uit Vlaanderen en steken we ook geen geld meer in de toegangs-en uitvalswegen van en naar Brussel.

Brussel is dan binnen de kortste keren een islamitische enclave waar niemand anders nog wil wonen.:-P

Een islamistiche enclave...........ja, ja. En ik ben de Paus.:lol: Te veel wijn gedronken, Knuppel?:lol:

Vlaams-nationalist 20 juni 2006 19:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot! (Bericht 1767446)

:lol: Vroeger stuurden ze bepaalde mensen op kamp, maar dat is al lang niet meer politiek-correct. :lol:

Voor alle duidelijkheid, ik uit hier geen bedreigingen he, ik provoceer alleen maar wat. :lol:

Leuk om de rollen eens te kunnen omdraaien, ik erger me rot aan die Bubbels. Maar wie laatst lacht...

[SIZE=1]Doe aub niet grappig met "heeft de mop niet begrepen" te antwoorden.[/SIZE]

Patriot! 20 juni 2006 19:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 1767458)
Dat mag kiezen.

Waarom mag Brussel kiezen en Wallonië niet? Slechts 10 procent van de Brusselaars zijn Vlaming, terwijl 1 derde van de Walen van Vlaamse afkomst is (zie Onkelinckx, Eerdekens, Van Cau,...)

Knuppel 20 juni 2006 19:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re (Bericht 1767457)
Ja, Wallonië heeft juist een goede reden voor het huwelijk koste ten koste ten stand te houden, als je afscheurt zonder die afhankelijkheid eerst op te lossen eindigt het in bloedvergieten.

Ik weet het.

Dan maar gewoon wachten tot Vlaanderen financieel even hard aan de grond zit zeker als Wallonië, zeker?
Alleen....er zal NOOIT iemand zijn om ons 12.000 per jaar toe te steken om er weer bovenop te geraken....

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be