![]() |
Citaat:
Het was jouw draad en je promootte er een Nederlandse prinses mee. Door de wending die hij genomen heeft verwisselde ik hem met deze waarin Ruben Belgian Beauty de Dolfijn werd geïntroduceerd door Patriot.:oops: |
Citaat:
Een onderdeel van de kunst van het pastiche is immers ook: dosering. Niet overdrijven zodat iedereen vol goesting naar het volgende exploot uitkijkt. Ik geef mijn kroon niet zonder slag of stoot af hoor.:evil: |
Citaat:
Er u verkoopt nog grotere onzin als u stelt dat Nederland zich in de 16e eeuw afscheidde van België. Een protestants land versus een katholiek land. Weet u dan echt niet hoe de scheiding der Nederlanden is gebeurd? Weet u dan echt niet dat de grootste aantallen protestanten aanvankelijk in het graafschap Vlaanderen zaten? |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
beste 1handclapping vroeg :
Citaat:
Nu is er nog een vijfde evangelie gevonden (fact !); het geeft echter een onvolledig antwoord op je vraag (fact!). Lang reeds, veronderstelde het Vatikaan, dat er nog een ZESDE evangelie moest bestaan (fact!); dit mysterieuze evangelie kreeg als naam mee : het Q-evangelie (fact); het is in feite genoemd naar de eigenaardige figuur Q uit de serie Startrek (onze religieuzen zijn modern, want dit is ook ... a fact). Sommige teksten uit dit evangelie zijn reeds teruggevonden en bekend maar nog niet gekend (fact). Én : ... Wat vinden we in 23:6 als definitie van erfzonde : NIET met een BLANKE huid geboren worden ! Ook : a fact !!! In de hoop je hiermee van dienst geweest te zijn : Beste Groeten. |
Citaat:
Ik ben niet voor een afscheiding, maar het ontstaan van een Vlaamse staat kan net zo goed verdedigd worden als het voortbestaan van de Belgische staat. Het enige sterke argument dat ik kan vinden voor het behoud van de Belgische staat is dat het weinig of geen zin heeft om een hele nieuwe structuur te moeten opzetten voor iets zo subjectief als een volkscultuur. Het enige sterke argument voor de afscheiding van Vlaanderen is dan weer dat de solidariteit met Wallonië kan gespreid worden over de hele Europese Unie, en niet louter gedragen zou moeten worden door Vlaanderen. |
Citaat:
Zo binnen de 5 jaar. Dus gelieve ons ondertussen ni op te sluiten in 't prison van Leuven. |
Citaat:
Nu nog voor de Bozen stemmen. |
Citaat:
|
Citaat:
Helemaal geen "fact". |
Citaat:
Daarna hoorde ik dat je het vaderschap opeiste voor het hooimijt-maid produkt dat zij voortbracht. Volgens mij is het dus uitgerekend de overdrijving die ervoor zorgt dat jouw exploten je zelfs door een Vlaams-nationalist niet kwalijk genomen worden. :-D |
Jan vfB schreef :
Citaat:
Én ... : zet aub. nooit méér de woorden hytpothetische én evangelie naast mekaar ... ik hoop dat je me begrijpt ... Ten andere : E=mc2 is ook werkelijk een hypothese tot deze hypothese getoetst aan de werkelijkheid markant fout bleek zijn. Het Q-evangelie ... is een .... realiteit. |
Citaat:
We zien wel als het zover is. :-) |
Citaat:
Lees maar eens aandachtig: http://www.joerg-sieger.de/einleit/nt/02evan/nt28.htm |
Citaat:
Nederland De Leeuw Hiphiphip hoezeeuw Heineken slokslok Edammer schrokschrok Geil als een dweil Maxima, kwijlkwijl Asjemenauw Rood wit blauw Zet 'm op Staafie in galop :silly: Da's dan 10 uirootjes Sjulle we chelijk afreejkene? Cha lekker effe sjitte, moaan! |
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be