![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk dat de nieuwe generatie terroristen zijn peilen gaat richten op de computers en hun inhoud, inplaats van bommen in de metro te leggen. |
Citaat:
:roll: :twisted: |
Citaat:
|
Eng... En nochtans niet helemaal ondenkbaar.
Ik herinner me een denkpiste van toen ik in het leger was, waarbij er op zeer grote hoogte een atoombom tot ontploffing wordt gebracht. Door de electro-magnetische impuls zouden alle electrische en electronische circuits dermate beschadigd kunnen raken dat niets nog zou werken. Beeld je maar eens in: alles wat werkt op of met electriciteit defect. Dat was toen in het kader van de koude oorlog, maar in de context van het terrorisme... De schade zou niet te overzien zijn, en tegen de tijd dat men weet wat er gebeurd is (alle communicatie is immers ook onmogelijk) kan men nog onmogelijk achterhalen wie er achter zit. Het enige wat tegen zoiets beschermd is de kooi van Faraday. Daar hebben de banken en dergelijke zich al tegen voorzien, maar wie zegt dat de overheden dat ook hebben? Let's face it, mijn kat van negen weken handelt met meer vooruitzicht dan de overheid. |
Je moet eigenlijk op zijn Nederlands denken jongens: maak eens van die AFWERKHOEKEN...
|
Citaat:
|
Citaat:
Feitelijk zaten de WTC torens bomvol computers en zat een dikke 50% van de stock exchange daar te traden. Toen de eerste Osama de torens met een bomauto wilde opblazen, zijn ze daar strategisch beginnen denken, en hebben ze full mirrored (dus over glasvezel alles in tweevoud) beginnen werken. Gevolg was dus dat er quasi geen transacties verloren zijn.. In elk geval in de computers. Dus de terrrosisten waren uw gedachten voor, en de strategen hadden de oplossing al bij de hand... |
Citaat:
Wel probeer ik een beetje na te denken.En vermits alles tegenwoordig rond computers draait, zijn zij het doelwit geworden. |
Seks in private openbaarheid moet kunnen.
|
Citaat:
Kunnen zal wel, maar mogen .... ;-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be