![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Taal 1= Frans Taal 2= Engels Taal 3= Arabisch Taal 4= een Oost Europese mix van Pools en nog wat Taal 5= Nederlands (5% van de Brusselse bevolking) (*) Nederlands is wel de belangrijkste taal in de professionele wereld, en enorm veel Franstaligen leren Nederlands; bv in grote bedrijven is de personeelsdienst toevallig vaak Vlaams, het management ook. (Maar ze leven uiteraard niét in Brussel, ze komen er enkel werken). Dat is één van de redenen dat werklozen absoluut NL moeten leren om een job te krijgen. Zelf hoor ik zelden of nooit Nederlands in de hoofdstad. Wel veel toeristen uit Nederland, maar Vlamingen? Ik schrik altijd verbaasd op als ik eens een Vlaming hoor op straat, op de bus of in een winkel. (*) En daar worden Arno en johan Verminnen onder gerekend... :oops: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Let vooral even op Vilvoorde en Zaventem, gemeentes waar zeer veel migranten (jouw "rapluisterende islamkrapuul" ) uit Brussel naar toe verhuizen. We zullen, kijken op wie ze stemmen, en hoe dom die Franstaligen weer zijn (en hoe slim de Vlamingen). |
Citaat:
Migranten zijn dan ook geen vlamingen. Franstaligen zijn dan ook geen Brusselaars. Misverstanden die dienen opgelost te geraken. |
Flamen sterven uit volgens die theorie, wegens gebrek aan dynamisme; survival of the fittest om het in de lokale beschavingstaal uit te drukken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zucht. Bel naar Peeters & Pichal ofzo.
|
Zeg maar wacht eens.
Ging dit niet over Music for life ? :cheer: Rolling stones :cheer: :cheer: Deep Purple :cheer: :cheer: Pink floyd :cheer: :cheer: Frank Boeijen :cheer: :cheer: Kings of Leon:cheer: :cheer: The Cats :cheer: :cheer: Van Halen :cheer: Allemaal (en nog veel meer) groepen die mijn leven beheersten. En hoe was dat bij jullie ? Hoe belangrijk was muziek in jullie leven ? |
Citaat:
Indien hij daadwerkelijk altoos en overal liever beursfondsen analyseert dan met mensen om te gaan mag hij dat inderdaad als een verwijt interpreteren. Dan is het toch echt wel ver gekomen. Lijkt me geen gezonde situatie. Je zei zelf trouwens ooit dat er twee soorten asociale mensen waren: zij die het niet kunnen, en zij die niet willen. Die laatste soort vond je zelf behoorlijk creepy. |
Citaat:
:-D Je maakt wat mee door de jaren hé. Misschien zou er een doctoraal onderzoeker alle +5000 posts leden hier eens onder de loep moeten nemen op contradicties. :-D |
Citaat:
|
Citaat:
8-) |
Citaat:
Gevonden: Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nah! :-D |
Consistency is the last refuge of the unimaginative.
- Oscar Wilde 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.nieuwsblad.be/article/det...leid=G4G344J35 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be