Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Verkiezingen 2010 en regeringsvorming (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=218)
-   -   Beke is koninklijk onderhandelaar (https://forum.politics.be/showthread.php?t=152051)

SDG 9 maart 2011 15:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cunning linguist (Bericht 5348387)
Omdat Brussel uit Vlaanderen is voortgekomen, maar Vlaanderen niet uit Franstalig België.

Het spruit bovendien ook voort uit het Belgische dogma dat Franstaligen per definitie geen Vlamingen kunnen zijn. Vandaar ook het idée fixe dat iedere Franstalige in België door de Franse Gemeenschap vertegenwoordigd moet worden.

vlijmscherp 9 maart 2011 15:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDG (Bericht 5348636)
Het spruit bovendien ook voort uit het Belgische dogma dat Franstaligen per definitie geen Vlamingen kunnen zijn. Vandaar ook het idée fixe dat iedere Franstalige in België door de Franse Gemeenschap vertegenwoordigd moet worden.

dat terwijl elke Vlaming die verhuist naar Wallonië, onmiddellijk Waal wordt en geacht wordt Frans te spreken.

fonne 9 maart 2011 21:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tomm (Bericht 5348067)
Dat is dan een revolutie. Als de afscheiding niet legaal is, wat houdt de faciliteitengemeenten dan tegen om zich ook van Vlaanderen af te scheiden?

De taalgrens van 1830 is het enige legale criterium om het gebied te bepalen waarover Vlaanderen de soevereiniteit zal hebben. De wederrechtelijk door de Franstalige agressor bezette gebieden kunnen niet erkend worden als deel van Wallonië.

Another Jack 9 maart 2011 21:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fonne (Bericht 5349468)
De taalgrens van 1830 is het enige legale criterium om het gebied te bepalen waarover Vlaanderen de soevereiniteit zal hebben. De wederrechtelijk door de Franstalige agressor bezette gebieden kunnen niet erkend worden als deel van Wallonië.

Van 1830 begot.
Dat gaan ze in Landen niet graag horen.

fonne 9 maart 2011 22:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 5347972)
Zoals ik vreesde. Nationalisatie van het spaargeld van de burgers en bedrijven.

Nee volkskapitalisme;-) Nationalisatie, dat is de vermogensbelasting, waardoor de staat je ieder jaar een deel van je spaargeld afpakt. Maar dat is ook een laatste redmiddel, gegeven dat een devaluatie van de munt niet meer kan.
Citaat:

Het is een feit dat het heel moeilijk gaat zijn om de werking van ratingsbureau's uit te leggen aan iemand zoals U.

Probeer het eens met de anderen. De waarheid is dat er honderden van die bureaukes zijn die wat nattevingerwerk verrichten op basis van geruchten en gerichte misleiding. Uiteindelijk geldt hier meer dan waar dan ook het principe van de "selffulfilling prophecy". Je kondigt aan dat het slecht gaat, niemand wil investeren, en dus gaat het slecht. Diegenen die het hardst roepen krijgen het meest gelijk.
Citaat:

Geloof me gerust dat door alle politieke partijen de 'onrust' op de financiële markten of de 'vrees voor paniek op de markten' misbruikt wordt.

Dat weten we maar al te goed. En ondertussen is de staatsschuld tot 350 miljard Euro opgelopen. En dat is niet de schuld van de onrust op de financiële markten of de politieke blokkering, maar van het financiële wanbeleid van de regering Leterme-Reynders. Dat kost ons elk jaar 10 miljard Euro aan rente, de kost van de politieke onrust wordt op een bovengrens van 100 miljoen begroot, nog geen 1% van de totale rentekost dus.
Citaat:

De ratingbureau's bepalen niet alles. De kranten, TV's en uitspraken van politiekers ook niet. Het is niet dat ze voorbeeld aan het hoofd van de ECB staan. Bij Trichet is voorbeeld elk woord afgemeten en gaat er geen verkeerde illussie kunnen doorsijpelen. Trichet wordt echter ook niet democratisch verkozen en moet het dus niet doen uit electoraal belang.

Dit is iets totaal anders dan de uitspraken en interviews van onze politiekers. Die hebben veel minder invloed op de markten.

Politiekers kunnen door hun ondoordachte uitspraken wel degelijk heel veel schade aanrichten. De manier waarop Mark Eyskens openlijk de speculatie aanzwengelde met zijn uitspraken was echt wraakroepend.
Citaat:

Volg een beetje meer de financiële pers. De muntunie van de Amerikaanse dollar is wel degelijk in gevaar. In kort is de situatie anders omdat de Amirikaanse dollar een reservemunt is in de wereld en dat het beleid in amerika, zowel monetair en sociaal-economisch, volledig anders is. Bovendien is er veel minder scheiding tussen de politiek en het monetair beleid.

De rol van de Amerikaanse dollar als 'reservemunt' is al flink afgenomen. Het IMF denkt er zelfs al over na ze te laten vallen.
IMF calls for dollar alternative.
Dat de dollar onder druk staat is duidelijk, intern zowel als internationaal, maar dat komt wel nooit aan bod in de populaire pers, in tegenstelling tot het vaak waanzinnige doemdenken over de Europese MuntUnie. Dat wou ik even in de verf zetten.
Citaat:

Als je kijkt naar sommige IOU's die staten zoals Californië uitgeven dan is dit reeds een eerste stap naar een onafhankelijke munt en dus een evolutie waar Californië een meer onafhankelijke weg opgaat, weg van de USA.

Eigenlijk een andere manier op geld bij te drukken. Wat dus inderdaad funest is voor een muntunie.
Citaat:

In Amirika leeft 14% van de bevolking op foodstamps, heeft niet iedereen toegang tot een basis gezondheidszorg en leven meer en meer mensen in tentenkampen. Amerika is er een pak slechter aan toe dan Europa.

Wat wil je, met een islamitische Keniaan aan het hoofd:-D

fonne 9 maart 2011 22:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 5349479)
Van 1830 begot.
Dat gaan ze in Landen niet graag horen.

De taalgrens liep niet samen met de provinciegrenzen. In 1917 werd Landen zoals het hoort bij Limburg gevoegd;-)

ViveLaBelgique 9 maart 2011 22:45

@fonne

Hoe hoog mag de kost van de politieke onrust oplopen voor de
- N-VA
- PS
- MR/FDF
- CDH
- CD&V
- VB
- PS.a
- Ecolo/Groen!
- PP
- LDD

De dollar staat inderdaad ook onder druk. De stijging van het goud haalt wel het grote nieuws. Als de dollar geen status van reservemunt had gehad dan zou deze op dit moment niet meer aanvaard worden om olie te kopen en andere importproducten.

De schuldencrisis en de beslissing om in te stappen in een Europees reddingsfonds is een zéér grote stap die de EU heeft genomen in de naar collectivisering van de staatsschulden van soevereine staten van de EU. Dit is volledig in de stijl van de EU niet op een democratische manier beslist. Als men deze stap wil omkeren gaat het heel zéér doen aan alle landen van de EU.

fonne 9 maart 2011 22:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 5349648)
@fonne

Hoe hoog mag de kost van de politieke onrust oplopen voor de
- N-VA
- PS
- MR/FDF
- CDH
- CD&V
- VB
- PS.a
- Ecolo/Groen!
- PP
- LDD

Met uitzondering van de N-VA mogen de Vlamingen al hun spaarcenten verliezen als dat nodig is om een staatshervorming tegen te houden. En Joelle Milquet schijnt dat dan nog expliciet zo gezegd te hebben ook!

Citaat:

De dollar staat inderdaad ook onder druk. De stijging van het goud haalt wel het grote nieuws. Als de dollar geen status van reservemunt had gehad dan zou deze op dit moment niet meer aanvaard worden om olie te kopen en andere importproducten.

De Irakezen wilden in 2000 hun olie in Euro laten betalen, en toen viel de USA Irak binnen:twisted:

Citaat:

De schuldencrisis en de beslissing om in te stappen in een Europees reddingsfonds is een zéér grote stap die de EU heeft genomen in de naar collectivisering van de staatsschulden van soevereine staten van de EU. Dit is volledig in de stijl van de EU niet op een democratische manier beslist. Als men deze stap wil omkeren gaat het heel zéér doen aan alle landen van de EU.

Je kan geen muntunie hebben zonder de nodige instrumenten. Dus wat nu gebeurt is een logisch gevolg van het ondertekenen van het EMU-verdrag. Alleen had men er toen al over moeten nadenken.

ViveLaBelgique 10 maart 2011 00:00

@fonne

maw woorden de N-VA gaat eerder plooien dan de andere partijen ?

Oef !

tomm 10 maart 2011 01:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 5348079)
de bevoegdheid over Nederlandstalige instellingen in Brussel staat omschreven in de grondwet. de bevoegdheid van de Franse Gemeenschap over mensen die in het Vlaams Gewest wonen daarentegen staat daar niet in.

Dan moet de grondwet aangepast worden. Dat willen jullie toch ook? Ofwel blijft alles bij het oude. Je kunt niet alleen aanpassingen in JULLIE voordeel wensen.

tomm 10 maart 2011 01:35

fonne

Citaat:

De taalgrens van 1830 is het enige legale criterium om het gebied te bepalen waarover Vlaanderen de soevereiniteit zal hebben.
Ah ja, volgens wie? De VN, Frankrijk, Nederland? En in welk document staat deze taalgrens vastgelegd? Waarom nemen we de taalgrens van 230 na christus niet?

Citaat:

De wederrechtelijk door de Franstalige agressor bezette gebieden kunnen niet erkend worden als deel van Wallonië.[
Ten oorlog! En Frans vlaanderen kan natuurlijk niet ontbreken, ooit reikte Vlaanderen tot Parijs! Schild en vriend! :roll:

lollysticky 10 maart 2011 01:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tomm (Bericht 5349986)
Dan moet de grondwet aangepast worden. Dat willen jullie toch ook? Ofwel blijft alles bij het oude. Je kunt niet alleen aanpassingen in JULLIE voordeel wensen.

De franstaligen kunnen nog niet eens hun eigen zaken op orde stellen, wat zou je ze bevoegdheden over vlaanderen gaan geven? Mss om ons volledig leeg te zuigen?

tomm 10 maart 2011 01:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cunning linguist (Bericht 5348387)
Omdat Brussel uit Vlaanderen is voortgekomen, maar Vlaanderen niet uit Franstalig België.

Ik kan me precies niet herinneren dat Brussel ooit tot het graafschap Vlaanderen behoorde... wat ik wel weet is dat Rijsel ertoe hoorde, misschien is het wel tijd om Frankrijk de oorlog te verklaren. HEIL! HEIL!HEIL!

tomm 10 maart 2011 01:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lollysticky (Bericht 5350009)
De franstaligen kunnen nog niet eens hun eigen zaken op orde stellen, wat zou je ze bevoegdheden over vlaanderen gaan geven? Mss om ons volledig leeg te zuigen?

Als ze echt geen antwoorden meer weten komen ze af met lege clichés en racistische vooroordelen. Ze geven graag af op de moslims of communisten maar zijn zelf minstens even sektaristisch en extremistisch.

tomm 10 maart 2011 01:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door k9 (Bericht 5348263)
Onzin, in de nota de wever staan zowat alle franstalige eisen.

onzin, misschien omdat die nota net niet pleit voor de vergassing van alle franstaligen is het volgens jullie extremisten nog braaf, maar zeker geen compromis.

Bokkenreyder 10 maart 2011 02:05

Citaat:

onzin, misschien omdat die nota net niet pleit voor de vergassing van alle franstaligen is het volgens jullie extremisten nog braaf, maar zeker geen compromis.
Kun je nog lager vallen? Ik vind deze posts totaal respectloos. Typisch Franstalig extremistisch discours. Recht geplukt van het forum van LS, LLB of LDH. Maar misschien is het juist de bedoeling om zo veel mogelijk tegen de schenen te schoppen? Ga dan even terug naar voornoemde forums: daar zijn zulke opmerkingen schering en inslag.

tomm 10 maart 2011 02:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder (Bericht 5350051)
Kun je nog lager vallen? Ik vind deze posts totaal respectloos. Typisch Franstalig extremistisch discours. Recht geplukt van het forum van LS, LLB of LDH. Maar misschien is het juist de bedoeling om zo veel mogelijk tegen de schenen te schoppen? Ga dan even terug naar voornoemde forums daar zijn zulke opmerkingen schering en inslag.

Ik heb op diezelfde draad al moeten aanhoren dat alle franstaligen gedeporteerd moeten worden, van een NVA aanhanger... dus zulke ideeën leven wel degelijk binnen de NVA... ze zijn toch niet zo salonfahig of Bart Dewever zich graag voordoet...

Bokkenreyder 10 maart 2011 02:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tomm (Bericht 5350012)
Ik kan me precies niet herinneren dat Brussel ooit tot het graafschap Vlaanderen behoorde... wat ik wel weet is dat Rijsel ertoe hoorde, misschien is het wel tijd om Frankrijk de oorlog te verklaren. HEIL! HEIL!HEIL!

Wat ik wel weet, is dat Brussel tot het hertogdom Brabant behoorde en dat in dat hertogdom Brabant dat zich uitstrekte van boven Den Bosch tot ten zuiden van Nijvel de mensen Middel-Nederlands spraken en dat zelfs hertog Jan I gedichten schreef in datzelfde Middel-Nederlands die tot voorbeeld van de Nederlandse cultuur uit die tijd behoorden. De verfransing van Brussel is pas begonnen toen de hertogen van Bourgondië het in hun hoofd haalden om in het onoogleijke Broekzele hun administratie te vestigen en de inwoners stilaan de taal van hun broodheren gingen overnemen. De volgende eeuwen vreemde overheersing hebben alleen maar die verfransing alleen maar bevorderd.
Trouwens moet uw nicknaam eigenlijk niet 'Dom' ipv 'Tomm' zijn? Francofielen kun je niet anders noemen.

Nierika 10 maart 2011 03:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tomm (Bericht 5350019)

Wie moet jou nog serieus nemen? 8O

lollysticky 10 maart 2011 03:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tomm (Bericht 5350013)
Als ze echt geen antwoorden meer weten komen ze af met lege clichés en racistische vooroordelen. Ze geven graag af op de moslims of communisten maar zijn zelf minstens even sektaristisch en extremistisch.

waar ben ik met lege clichés bezig? Doet Brussel of Wallonië het beter dan Vlaanderen momenteel? IK zeg niet dat het hier de hemel is, maar dat is het evenzeer aan de overzijde...

lollysticky 10 maart 2011 03:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tomm (Bericht 5350055)
Ik heb op diezelfde draad al moeten aanhoren dat alle franstaligen gedeporteerd moeten worden, van een NVA aanhanger... dus zulke ideeën leven wel degelijk binnen de NVA... ze zijn toch niet zo salonfahig of Bart Dewever zich graag voordoet...

kan je aub je hersenen eens heropstarten? Het begint pijnlijk zielig te worden, die posts van jou. Komt dit soort uitspraken van de man die anderen beticht met clichés en dergelijke te werken? Qua veralgemening kan die post anders ook wel tellen :roll:

Henri1 10 maart 2011 06:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 5348648)
dat terwijl elke Vlaming die verhuist naar Wallonië, onmiddellijk Waal wordt en geacht wordt Frans te spreken.

Uw uitspraak staat in schril contrast met wat "echte" vlamingen zoals Filip Dewinter vertellen.
Volgens die man kan je gewoon geen vlaming worden als je niet vlaming geboren bent.

Kent iemand het standpunt terzake van onze Frietsjeik ?

SDG 10 maart 2011 07:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 5350159)
Uw uitspraak staat in schril contrast met wat "echte" vlamingen zoals Filip Dewinter vertellen.
Volgens die man kan je gewoon geen vlaming worden als je niet vlaming geboren bent.

Want alles wat politici, om het even uit welke partij ze afkomstig zijn, ons vertellen is evangelie waar we ons allemaal maar moeten naar schikken? De burgers mogen vooral geen eigen mening hebben?

Hollander 10 maart 2011 08:00

Citaat:

Het was een idee van Olivier Maingain om persoonlijk aan de franstaligen in vlaanderen te gaan vragen aan welke kant van de taalgrens ze willen wonen. Hij is het dus die pleit voor deportatie. Ik zie hier geen vlamingen daarvoor pleiten (ma swa)

Cunning linguist 10 maart 2011 08:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tomm (Bericht 5350012)

Wind je niet zo op zo laat op de dag, denk aan je gezondheid. Je weet donders goed dat de naam Vlaanderen tegenwoordig niet zo vaak op de oude graafschap slaat als op het deel van het Nederlandse taalgebied dat binnen de Belgische grenzen is komen te liggen.

En nog iets. Als geen oorspronkelijke bewoner van het Nederlandse taalgebied, koester ik geen romantische gevoelens voor Vlaanderen en Nederland, maar bekijk ik de zaak met nuchterheid en pragmatisme. Je hoeft dan ook niet zo aan te stellen en als een idioot in een gezelschap te gedragen. Je kreten maken geen indruk op me, ze werken eerder op mijn lachspieren.

Another Jack 10 maart 2011 08:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fonne (Bericht 5349613)
De taalgrens liep niet samen met de provinciegrenzen. In 1917 werd Landen zoals het hoort bij Limburg gevoegd;-)

Ik dacht dat het tot in de jaren '60 bij de provincie Luik behoorde, daarna Brabant.

vlijmscherp 10 maart 2011 08:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tomm (Bericht 5349986)

dit staat niet alleen in onze grondwet, het is ook wet in alle landen waar er meerdere talen gesproken worden. in geen enkel land bestaat er een regio die zeggenschap heeft over mensen van een andere regio. ik zie dus niet in waarom die veranderd moet worden.

ons systeem met Gemeenschappen garandeert wel dat de Nederlandstalige Gemeenschap wel iets te zeggen heeft over bepaalde instellingen in het Brussels Gewest, dat tweetalig gebied is. Toch weer volgens die grondwet.

vlijmscherp 10 maart 2011 08:14

Citaat:

heb jij die nota wel gelezen?

Kan jij me eens een paar punten citeren die rechtstreeks tegen de Franstalige belangen zou zijn?

oja, en je weet toch dat het overhevelen van bevoegdheden voor alle gewesten en gemeenschappen geldt hé? niet enkel voor Vlaanderen.....

vlijmscherp 10 maart 2011 08:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 5350159)

wat zou mij de mening van Dewinter moeten schelen??? ik sta daar qua gedachten véél verder af dan jij!

k9 10 maart 2011 09:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 5348371)
Hij kent die nota niet, hij denkt dat die nota het N-VA programma is.

Dat ofwel staat hij krom van de leugens. :D

Leugens is veel gezegd, gebrainwashed door een wel bepaalde media lijkt me eerder het geval.

k9 10 maart 2011 09:41

Citaat:

Wat achterlijk gebrabbel is dit nu ?

Ben je zo discriminerend dat je al zelf geen onderscheid meer tussen mensen kan maken en enkel een hokjes denker bent geworden?

Met die heil heil heil zou je ongetwijfeld perfect bij het Vlaams blok passen.

k9 10 maart 2011 09:42

Citaat:

Toon me dan maar eens in welke posts dit was.

tomm 10 maart 2011 10:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door poekieJ (Bericht 5340886)
Mijn god, waar grijp jij naar terug.
Voor hier Kelten waren liepen hier alleen edelherten en konijnen rond, misschien is dat wel de originele, historische taal in België.

De faciliteiten in Wallonië zijn uitdovend (net zoals ze ook hier moeten zijn). Maar in Wallonië passen de Vlamingen zich aan, en in Vlaanderen moeten de Vlamingen zich eveneens aanpassen, maar dan aan Franstalige immigranten.
Persoonlijk ben ik van mening dat als zij zich niet willen/kunnen aanpassen, ze dan maar terug naar de andere kant van de taalgrens moeten worden gedeporteerd, heel simpel.

tomm 10 maart 2011 10:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 5350189)
heb jij die nota wel gelezen?

Kan jij me eens een paar punten citeren die rechtstreeks tegen de Franstalige belangen zou zijn?

oja, en je weet toch dat het overhevelen van bevoegdheden voor alle gewesten en gemeenschappen geldt hé? niet enkel voor Vlaanderen.....

Ik heb een bespreking van die nota gelezen in De Morgen. Onaanvaardbaar voor de meeste franstaligen EN Vlaamse partijen als Groen! en SPA.

tomm 10 maart 2011 10:06

vlijmscherp

Citaat:

dit staat niet alleen in onze grondwet, het is ook wet in alle landen waar er meerdere talen gesproken worden. in geen enkel land bestaat er een regio die zeggenschap heeft over mensen van een andere regio. ik zie dus niet in waarom die veranderd moet worden.
Dat klopt, daarom moet de Vlaamse zeggenschap over Brussel eindigen. Zoals je zegt bestaat dat in geen enkel ander land.

Hollander 10 maart 2011 10:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tomm (Bericht 5350316)
Ik heb een bespreking van die nota gelezen in De Morgen. Onaanvaardbaar voor de meeste franstaligen EN Vlaamse partijen als Groen! en SPA.

als 'overhevelen van bevoegdheden' onaanvaardbaar is, waarover onderhandelt men dan?

tomm 10 maart 2011 10:09

Cunning linguist

Citaat:

Wind je niet zo op zo laat op de dag, denk aan je gezondheid. Je weet donders goed dat de naam Vlaanderen tegenwoordig niet zo vaak op de oude graafschap slaat als op het deel van het Nederlandse taalgebied dat binnen de Belgische grenzen is komen te liggen.
Goed, maar in 1830 was er nog geen sprake van Vlaanderen in de huidige betekenis, zeggen dat Brussel toen bij Vlaanderen hoorde is dus van de pot gerukt.

Citaat:

En nog iets. Als geen oorspronkelijke bewoner van het Nederlandse taalgebied, koester ik geen romantische gevoelens voor Vlaanderen en Nederland, maar bekijk ik de zaak met nuchterheid en pragmatisme.
Dat is ook uitzonderlijk voor een nationalist.

Citaat:

Je hoeft dan ook niet zo aan te stellen en als een idioot in een gezelschap te gedragen. Je kreten maken geen indruk op me, ze werken eerder op mijn lachspieren.[/
Ik merk alleen op dat nationalisten de raarste sprongen maken om hun kromme redeneringen, zoals bvb. "Brussel hoort bij vlaanderen" of "Frans is geen historische taal in Vlaanderen", te kunnen legitimeren.

vlijmscherp 10 maart 2011 10:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tomm (Bericht 5350318)
vlijmscherp

Dat klopt, daarom moet de Vlaamse zeggenschap over Brussel eindigen. Zoals je zegt bestaat dat in geen enkel ander land.

het is de zeggenschap van de Nederlandstalige Gemeenschap waar we het over hebben, die even veel bevoegdheden heeft over Brussel als de Franse Gemeenschap. het is de sluitsteen van de communautaire pacificatie in ons land. pak dit af en we zitten in een heel andere situatie, in ieder geval niet meer in een pacificatiemodel.

vlijmscherp 10 maart 2011 10:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tomm (Bericht 5350316)

wel, benoem zo eens een paar zaken die voor JOU onaanvaardbaar zijn.

ViveLaBelgique 10 maart 2011 10:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lollysticky (Bericht 5350125)
kan je aub je hersenen eens heropstarten? Het begint pijnlijk zielig te worden, die posts van jou. Komt dit soort uitspraken van de man die anderen beticht met clichés en dergelijke te werken? Qua veralgemening kan die post anders ook wel tellen :roll:

Waarom speel je dan op de man terug en niet op de argumenten.

Ook Hugo Shiltz gaf juist dezelfde weer:

http://www.youtube.com/watch?v=o_MxLOv9yyQ

Begin nu ook niet op de persoon van Hugo Schiltz te schieten aub. We weten allemaal dat hij afgescheurd is van de VU in een concurrerende tak van erfopvolger N-VA.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be