![]() |
Citaat:
Ja, dat is niet zo goed afgelopen denk ik. Ik vond 'm eigenlijk zo onuitstaanbaar dat ik midden in een weekendje uit maar gewoon naar huis gegaan ben. Hij woont overigens in Frankrijk nu. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Ik ben gewoon uiterst kieskeurig. C'est tout. |
Bij mij blijft het tout court: ik wil geen seks behalve met de vader van mijn kinderen. Noem mij maar ouderwets: ik ben tevreden met wat ik heb. :-)
|
Citaat:
Je hebt je vent immers zelf uitgekozen (dat hoop ik toch8O). :-D |
Citaat:
Maar toen was jij nog lang niet geboren hoor. Was jaren '80. |
Citaat:
2: Je meent het ! 8O :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben jouwhomo gelul ook al lang beu . Maar jou simpatie voor nergerlullen mag ook het daglicht niet zien . vreemt hé , lees jouw zelfverklaarde alleenheerser mee ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Met wie zou u nooit seks hebben?
familie 8O |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Keep up the good work! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
zonder zak en staaf scheelt het 150 grammen hé |
Citaat:
shit shit shit shit , doemmme toch :lol: http://www.imdb.com/title/tt0162076 http://www.imdb.com/title/tt0092325 |
Citaat:
Je moet er helemaal niks mee doen. Als ze maar 45 kg. wegen, zijn ze wschl. ook véél te jong. In deze tijden is dat gevaarlijk hoor. Citaat:
Met zo magere, jonge gastjes hou ik me niet bezig. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wil jij hen soms discrimineren, stigmatiseren of diaboliseren? :evil::evil::evil: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Tot slot: wat mijn zelfverklaarde alleenheerser wel of niet leest heb jij geen zaken mee. Hou je maar bezig met jouw internet-aankoopje. En met jouw "staalblauwe". |
Citaat:
|
Citaat:
Of moet ik zeggen: "naar 't scheint"? :-P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een groen-stemmer. Behalve als ze dikke tetten heeft. Dan wil ik dat gerust over het hoofd zien.
Ah, en eno2 natuurlijk. Armen hebben vaak allerlei ziektes. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
't Kan b.v. ook prettig zijn om je eens moreel superieur te wanen. Is dat het geval met anti-racisten? Of zit het plezier er meer in om lekker conformist te zijn met een allegaartje van politiek correcten? |
![]() Alexandra Colen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be