![]() |
Citaat:
nooit was iemand zo serieus als ik. Maar dat jij hoogst onverdraagzaam bent, een christen zeker?, dat is wel een ding dat zeker is. Heb U vijanden lief staat er geschreven. Niet alleen de duivel dus, maar vooral harriechristus, de ware wedergeboren Jezus. |
Welke religie spreekt jou het meest aan? Goede vraag
Kijk eens rond in jouw omgeving en kijk steeds verder rondom jou, tot je de hele wereld kunt overzien.
Je ziet overal meer negatieve dan positieve dingen waar dan ook en in elke religie. Moest ik nu geen atheïst zijn, zou satanisme mij het meest aanspreken want dan ben ik up to date in elke religie. |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Niet-gealigneerde pre-Lutheraanse stromingen met een sterke gnostische inslag.
|
Citaat:
Ik snap echt niet waarom jij of all persons, via moderatorcensuur, zou gaan bepalen voor anderen, wat ze al dan niet kunnen lezen. Leer eens het scrollwieltje van je muis gebruiken als je een tekst niet begrijpt of als hij je irriteert. Dat is heel wat beter dan die kleinzielige censuurdrift. |
Het Raëlisme.
|
Citaat:
|
Citaat:
Lees post 558, 559 en 560 voor het bewijs. |
Citaat:
Teveel eer voor Harry om permanent bij elke van mijn posts opgeroepen te worden, albeit negatief. |
De wijsheid komt met de jaren.
God heeft geduld. Want ook al gaan alle volkeren tekeer, gods rijk in de microkosmos neemt geen keer. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Adamieters, Tempeliers, Assasijnen, Bacchanten, Abrasax en de eredienst van Heptateuk.
|
Citaat:
|
Citaat:
Niet tot tirannie, maar hoe het totale systeem van de werkelijkheid de waarheid is, waarin iedereen optimaal mag functioneren naar eigen persoonlijkheid. |
Citaat:
Ik vind je wel humor hebben. |
Citaat:
|
Citaat:
Mensen zijn gewoon niet instaat om je atoomtheorie te begrijpen. |
Citaat:
Uitgevonden door de Joden maar door harriechristus nu ook officieel erkend. Wat zou het licht zonder schaduw wezen? :-):-):-) |
Citaat:
Ze zijn veel te dom, conservatief en bovendien slecht gemanierd. Zouden ze intelligent, vooruitstrevend en vriendelijk wezen dan zouden we nu al in een heel andere wereld leven. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be