Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Godsdienst en levensovertuiging (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=111)
-   -   Welke religie spreekt jou het meest aan? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=191569)

harriechristus 12 oktober 2013 19:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 6836573)
U denkt toch niet dat u nu humoristisch bezig bent. Ga toch op een andere forum memmen, man.

Beste Kerel,

nooit was iemand zo serieus als ik.

Maar dat jij hoogst onverdraagzaam bent, een christen zeker?, dat is wel een ding dat zeker is.

Heb U vijanden lief staat er geschreven.

Niet alleen de duivel dus, maar vooral harriechristus, de ware wedergeboren Jezus.

adizal32 14 oktober 2013 11:28

Welke religie spreekt jou het meest aan? Goede vraag

Kijk eens rond in jouw omgeving en kijk steeds verder rondom jou, tot je de hele wereld kunt overzien.

Je ziet overal meer negatieve dan positieve dingen waar dan ook en in elke religie.

Moest ik nu geen atheïst zijn, zou satanisme mij het meest aanspreken want dan ben ik up to date in elke religie.

eno2 14 oktober 2013 18:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 6836573)
U denkt toch niet dat u nu humoristisch bezig bent. Ga toch op een andere forum memmen, man.

Ik heb het verwijderen van HC wegens MEGATROL (zoals in menigvuldige andere fora al gebeurd is) al menigmaal aangekaart via het rode driehoekje, en ik hoop daarmee een goed voorbeeld te hebben gezet, dan helpt het misschien uiteindelijk...

hikikomori85 14 oktober 2013 18:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door adizal32 (Bericht 6838803)
Kijk eens rond in jouw omgeving en kijk steeds verder rondom jou, tot je de hele wereld kunt overzien.

Je ziet overal meer negatieve dan positieve dingen waar dan ook en in elke religie.

Moest ik nu geen atheïst zijn, zou satanisme mij het meest aanspreken want dan ben ik up to date in elke religie.

Another Jack 14 oktober 2013 18:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus (Bericht 6836593)
Beste Kerel,

Maar dat jij hoogst onverdraagzaam bent, een christen zeker?, dat is wel een ding dat zeker is.

Niet alleen de duivel dus, maar vooral harriechristus, de ware wedergeboren Jezus.

Dit is best wel angstaanjagend.

six 14 oktober 2013 18:45

Niet-gealigneerde pre-Lutheraanse stromingen met een sterke gnostische inslag.

Supe®Staaf 14 oktober 2013 19:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 6839532)
Ik heb het verwijderen van HC wegens MEGATROL (zoals in menigvuldige andere fora al gebeurd is) al menigmaal aangekaart via het rode driehoekje, en ik hoop daarmee een goed voorbeeld te hebben gezet, dan helpt het misschien uiteindelijk...

De tolerantie spat van jouw bijdrage af....

Ik snap echt niet waarom jij of all persons, via moderatorcensuur, zou gaan bepalen voor anderen, wat ze al dan niet kunnen lezen.
Leer eens het scrollwieltje van je muis gebruiken als je een tekst niet begrijpt of als hij je irriteert.
Dat is heel wat beter dan die kleinzielige censuurdrift.

Weyland 14 oktober 2013 19:07

Het Raëlisme.

Weyland 14 oktober 2013 19:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Esperanza (Bericht 6832211)
Ik kan mij vergissen maar had jij je destijds niet aangesloten bij de Quakers?

Da's nog van voordat hij Jezuiet wilde worden. ;)

harriechristus 14 oktober 2013 19:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6839576)
Dit is best wel angstaanjagend.

Inderdaad is het angstaanjagend dat de mens de heilige geest van mijn atoomtheorie niet kan verdragen, maar met de duivel geen enkele moeite heeft.

Lees post 558, 559 en 560 voor het bewijs.

eno2 14 oktober 2013 20:54

Citaat:

Maar goed, moderatie tolereert het megagetrol van HC tot nog toe, op een paar bans na wegens gescheld. Ik voor mijn part, ik trek me definitief en voorgoed terug van elke reactie op het megagetrol van HC en uit elke draad waar hij dat megagetrol beoefent. Ik heb zelfs mijn handtekening over de domheid van morosofen verwijderd...

Teveel eer voor Harry om permanent bij elke van mijn posts opgeroepen te worden, albeit negatief.

harriechristus 15 oktober 2013 16:41

De wijsheid komt met de jaren.

God heeft geduld.

Want ook al gaan alle volkeren tekeer, gods rijk in de microkosmos neemt geen keer.

manta 15 oktober 2013 17:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 6839907)
Maar goed, moderatie tolereert het megagetrol van HC tot nog toe, op een paar bans na wegens gescheld. Ik voor mijn part, ik trek me definitief en voorgoed terug van elke reactie op het megagetrol van HC en uit elke draad waar hij dat megagetrol beoefent. Ik heb zelfs mijn handtekening over de domheid van morosofen verwijderd...

Teveel eer voor Harry om permanent bij elke van mijn posts opgeroepen te worden, albeit negatief.

Moge Harriechristus het u vergeven... Amen. 8-)

lombas 15 oktober 2013 20:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door six (Bericht 6839581)
Niet-gealigneerde pre-Lutheraanse stromingen met een sterke gnostische inslag.

Katharen, Bogomielen en Waldenzen?

Supe®Staaf 15 oktober 2013 21:36

Adamieters, Tempeliers, Assasijnen, Bacchanten, Abrasax en de eredienst van Heptateuk.

Piero 15 oktober 2013 22:16

Citaat:

Uiteindelijk leiden democratie en tolerantie tot tirannie van van hoog en laag.

harriechristus 16 oktober 2013 17:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Piero (Bericht 6841293)
Uiteindelijk leiden democratie en tolerantie tot tirannie van van hoog en laag.

De ware leiding komt van boven van harriechristus en de microwezentjes.

Niet tot tirannie, maar hoe het totale systeem van de werkelijkheid de waarheid is, waarin iedereen optimaal mag functioneren naar eigen persoonlijkheid.

Nietzsche 16 oktober 2013 17:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus (Bericht 6836542)
Zoveel slechtheid bij elkaar kan nooit goed gaan.
Hier mis ik toch een flinke dot slagroom van de heilige atoomtheorie.....:-):-):-)

:lol:

Ik vind je wel humor hebben.

Nietzsche 16 oktober 2013 17:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus (Bericht 6836593)
Beste Kerel,

2

Nietzsche 16 oktober 2013 17:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus (Bericht 6839751)
Inderdaad is het angstaanjagend dat de mens de heilige geest van mijn atoomtheorie niet kan verdragen, maar met de duivel geen enkele moeite heeft.

Lees post 558, 559 en 560 voor het bewijs.

2

Mensen zijn gewoon niet instaat om je atoomtheorie te begrijpen.

harriechristus 16 oktober 2013 20:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 6842339)
:lol:

Ik vind je wel humor hebben.

Zo is het: de humor is de eenheid van God en Duivel.

Uitgevonden door de Joden maar door harriechristus nu ook officieel erkend.

Wat zou het licht zonder schaduw wezen?

:-):-):-)

harriechristus 16 oktober 2013 20:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 6842347)
2

Mensen zijn gewoon niet instaat om je atoomtheorie te begrijpen.

Zo is het.

Ze zijn veel te dom, conservatief en bovendien slecht gemanierd.

Zouden ze intelligent, vooruitstrevend en vriendelijk wezen dan zouden we nu al in een heel andere wereld leven.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be