![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Gelieve niet te schelden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Sjok, ga je ze allemaal ook ergens bijhouden? Wie weet komen ze over een jaar of 3 nog eens v
|
Sjok, ga je ze allemaal ook ergens bijhouden? Wie weet komen ze over een jaar of 3 nog eens van pas...
|
Citaat:
Citaat:
Het ontkennen of nuanceren van het explosief groeien van de homofobe haatdiscours binnen bepaalde allochtoonse groepen is het ontkennen van discriminatie an sich... U , de xenomanische trol, heeft dus totaal geen recht van spreken over racisme en discriminatie |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Met pijn in het hart denk ik dan ook aan de vele schitterende allochtone dokters die via die positief gediscrimineerden uiteraard een slechte naam krijgen...en daar wordt dus door pocolinkieland puur racisme gegenereerd....want welke moeder wil niet het beste voor haar kinderen?....welke moeder wil niet het minste risico lopen met pakweg een doodziek kind?...hoe weet die moeder tot welke kategorie van dokter die gast behoort?...is het een tiptop prima dokter met een donkere huidskleur of een "positief gedicrimineerde" (de wet laat mij niet toe om hier dieper op in te gaan) fluitjesdokter? |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
:rofl: |
[quote]
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alboreto wil duidelijk de discussie verder zetten ;-)
|
Citaat:
|
Citaat:
En van dit forum in het algemeen. |
Citaat:
Goed dat deze thread bestaat. Zo kan iedereen zelf vaststellen, hoe krampachtig sommigen hier bezig zijn, om anderen van racisme te kunnen beschuldigen. Ze gaan daarin zodanig ver, dat ze uiteindelijk zichzelf belachelijk maken doordat zelf vastraken in hun eigen criteria die ze voor racisme hanteren. http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1261 Paulus. |
Citaat:
een scheefgegroeide situatie zet je recht door de situatie scheef te trekken naar de andere kant tot de situatie zelf kan instaan om in't midden te blijven. Logica zelve. ;) Je hoeft er daarom niet mee akkoord te gaan é, of de minpunten van zo'n ingreep kunnen misschien wel nefaster zijn dan evolutie ongemoeid zijn werkt te laten doen enzoverder. Maar op zich is dat toch een begrijpbaar standpunt? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Da's handig wanneer de argumentatie slappekes wordt, en zelfs de drogredenen niet meer pakken. "Meester, ze zeggen slechte dingen van de allochtonen, en wij kunnen er niks op antwoorden want 't is allemaal waar!" |
Citaat:
Citaat:
Het forum moet geen illegaal lappendeken worden. Vrijheid van meningsuiting stopt daar waar de wet het ons oplegt. Het voortbestaan van dit forum is óók een heilig goed.http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=748 |
Citaat:
|
Citaat:
Hobbies genoeg. :-D |
Citaat:
|
Citaat:
Er zullen er methadon nodig hebben om ontwenningsverschijnselen te bestrijden. |
Citaat:
|
Citaat:
Ze doen me denken aan de vroegere pastoors: preken tegen alle mogelijke sexuele uitwassen, maar zich laten pijpen van de misdienaar en elke week een bruine envelope met 'studiemateriaal' in de bus. |
Citaat:
Citaat:
|
![]() Kadootje voor Artisjok. Er wordt in uitgelegd wat een persoonlijke aanval is. Ook wordt uitgelegd het spreekwoord: wie het schoentje past trekke het aan |
Citaat:
Dat is dus dubbel racistisch. Over het racisme, sexisme en homofobie van hun muzelmaanse troetels rept de fascist uit Kortrijk geen woord. Dat valt volgens haar allemaal onder de religieuze vrijheid van haar lievelingsreligie. |
Citaat:
Ze begaan hier bovendien ook nog de achterlijkheid om tekst van mij te citeren als racistisch, terwijl ik enkel negatief schrijf over allochtonen, wat bij mijn weten geen ras is. Maar geen probleem, ze doen maar. Een klacht wegens laster en eerroof is vlug ingediend. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
"We kunnen enkel maar 'n gestapo clubbeke oprichten om 't forum te 'melden' bij 't racistisch centrum...boewhoeeee huiliehuilie..." :rofl: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be