Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Racisme op Politics.be? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=156725)

Alboreto 12 april 2012 17:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf (Bericht 6075693)
... behalve dat ze hun wijf toeken, verminken, en vermoorden, en schapen in hun woonkamer kelen.
Da's wat minder Jan-met-de-pet-achtig, maar toch o zo verrijkend zeker?

DeProf_eet 13 april 2012 02:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 6067014)
Daarenboven mag er op basis van 1 achterlijke wet geconcludeerd worden dat onze cultuur achterlijk is.

Onze cultuur ? En ik dacht dat jij gewoon een autochtone *KNIP* straathoekwerkster was ?

Gelieve niet te schelden.

artisjok 19 april 2012 19:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zenit (Bericht 6038190)
Het homofoob haatdiscours van de moslims (het stilzwijgen van de gematigden inbegrepen) maakt de mensen rechtser. Ook de onuitgesproken haat en het racisme van de moslimgemeenschap tegen alles wat Westers is. Die onuitgesproken haat en weerzin wordt o.a. gesymboliseerd door het oprukkend fenomeen van de hoofddoek en de halalisering. En ook doorhun eenzijdig op Westerlingen gepleegde criminaliteit en overlast.

artisjok 19 april 2012 19:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus (Bericht 5988430)
Niet dat die mensen niet kunnen integreren eenmaal ze dat totalitair islamgedachtengoed volledig achter zich hebben gelaten, maar het laagje beschaving blijft nog altijd dun.

Schelfie 19 april 2012 19:02

Sjok, ga je ze allemaal ook ergens bijhouden? Wie weet komen ze over een jaar of 3 nog eens v

Schelfie 19 april 2012 19:02

Sjok, ga je ze allemaal ook ergens bijhouden? Wie weet komen ze over een jaar of 3 nog eens van pas...

Eigenzinnig 19 april 2012 19:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet (Bericht 6076868)
Onze cultuur ? En ik dacht dat jij gewoon een autochtone *KNIP* straathoekwerkster was ?

Gelieve niet te schelden.

ochotekes...heeft ze zusje Akira/Edina erweer bij gesleurd...:roll:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zenit (Bericht 6038190)
Het homofoob haatdiscours van de moslims (het stilzwijgen van de gematigden inbegrepen) maakt de mensen rechtser. Ook de onuitgesproken haat en het racisme van de moslimgemeenschap tegen alles wat Westers is. Die onuitgesproken haat en weerzin wordt o.a. gesymboliseerd door het oprukkend fenomeen van de hoofddoek en de halalisering. En ook doorhun eenzijdig op Westerlingen gepleegde criminaliteit en overlast.

Dat woordje is de enige,maar dan ook de enige fout in deze vaststelling..jaja vaststelling van BEWEZEN feiten en GEEN raciesme zoals trollemans het graag wil verkopen...

Het ontkennen of nuanceren van het explosief groeien van de homofobe haatdiscours binnen bepaalde allochtoonse groepen is het ontkennen van discriminatie an sich...

U , de xenomanische trol, heeft dus totaal geen recht van spreken over racisme en discriminatie

Eigenzinnig 19 april 2012 19:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto (Bericht 6069794)

In linkiewinkie dhimmieland kan alles...

Citaat:

12 JANUARI 2012
Besluit van de Regering van de Franse Gemeenschap tot goedkeuring van de lijst van actieprojecten voor positieve discriminatie voor het jaar 2012, overeenkomstig artikel 58 van het decreet van 30 juni 1998 dat erop gericht is alle leerlingen gelijke kansen op sociale emancipatie te geven, inzonderheid door de invoering van maatregelen voor positieve discriminatie

Alboreto 19 april 2012 22:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Defender6 (Bericht 6088346)
hoofddoeken zijn handig, dan kun je meteen zien dat het mosselvrouwkes zijn. Dan hoef ik ze niet te helpen als ze in nood verkeren...

daiwa 20 april 2012 02:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig (Bericht 6088170)
In linkiewinkie dhimmieland kan alles...

Citaat:

12 JANUARI 2012
Besluit van de Regering van de Franse Gemeenschap tot goedkeuring van de lijst van actieprojecten voor positieve discriminatie voor het jaar 2012, overeenkomstig artikel 58 van het decreet van 30 juni 1998 dat erop gericht is alle leerlingen gelijke kansen op sociale emancipatie te geven, inzonderheid door de invoering van maatregelen voor positieve discriminatie
In de wetenschap dat je nooit iemand ''positief'' kan discrimineren zonder iemand negatief te discrimineren moet men mij eens uitleggen wat daar posititief aan is.

Pericles 20 april 2012 14:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 6088938)
In de wetenschap dat je nooit iemand ''positief'' kan discrimineren zonder iemand negatief te discrimineren moet men mij eens uitleggen wat daar posititief aan is.

Op den duur zit de hoog opgeleide mannelijke autochtoon zonder werk omdat al de rest via positieve discriminatie voorrang krijgt. En dit terwijl de hoog opgeleide Jan gewoon de beste is.

Fieseler 20 april 2012 14:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 6089580)
Op den duur zit de hoog opgeleide mannelijke autochtoon zonder werk omdat al de rest via positieve discriminatie voorrang krijgt. En dit terwijl de hoog opgeleide Jan gewoon de beste is.

Het eerste waar ik dan aan denk is dat de linkse medemens ook vroeg of laat via een spoedgevallendienst of zo bij een positief gediscrimineerde dokter langs moet....ohlala....proest....
Met pijn in het hart denk ik dan ook aan de vele schitterende allochtone dokters die via die positief gediscrimineerden uiteraard een slechte naam krijgen...en daar wordt dus door pocolinkieland puur racisme gegenereerd....want welke moeder wil niet het beste voor haar kinderen?....welke moeder wil niet het minste risico lopen met pakweg een doodziek kind?...hoe weet die moeder tot welke kategorie van dokter die gast behoort?...is het een tiptop prima dokter met een donkere huidskleur of een "positief gedicrimineerde" (de wet laat mij niet toe om hier dieper op in te gaan) fluitjesdokter?

Fieseler 20 april 2012 14:56

Citaat:

Artisjok
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zenit

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus

Niet dat die mensen niet kunnen integreren eenmaal ze dat totalitair islamgedachtengoed volledig achter zich hebben gelaten, maar het laagje beschaving blijft nog altijd dun.
en jij als verdediger van het toelaten van vrouwendiscriminatie vindt dit racisme?

:rofl:

Fieseler 20 april 2012 15:00

[quote]
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig (Bericht 6088159)

eens te meer...

Citaat:

U , de xenomanische trol, heeft dus totaal geen recht van spreken over racisme en discriminatie
Zoals ik al zei: het is inderdaad potsierljk om iemand die voorstander is voor het toelaten van vrouwendiscriminatie en religieus racisme hier te komen zien pleiten tegen racisme....

Alboreto 24 april 2012 21:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf (Bericht 6096365)
Neen, geen enkele allochtoon is nuttig voor onze economie.
Ofwel trekken ze steun, en zijn ze een zuivere verliespost.
Ofwel werken ze, en dan pakken ze werk van autochtonen af.
Conclusie ligt voor de hand....

Alboreto 26 april 2012 18:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 6098883)
Ik vind 't althans nodig en nuttig dat ik daar geen kopvodden zie.

Is al erg genoeg dat je dagdagelijks met die carnavaleske achterlijkheid op straat geconfronteerd wordt.

Maarten Malaise 26 april 2012 22:20

Alboreto wil duidelijk de discussie verder zetten ;-)

Supe®Staaf 26 april 2012 22:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Malaise (Bericht 6099418)

Als dat soortje een dag geen racisme kan lezen en rapporteren, dan krijgen ze ontwenningsverschijnselen.

artisjok 27 april 2012 06:35

Citaat:

Discussiëren is toch de bedoeling van dit topic. ;-)
En van dit forum in het algemeen.

Paulus 27 april 2012 06:59

Citaat:

Inderdaad.

Goed dat deze thread bestaat. Zo kan iedereen zelf vaststellen, hoe krampachtig sommigen hier bezig zijn, om anderen van racisme te kunnen beschuldigen.

Ze gaan daarin zodanig ver, dat ze uiteindelijk zichzelf belachelijk maken doordat zelf vastraken in hun eigen criteria die ze voor racisme hanteren.

http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1261

Paulus.

the_dude 27 april 2012 11:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 6088938)

makkelijk.
een scheefgegroeide situatie zet je recht door de situatie scheef te trekken naar de andere kant tot de situatie zelf kan instaan om in't midden te blijven.
Logica zelve. ;)
Je hoeft er daarom niet mee akkoord te gaan é, of de minpunten van zo'n ingreep kunnen misschien wel nefaster zijn dan evolutie ongemoeid zijn werkt te laten doen enzoverder.
Maar op zich is dat toch een begrijpbaar standpunt?

Elbow 27 april 2012 17:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus (Bericht 6069344)
Dat positieve discriminatie getuigt van doorgedreven racisme tiens. ("zoek het beschermde kenmerk"!)

En het moet dan nog het juiste kenmerk zijn. Hottentotten in peniskokers komen niet in aanmerking voor het type racisme dat Artisjok opgelegd wil zien.

Elbow 27 april 2012 17:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig (Bericht 6088159)

Dat woordje is de enige,maar dan ook de enige fout in deze vaststelling..jaja vaststelling van BEWEZEN feiten en GEEN raciesme zoals trollemans het graag wil verkopen...

Het ontkennen of nuanceren van het explosief groeien van de homofobe haatdiscours binnen bepaalde allochtoonse groepen is het ontkennen van discriminatie an sich...

Zelf het woordje "de" is niet misplaatst gezien de vermeende groep van "gematigden" oorverdovend zwijgt over het homofoob geweld door moslims (de laatste 100 gevallen van homofoob geweld gerapporteerd in Brussel werden gepleegd door moslimjongeren) en over racistische geweldplegingen die uitsluitend gepleegd worden op wat zij racistisch "kaffers" noemen.

Supe®Staaf 27 april 2012 17:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 6099593)
Discussiëren is toch de bedoeling van dit topic. ;-)
En van dit forum in het algemeen.

Oh, ik dacht dat dit topic enkel voor racisme-uitlokking bedoeld was, zodat er dan lekker bij nonkel Jozef DW kan geklikt worden.
Da's handig wanneer de argumentatie slappekes wordt, en zelfs de drogredenen niet meer pakken.
"Meester, ze zeggen slechte dingen van de allochtonen, en wij kunnen er niks op antwoorden want 't is allemaal waar!"

artisjok 27 april 2012 18:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf (Bericht 6100513)
Oh, ik dacht dat dit topic enkel voor racisme-uitlokking bedoeld was,

Lees de OP's.

Citaat:

zodat er dan lekker bij nonkel Jozef DW kan geklikt worden.
Dixit de TS
Het forum moet geen illegaal lappendeken worden. Vrijheid van meningsuiting stopt daar waar de wet het ons oplegt. Het voortbestaan van dit forum is óók een heilig goed.
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=748

Elbow 27 april 2012 18:44

Citaat:

Oh, ik dacht dat dit topic enkel voor racisme-uitlokking bedoeld was, zodat er dan lekker bij nonkel Jozef DW kan geklikt worden.
Da's handig wanneer de argumentatie slappekes wordt, en zelfs de drogredenen niet meer pakken.
"Meester, ze zeggen slechte dingen van de allochtonen, en wij kunnen er niks op antwoorden want 't is allemaal waar!"

Zou Artisjok jou al gesignaleerd hebben aan haar gestapoclub als te klikken en te verbannen target ?

Supe®Staaf 27 april 2012 18:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elbow (Bericht 6100567)
Zou Artisjok jou al gesignaleerd hebben aan haar gestapoclub als te klikken en te verbannen target ?

Care.
Hobbies genoeg.
:-D

Elbow 27 april 2012 18:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf (Bericht 6100572)
Care.
Hobbies genoeg.
:-D

Parsprototem, Andev, Zenit, SDX and the undersigned zullen ook wel al op haar target list van uit te schakelen forummers staan. Hoeveel forummers heeft die linkse extremiste al laten bannen aan de hand van haar blok-alike kliklijnclubje?

Supe®Staaf 27 april 2012 19:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elbow (Bericht 6100588)
Parsprototem, Andev, Zenit, SDX and the undersigned zullen ook wel al op haar target list van uit te schakelen forummers staan. Hoeveel forummers heeft die linkse extremiste al laten bannen aan de hand van haar blok-alike kliklijnclubje?

Stel je voor als hier geen enkele rassist meer post.
Er zullen er methadon nodig hebben om ontwenningsverschijnselen te bestrijden.

Elbow 27 april 2012 19:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf (Bericht 6100602)
Stel je voor als hier geen enkele rassist meer post.
Er zullen er methadon nodig hebben om ontwenningsverschijnselen te bestrijden.

Hier zijn geen racisten, enkel mensen met een nuchtere, gezonde, kritische kijk op de islam. Dat volstaat voor de Gestapo-leidster uit Kortrijk om te veralgemenen en hen te stigmatiseren tot racisten. Als het fascisme ooit terug komt zal dat onder de noemer van het anti-fascisme zijn. Artisjok en haar klikkersbende belichaamt die waarheid dag en nacht.

Supe®Staaf 27 april 2012 19:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elbow (Bericht 6100633)
Hier zijn geen racisten, enkel mensen met een nuchtere, gezonde, kritische kijk op de islam. Dat volstaat voor de Gestapo-leidster uit Kortrijk om te veralgemenen en hen te stigmatiseren tot racisten. Als het fascisme ooit terug komt zal dat onder de noemer van het anti-fascisme zijn. Artisjok en haar klikkersbende belichaamt die waarheid dag en nacht.

Ze zijn tegen racisme in elke mogelijke 'moderne' betekenis van het woord, maar raad eens in welke topics ze zich voornamelijk ophouden?
Ze doen me denken aan de vroegere pastoors: preken tegen alle mogelijke sexuele uitwassen, maar zich laten pijpen van de misdienaar en elke week een bruine envelope met 'studiemateriaal' in de bus.

artisjok 27 april 2012 19:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf (Bericht 6100645)
Ze zijn tegen racisme in elke mogelijke 'moderne' betekenis van het woord, maar raad eens in welke topics ze zich voornamelijk ophouden?
Ze doen me denken aan de vroegere pastoors: preken tegen alle mogelijke sexuele uitwassen, maar zich laten pijpen van de misdienaar en elke week een bruine envelope met 'studiemateriaal' in de bus.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf (Bericht 5538083)
Alle persoonlijke aanvallen tegen mij moeten blijven staan.
Ik zie ze als tekenen van onmacht om binnen het onderwerp te 'scoren'.

Supe®Staaf 27 april 2012 19:47

Kadootje voor Artisjok.
Er wordt in uitgelegd wat een persoonlijke aanval is.
Ook wordt uitgelegd het spreekwoord: wie het schoentje past trekke het aan

Elbow 27 april 2012 19:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf (Bericht 6100645)
.

In die topics waar ze de belijders van de achterlijkste aller godsdiensten kunnen bombarderen tot ras, hetgeen hen de gelegenheid biedt om veelvuldig te schelden met racist.
Dat is dus dubbel racistisch.

Over het racisme, sexisme en homofobie van hun muzelmaanse troetels rept de fascist uit Kortrijk geen woord. Dat valt volgens haar allemaal onder de religieuze vrijheid van haar lievelingsreligie.

Supe®Staaf 27 april 2012 21:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elbow (Bericht 6100663)
In die topics waar ze de belijders van de achterlijkste aller godsdiensten kunnen bombarderen tot ras, hetgeen hen de gelegenheid biedt om veelvuldig te schelden met racist.
Dat is dus dubbel racistisch.

Inderdaad.
Ze begaan hier bovendien ook nog de achterlijkheid om tekst van mij te citeren als racistisch, terwijl ik enkel negatief schrijf over allochtonen, wat bij mijn weten geen ras is.
Maar geen probleem, ze doen maar.
Een klacht wegens laster en eerroof is vlug ingediend.

Elbow 27 april 2012 22:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf (Bericht 6100884)
Inderdaad.
Ze begaan hier bovendien ook nog de achterlijkheid om tekst van mij te citeren als racistisch, terwijl ik enkel negatief schrijf over allochtonen, wat bij mijn weten geen ras is.
Maar geen probleem, ze doen maar.
Een klacht wegens laster en eerroof is vlug ingediend.

Een klacht wegens laster en eerroof is misschien niet nodig als de moderatie die trol een permaban geeft voor de talrijke overtredingen van het forumreglement waaraan ze ze zich schuldig maakt.

Citaat:

Onmiddellijke verbanning
In sommige gevallen zal de moderatie onmiddellijk overgaan tot een ban. Dit is onder andere het geval in onderstaande situaties:

•dubbelnicks die gebruikt worden om een ban te omzeilen
forumgangers die bedreigingen uiten aan het adres van de moderatie (bijv. gerechtelijke stappen)
forumgangers die zich beperken tot one-liners, smileypostings, provocatie om de provocatie, copy-pastes, spam, eindeloos getrol, etc
http://forum.politics.be/newreply.ph...eply&p=6100850

SDX 27 april 2012 22:10

Citaat:

:lol:

"We kunnen enkel maar 'n gestapo clubbeke oprichten om 't forum te 'melden' bij 't racistisch centrum...boewhoeeee huiliehuilie..."

Alboreto 28 april 2012 20:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kemaleon (Bericht 6101905)
Oh, kijk eens aan , het is "niet ok" om bejaarden tot moes te slaan ondanks dat deze mensen hun hele leven gewerkt hebben om dit rottend kankergezwel en hun achterlijke door inteelt, gebroed, een uitkering te bezorgen. :evil::evil::evil::evil::evil:

Dixie 28 april 2012 20:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elbow (Bericht 6100633)

tja dat zeg ik al van in't begin :lol:

Supe®Staaf 28 april 2012 20:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 6100908)
:lol:

"We kunnen enkel maar 'n gestapo clubbeke oprichten om 't forum te 'melden' bij 't racistisch centrum...boewhoeeee huiliehuilie..."

Verbazingwekkend hoe sommigen hier gewoon nog DURVEN posten...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be