Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Forummer van de week (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=169)
-   -   Firestone de eerste gedwongen forummer (-ster) van de week (https://forum.politics.be/showthread.php?t=124557)

Firestone 22 juni 2010 13:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 4834115)
denk dat het artikel en de hype er kwam omdat de honkvaste Vlaming een beetje (veel!) jaloers is op die mobiliteit en dat actief wereldburgerschap ...

Of omdat Jacques Wenger, secretaris van één van de Joodse gemeenschappen, volgend jaar zelf naar Israël verhuist.

Anna List 22 juni 2010 13:59

:cheer: 3001 :cheer:

Firestone 22 juni 2010 14:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 4834117)
verwen je zelf dan maar met een extra lekker lunchpakketje :-)

hoe ziet het ideale lunchpakketje er voor jou uit ?

Hierin ben ik de grijze muis op kantoor.
Wanneer we 's middags samen eten hebben mijn collega's vaak allerlei creatieve gerechten mee, en ik zit daar meestal met mijn bokes, soms een yoghurt, en mijn stukje fruit (als ik dat niet vergeten ben, natuurlijk).
Heel af en toe neem ik kip mee, met wat groenten.
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 4834117)
ff serieus opletten nu hé "Heer en Meester" !!! :-P
(gij gaat kunnen scoren morgen jong, niet normaal!)

Ocharme als het van mijn lunchpakketje afhangt of hij kan scoren! Ik ben er trouwens ook nog. ;)

Firestone 22 juni 2010 14:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 4834126)
:cheer: 3001 :cheer:

:cheer:

En fier dat ik ben!

From_Vlaanderen 22 juni 2010 19:02

vakantiegeld, gaat ge daar effectief mee op vakantie?
Of is dit voor de solden?

Firestone 22 juni 2010 21:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door From_Vlaanderen (Bericht 4834619)
vakantiegeld, gaat ge daar effectief mee op vakantie?
Of is dit voor de solden?

Toen ik alléén woonde ging het vooral naar de solden.
Nu gaat dat gewoon op de rekening, zonder specifieke besteding.

Anna List 23 juni 2010 07:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Firestone (Bericht 4834244)
Hierin ben ik de grijze muis op kantoor.
Wanneer we 's middags samen eten hebben mijn collega's vaak allerlei creatieve gerechten mee, en ik zit daar meestal met mijn bokes, soms een yoghurt, en mijn stukje fruit (als ik dat niet vergeten ben, natuurlijk).
Heel af en toe neem ik kip mee, met wat groenten.
Ocharme als het van mijn lunchpakketje afhangt of hij kan scoren! Ik ben er trouwens ook nog. ;)

de bedoeling was dat hij jou helemaal van je voetjes blies door het maken van zo'n creatief lunchpakketje hé Vuursteentje :-P

Anna List 23 juni 2010 07:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Firestone (Bericht 4834834)
Toen ik alléén woonde ging het vooral naar de solden.
Nu gaat dat gewoon op de rekening, zonder specifieke besteding.

saai hé, zoveel verdienen :-P

Firestone 23 juni 2010 08:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 4835150)
de bedoeling was dat hij jou helemaal van je voetjes blies door het maken van zo'n creatief lunchpakketje hé Vuursteentje :-P

En je denkt dat hij daar een lunchpakketje voor nodig heeft? 8O

Firestone 23 juni 2010 08:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 4835152)
saai hé, zoveel verdienen :-P

Ieder moet zijn eigen kruisje dragen. :-P

From_Vlaanderen 24 juni 2010 00:53

wat vind je aantrekkelijk in je man?

Firestone 24 juni 2010 08:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door From_Vlaanderen (Bericht 4836996)
wat vind je aantrekkelijk in je man?

Je beseft toch dat de sloeber kan lezen, toegang tot het Internet heeft, en dat spul hier nauwlettend in het oog houdt?

Moet dus oppassen dat hij niet teveel naast zijn schoenen gaat lopen, en mij bij eventuele onderhandelingen naar mijn antwoord hieronder verwijst. :mrgreen:

Maar goed, ik denk dat hij intussen ook wel weet welke objectieve karakter- en gedragstrekken ik bij hem apprecieer.

Hij is lief, verantwoordelijk, knap, sociaal, is geen macho maar ook geen metroseksueel. Hij beheerst redelijk goed complexe apparatuur zoals de wasmand. Hij heeft met mij het mooiste kind allertijden gemaakt. Hij bezit ook nog wat kwaliteiten die ik hier niet expliciet ga neerpennen, maar die wat met zevende hemels en zo te maken hebben.

Zoals reeds eerder geschreven zijn de objectieve trekken slecht een deel van het verhaal.
Ik ben voor hem bij onze eerste ontmoeting gevallen, en dat valt met mijn o zo geliefde logica en wiskunde niet te verklaren.
Zo'n zeven jaren zijn inmiddels verstreken, nog geen sprake van enige spijt of twijfel. :>

Voltian 24 juni 2010 08:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Firestone (Bericht 4837154)
Je beseft toch dat de sloeber kan lezen, toegang tot het Internet heeft, en dat spul hier nauwlettend in het oog houdt?

Moet dus oppassen dat hij niet teveel naast zijn schoenen gaat lopen, en mij bij eventuele onderhandelingen naar mijn antwoord hieronder verwijst. :mrgreen:

Maar goed, ik denk dat hij intussen ook wel weet welke objectieve karakter- en gedragstrekken ik bij hem apprecieer.

Hij is lief, verantwoordelijk, knap, sociaal, is geen macho maar ook geen metroseksueel. Hij beheerst redelijk goed complexe apparatuur zoals de wasmand. Hij heeft met mij het mooiste kind allertijden gemaakt. Hij bezit ook nog wat kwaliteiten die ik hier niet expliciet ga neerpennen, maar die wat met zevende hemels en zo te maken hebben.

Zoals reeds eerder geschreven zijn de objectieve trekken slecht een deel van het verhaal.
Ik ben voor hem bij onze eerste ontmoeting gevallen, en dat valt met mijn o zo geliefde logica en wiskunde niet te verklaren.
Zo'n zeven jaren zijn inmiddels verstreken, nog geen sprake van enige spijt of twijfel. :>

ooooooooooooooooooooooooooooh :-)

Firestone 24 juni 2010 09:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Voltian (Bericht 4837201)
ooooooooooooooooooooooooooooh :-)

Wat wil je, ik stel hier de vragen niet.

Voltian 24 juni 2010 10:27

Wie ga je aanduiden als tweede gedwongen forummer (-ster) van de week, excuseer, van het jaar?

Firestone 24 juni 2010 10:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Voltian (Bericht 4837323)
Wie ga je aanduiden als tweede gedwongen forummer (-ster) van de week, excuseer, van het jaar?

Het zou dan de derde gedwongen forummer (-ster) van ... een tijdseenheid zijn, want we hebben inmiddels ook Groentje-18.

Mensen tot iets dwingen gaat me niet zo goed af. Sollicitaties of voorstellen zijn welkom (hier of per pb), en misschien zit er daartussen wel eentje die ik toch met veel genoegen zal dwingen.

From_Vlaanderen 24 juni 2010 23:03

Goed gegeten vandaag? Iets buitenlands of iets Vlaemsch?

vlijmscherp 25 juni 2010 07:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Voltian (Bericht 4837323)
Wie ga je aanduiden als tweede gedwongen forummer (-ster) van de week, excuseer, van het jaar?

is die week al om?? 8O

amai, de tijd vliegt toch als je je amuseert hé....

vraagje aan firestone: is alles relatief?

Firestone 25 juni 2010 08:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door From_Vlaanderen (Bericht 4838457)
Goed gegeten vandaag?

Inmiddels gisteren, maar ja, bedankt.
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door From_Vlaanderen (Bericht 4838457)
Iets buitenlands of iets Vlaemsch?

Gebakken zalm met rijst en een saus met champignons en groenten.
Of dat buitenlands of Vlaemsch is weet ik niet. Het is mama-Firestoniaans.

Firestone 25 juni 2010 08:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 4838641)
is die week al om?? 8O

Meerdere interveniënten hebben daar al op gewezen. Ik kan het ook moeilijk geloven, en moet steeds opnieuw mijn agenda raadplegen om vast te stellen dat ze verdorie gelijk hebben. :?
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 4838641)
amai, de tijd vliegt toch als je je amuseert hé....

Zo is dat, het FVDW-subforum biedt amusement voor de massa's en voor de elite!
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 4838641)
vraagje aan firestone: is alles relatief?

Ik vrees van wel. Het beste bewijs is dat een thread als deze al méér dan 3000 posts bevat!


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be