![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Er staat daar blijkbaar "je moeder neukt kamelen" en niet je moeder neukt kamelen, moslim" (naar analogie van jouw voorbeeldje hier van "ga watermeloenen eten, neger"). En zelfs al had er wel "moslim" achter gestaan, dan was het nog steeds niet racistisch, haatdragend of discriminerend. Wel lomp en grof, net als nu, maar dat is niet verboden bij wet. Immers, gelijkaardige uitspraken als bijvoorbeeld: "ga Edammer eten, Hollander" of "je moeder neukt koeien" is ook geen racisme. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:rofl: Paulus. |
Citaat:
Waarom staat daar niet 'je moeder neukt leeuwen'? |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Waarom staat daar niet "je moeder neukt beren"? Waarom staat daar niet "je moeder neukt olifanten"? Waarom staat daar niet "je moeder neukt zeehonden"? Waarom staat daar niet "je moeder neukt gerbils"? Enzovoorts. Allemaal vragen die je nie mij, maar degene die schreef "je moeder neukt kamelen" moet vragen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben blijkbaar toch nog steeds banpuntenloos. In alle geval, het kamelenneukengeval bewijst alleen dat er mensen met een kort lontje en te groot ego te snel een aanval willen opeisen, al was het maar een uitlokkertje. |
Citaat:
Henkerd schijnt er iets racistisch in te zien, terwijl ik daar absoluut niets racistisch in zie. Ik zie wel dat die uitspraak grof en lomp is, maar dat is wel iets heel anders dan "racistisch". Als jij gewoon even logisch probeert na te denken, dan zie ook jij misschien wel in dat een uitspraak niet racistisch vinden, niet hetzelfde is als achter de inhoud van zo'n uitspraak staan. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En ook omdat het minder beledigend is binnen een macho-fatalistische-gebrek aan schrijven-cultuur. |
Citaat:
Zij hebben al dikwijls banpunten uitgedeeld omdat iemand gevat reageerde op uitlokking. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be