![]() |
Citaat:
'Da's handig wanneer de argumentatie slappekes wordt, en zelfs de drogredenen niet meer pakken. |
Citaat:
Ik kan begrijpen dat je niet snapt wat ik bedoel, maar het slaat helemaal niet op zaken die jij daar quote. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Nu ik je bedoelingen ken, en de lafhartige smeerlapperijen waartoe je je verlaagt, beschouw ik je niet langer als een waardige gesprekspartner. |
Citaat:
Paulus. |
Citaat:
Die moet ik onthouden.:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Paulus. |
Citaat:
Smosty (AKA eno2) kan het niet verkroppen dat Harrie er in slaagt mijn sympathie weg te kapen, ondanks zijn vaak absurde berichten, iets waar Smosty-eno2 met zijn stierlijk vervelende baggerberichten nooit in lukte. |
Posten op deze thread - meer dan 6.000 postings - lijkt meer op compulsief gedrag dan dat het iets zou te maken hebben met het oorspronkelijke onderwerp.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zeg Jurgen C. moet ik maarten een seintje geven dat je hier bent ?
|
Wordt er niet meer op racisten gejaagd tegenwoordig ? :-D
Pas op, ik vernam dat in Nederland er stemmen opgaan om het gebruik van het woordje allochtoon ook al als racisme te bestempelen. :lol: Nu het nog mag , ga ik er nog eens goed van profiteren . Allochtoon , allochtoon , allochtoon , allochtoon , allochtoon , allochtoon. Voila , dat lucht op. :-D |
Citaat:
posts al deze maken het anders wel geestig |
Citaat:
|
Citaat:
Godsdiensten bekritiseren en zelfs belachelijk maken is trouwens niet racistisch voor HET CENTRUM (lees met intonatie), iemands kleur maakt me niets uit, enkel de godsdienst. |
Citaat:
Vorige week was er hier ook zoiets (Henri2)...getrol, gescheld, enz.... 't duurde ook een tijdje voor ik het doorhad..... :lol: Ik vermoed dat Henri christelle is.....en anders kan er iets moois bloeien.... 8-) Christelle13 Burger Christelle13 Geregistreerd: 2 August 2012 Berichten: 101 |
Citaat:
|
Citaat:
Als je hier geband bent door het beleid, dan zal dat wel met reden zijn. Leg je er dan ook bij neer, ipv weer maar eens met een andere nick de vuilbek te komen uithangen. |
Racisme, ja, veel te veel. En de moderatoren laten maar begin. Het lijkt hier een VB samenhokking soms. Woorden als "makak", "bruin gespuis", "musti´s etc.. worden gebruikt. En de grens van schelden tegen de Islam zijn en schelden tegen de meerderheid van de gelovigen hun etnische achtgerond is ook nogal dun vaak.
Triestig soms! Jammer dat de moderatoren laten begaan.. |
Citaat:
|
Citaat:
Mijn naam wordt niet vermeld in 't rijtje! :bad-word: |
Citaat:
|
Citaat:
Maar 't is een trol, en één van de kwalijkste soort, daar is iedereen, behalve hij/zij, het toch over eens ? ;-) Wat worden wij eigenlijk geacht te doen in zo'n geval ? (behalve die negeerlijst, natuulrijk) |
|
Citaat:
Iedereen gelijk voor de wet, dat vind ik geen overdreven eis. |
Citaat:
De haatbarometer op dit forum schiet weer pijlsnel de hoogte in...en zie...hier zie...artisjok is back...:lol: |
Citaat:
Citaat:
|
Arm Belgie. Broednest van islamofascisten, extreem rechts, extreem links, anarchisten en hun (useful dumbshit enablers) belgische politiek correcte tuinkabouters....
Arm, arm Belgie. Its waaaaayyyyy past midnight... |
Citaat:
|
Citaat:
Wat voor zin heeft het om te discussiëren met iemand die met woorden als "makakken" of stellingen als "ze moeten hier allemaal buiten" te kennen geeft dat zijn mening vaststaat en dat hij ze onder geen beding zal bijsturen. |
Citaat:
Ik doe mee ... Allochtoon!!! Allochtoon!!! Allochtoon!!! Allochtoon!!! Ik ken er nog één. marokkaan, marokkaan, marokkaan, marokkaan, turk, turk, turk, turk, ... En liefst met een Antwerps accent dan... |
Citaat:
|
Citaat:
|
De term racisme wordt in meerdere betekenissen gebruikt. In de meest algemene zin betekent racisme dat leden van een bepaald ras zich inherent superieur achten aan leden van een ander ras. Bij debatten over racisme is echter vaak sprake van verwarring over de precieze betekenis of implicatie van deze term. Velen gebruiken het racisme in algemene zin als aanduiding van xenofobie (angst voor vreemdelingen) of etnocentrisme. Anderzijds trachten wetenschappers laatstgenoemde begrippen juist af te bakenen van racisme als ideologie of wetenschappelijk racisme.
Bron Het nalezen waard :? Volgens mijn bescheiden mening is en blijft er nog steeds een groot verschil tussen racisme en realisme. Detail tekst: Citaat:
Mensen die in 'paniek' slagen ... wat met onze toekomst/de toekomst van onze kinderen als ons land verder ingenomen/veroverd zal worden???? Dan krijg/kweek je zo van die situaties dacht ik. :? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be