Hallebarde |
25 september 2009 23:37 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi
(Bericht 4355137)
Zijn jullie nu ècht zo onnozel, of doen jullie alsof?
De documentaire "Modus Operandi" werd gemaakt door een Franstalige Belg.
In die documentaire wordt de schuld voor de Holocaust netjes geschoven in de schoenen van diegenen die ervoor verantwoordelijk waren.
Wat die Franstalige Belg ons op het einde van z'n documentaire ook toont is de ongelijkheid in de bestraffing van de door de verantwoordelijken gepleegde misdaden tegen de menselijkheid.
Ik kan er niets aan doen dat ik die documentaire heb gezien.
|
Ha, u kunt er niets aan doen ! ’t Is weer allemaal de schuld van anderen, dus. Pathetisch !
Alle gekheid op een stokje, djimi ; ik geloof dat de meeste forummers inmiddels ingezien hebben dat de bijdragen van de heren BWarrior de moeite van een repliek niet waard zijn.
U en ik zijn hier kennelijk, par mansuétude, nog bij de weinigen die enige aandacht geven aan voornoemden, hoe onbenullig of onbetekenend hun posts ook mogen wezen.
Te weten bovendien dat het nog voor u, noch voor mij een uitdaging zou kunnen zijn om enig gelijk te halen ten aanzien van bedoelde heren ; dat is immers kinderlijk makkelijk vermits zij met hun onzinnige éénzinsstellingen en al te eenvoudig weerlegbare misvattingen weinig méér dan sitting ducks zijn in een zelf gegraven modderpoel.
Ik denk dat ik maar eens ga doen als de meeste forumvrienden, en deze draad, alsmede welkdanige posts van die heren te laten zakken in de obscurity from whence they came. Zij zijn inderdaad geen aandacht of repliek waard, dus dan moeten we niet zo gek zijn om er onze tijd aan te geven.
|