![]() |
Citaat:
|
Het is mss enkel voor het eigen volk, aangezien ze er speciaal spek hebben ingedaan..
maar bon, het is beter dan niets.. |
Citaat:
|
Citaat:
Enz. |
Citaat:
|
Waar wacht gellie op, linkse gutmenschen, om dat sito presto klaar te maken en aan de daklozen op straat uit te delen, lijkt me een makkie, in deze barre, koude tijden kunnen die mensen dat goed gebruiken!
Zorg er wél voor dat allemaal 'halal' is, anders zit je daar met je; 'paling in't groen, eieren in azijnsaus en je diverse visschotels'! |
Citaat:
Nu goed, ik heb het er onlangs nog over gehad met een vriendin met Marokkaanse roots. Zij zei dat ik me daar niet zo druk over moest maken, want dat de meest gelovige moslim met honger die soep best mag eten in geval van nood. Dat lijkt me een pragmatische houding, die toch al door minstens een moslima met hoofddoek in het filmpje gevolgd werd. |
Citaat:
|
Citaat:
Een werkelijk verrukkelijke feestmaaltijd. De fazant is snel gebakken en gaart na in de oven. De fazant blijft rosé van binnen. De zuurkool krijgt door de geraspte aardappel en de rest een heerlijke zachte smaak. De combinatie met de spek-aardappelen is in een woord geweldig. De zuurkool en de aardappelen kun je voor een groot deel al tevoren voorbereiden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maarre.... zou jij soep drinken die Alexandra Colen gekookt heeft ? ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
waarschijnlijk daarmee dat de beste soepen uit een vleesbouillon bestaan. |
Citaat:
Al was het maar om te ladderen. |
Citaat:
Zelf gebruik ik ook zelden varkensvlees maar het is wel de regel in de Vlaamse keuken. |
Citaat:
|
Citaat:
Nee |
Citaat:
Hier dus wel. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be