![]() |
Citaat:
Dat is idd een achteruitgang beste Pieter maar dat neemt niet weg dat onze democratie wel een democratie is. Maar nu zijn we weer off topic bezig denk ik . :-D .... |
Citaat:
Hier is het off-topic |
Citaat:
|
Citaat:
Wat een onzin, nee mijn beste zwijntje .... de sharia zal hier nooit komen wees gerust. |
Citaat:
Nu is mijn vraag als dit geen democratie is, is het overstappen naar een kalifaat dan een vooruitgang op democratisch vlak? Want als dat niet zo is (zoals u hier net bevestigd), betekent dat, dat wij hier weldegelijk een systeem hebben dat meer democratisch is dan een kalifaat. En dus is het beschermen ervan, tegen mensen die zo'n kalifaat wel als een verbetering zien, weldegelijk een beschermen van de democratie. Dus u stelling dat we hier geen beschermenswaardig systeem hebben slaat geheel nergens op. En dit is niet off topic. Want het is net die drang om ons systeem te beschermen die u catalogeert als Islamfobie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ja zolang men andere en zichzelf kan beliegen door het als fobie af te schilderen geeft blijkbaar meer gewetensrust dan bepaalde dingen onder ogen te zien. |
Citaat:
We zullen even de discussie over wat jij en ik als democratie beschouwen in het midden laten en verder gaan met uw bewering dat jij denkt dat de islam niet verenigbaar is met onze 'democratie'. Wel, kijk bvb naar de Egyptische Revolutie , dit is een massale beweging voor de democratie het vernietigt dan ook volledig de stelling dat democratie onverenigbaar is met de islam. Dit is dan ook een revolutie voor uw democratie ..... Nu stel ik u de vraag hoe kan er sprake zijn van een aanval op onze democratie als deze mensen zelf vechten voor deze democratie ? |
Citaat:
Omdat niemand dat hier wil, de enige die dit willen zijn een handvol idioten die daarmee oa het VB en andere islamofoben voeden in hun haat. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
bent U zo iemand die meent aan iemands kleurtje te kunnen zien welke politieke of religieuze voorkeur hij of zij heeft? |
Citaat:
de betekenis van fobie staat op wiki. |
Citaat:
Ik heb het opgezocht, en die vermelding is zeer variabel en steevast zonder bron.: .....http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=385 |
Citaat:
Zelfs Sven Mary heeft nog grotere cijfers gegeven. google eens Citaat: "Zowat zeventig procent van de bevolking in onze gevangenissen bestaat uit allochtonen - vooral jongeren. Ik ben geen sociaal assistent. Ik stel alleen vast dat onze opvoeding op het terrein van normen en waarden sterk verschilt van de opvoeding van kinderen in die allochtone milieus." Sven Mary (Strafpleiter), De Standaard, 01.08.09 |
Citaat:
|
Citaat:
Maar je hebt verder gelijk hoor. In plaats van gewoon Israël willen vernietigen, willen ze nu Israël democratisch vernietigen. Mooi he, islam en democratie? Perfect verenigbaar ook. |
Citaat:
Je lijkt het VB wel. Die doen dat ook graag. Graag een verifieerbare bron. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik veronderstelde daar je zwijntje bijsprong in haar bewering dat jij die mening ook had. Maar idd, in uw eerste post verwijs je wel duidelijk naar het Islamisme en niet de Islam. Volgende keer geen zwijntjes meer bijspringen dat brengt verwarring . ;-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be