![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Al wat van Belga komt kun je op de website van de gazetten lezen, het is toch allemaal hetzelfde. Maar hun diepgaander en eigen werk is meestal niet zichtbaar behalve voor betalende klanten. De Tijd gaat daar het verste in, De Standaard meer en meer, de persgroep schijnt nog wat te aarzelen. Maar de betere redactionele stukken bv uit de weekendkrant van DM staan totaal niet op hun website. blogs zijn blogs. Ze vertegenwoordigen meestal de mening van ofwel één persoon ofwel een groep met een eigen kleur en eigen agenda. Dat heeft totaal niets te zien met journalistiek. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Reden? Er werkt een gerespecteerde journalist aan mee die hij niet lust. Reden? Rik Van Cauwelaert is republikein. Jouw motief om Doorbraak en Het Pallieterke te vermorzelen ligt in dezelfde lijn. Al wat Vlaamsch is, waardeloosch is. Ik stel Doorbraak en Het Pallieterke niet op dezelfde lijn als een krant. Gewoon omdat het geen kranten zijn maar slechts "blaadjes". Jij en je tweelingbroer trekken die vergelijking. Doorbraak is het blad van de Vlaamse Volksbeweging en Het Pallieterke is gewoon een Vlaamsgezind blaadje zoals de Vlaamse rand ook een blad heeft. Alleen is dat nog dunner. Vlaamsgezinde blaadjes kunnen zich, in tegenstelling tot de regimekranten, zonder overheidssteun handhaven. D�*t is de doorn in jullie oog. Ze zijn niet afhankelijk van het regime. |
Citaat:
|
Citaat:
Juist op het internet vind je plekken waar diepgaand, uitgebreid en ongefilterd (vooral dat ook) geschreven wordt over elk denkbaar onderwerp in elke taal. Dat kun je toch niet serieus vergelijken met eender welke Vlaamse krant? Oppervlakkige troep die ook nog eens slaafs de agenda volgt van Belga, bepaalde politici en reclamebureaux. |
Citaat:
Uitstekende vergelijking. Wie zich de elite waant en wie, wie tot het frikandellen etende volk rekent weten we intussen. |
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Die uitdrukking ken ik niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Over Doorbraak zeg ik enkel dat ik er weinig vertrouwen in heb net omdat ze de spreekbuis zijn van een ideologische strekking. Dan kun je niet meer verwachten dat die objectief verslag brengen over feiten of evoluties. Zij hebben een gekleurde bril. Dat mag uiteraard, maar ik zeg enkel dat het geen objectieve bron van info is, en zeker geen journalistiek. 't Palieterke is drek, gemaakt door en voor zijn eigen doelgroep. Namelijk drek. Vlaams blokkers dus. Zelfs Annemans mocht daarvoor schrijven. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ja, dan kan het niet anders dan drek zijn. |
Citaat:
Edward S. Herman & Noam Chomsky "Manufacturing Consent. The Political Economy of the Mass Media" © Edward S. Herman and Noam Chomsky 1988 first published in the USA by Pantheon Books, a division of Random House, Inc., New York and simultaneously in Canada by Random House of Canada Limited, Toronto in 1988 ISBN 0 09 953311 1 Niet aarzelen! Val er uw plaatselijke boekhandelaar mee lastig. Al was het maar bij wijze van experiment. Zie hoe ver u ermee geraakt. |
Citaat:
:? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be