![]() |
Citaat:
Nuja, zoals overal in het leven leer je het meest door met uw kop tegen de muur te lopen hé zoals de tijd nu zegt: Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
lol
"Lachaert is in de val gelopen van Dewever, het was altijd het plan" Mijn god, ik kom niet bij van het lachen, het kontengedraai is ongezien. Hoor uzelf eens bezig. Het plan van Dewever was dus vanaf dag 1 mislukken. Genoteerd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En nog het meest straffe en perfide... Hij wist de groenen en blauwen te laten geloven dat ze die zelf geschreven hadden. Otto von Bismarck zijn Ems telegram was eigenlijk puur amateurisme. |
Citaat:
Maar het moeilijke aan dat laten mislukken is dat een ander daar wel moet voor opdraaien. Met Lachaert in de arena werd dat een makkie :D |
Citaat:
|
Citaat:
Tavek gelooft dat waarschijnlijk :lol: |
Citaat:
en nu? Citaat:
|
Citaat:
|
Vraag: zeker dat jullie geen Turkse AKP mannen zijn ? Die vertonen vergelijkbaar gedrag als de grote leider Erdogan mislukt.
Hilarisch. Wat een gekronkel en gedraai. "Mislukken was het grote masterplan van Dewever". MAGA'ts zouden er nog iets van kunnen leren. |
Citaat:
Alvast wel aan de champagne vanavond :-) |
Citaat:
Ik was degene die drie weken geleden het einde reeds voorspelde. Ik was degene die zei dat Lachaert Bouchez nooit ging lossen. Ik was degene die zei dat het nog wel eens op Paars-Groen kon uitdraaien. Jij supporterde blindelings voor Paars-Geel en lachte me zelf vierkant uit. "Blijven hopen Tavek" zei je letterlijk op mijn posts waarin ik het falen van Dewever en de komt van Groen verkondigde. En zie nu.....nu loopt alles opeens volgens plan voor jou. Zielig. |
Citaat:
Hij zal pas rusten als de partij nog 5 % gaat halen en we hier in Vlaanderen dan kunnen zeggen dat de pest vrijwel is uitgeroeid... |
Citaat:
|
Citaat:
wees toch blij. Jij wint sowieso: of je voorspelling komt uit en je krijgt verkiezingen, of een nog veel linksere vivaldi regering :lol: En geen regering met n-va. Wees blij! Trek een fles open :lol: |
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be