![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Iedereen die iets publiceert dat u niet aanstaat is dus "ne pipo". Geef toe , als basis voor een onderbouwde argumentatie is dit waardeloos. :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
IQ testen werken op basis van pictogrammen ![]() En wie hebben er al van een prille leeftijd leren werken met pictogrammen? |
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=3239 een twintigtal argumenten waarmee aangetoond wordt dat de gegevens waarop dat kaartje is gebaseert incorrect zijn. wat meer moet je hebben? |
Citaat:
|
Citaat:
Zowel Artisjok als ik hebben een duidelijke uitleg gegeven. Deal with it. |
Citaat:
Dat is een argument , de steekproef moet groot genoeg zijn. |
Citaat:
Je hebt het net zo goed weerlegd als dat je bent in het hanteren van de d/t-regels. |
Citaat:
|
Citaat:
Ge zijt windmolens aan het bevechten. |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
"dan kan ik gerust zeggen dat als er hier achterlijke idioten hun racistische meningen willen verkondigen met aangetoonde valse gegevens dan ...... " ik noem hier ook niemand met naam, het begint ook met een "als" die ook een premisse aanduidt. maar toch is dit ook een persoonlijke aanval, hoe je het draait of keert. (disclaimer: dit is enkel een voorbeeld, ik noem hier niemand een achterlijk idioot) en het is niet omdat de moderatie het niet bestraft en het door de vingers ziet, dat het geen aanval is (en dat is ook een drogreden) |
Citaat:
|
Citaat:
ai! wat nu? |
Citaat:
|
gaat het nu over aziaten? ik dacht dat het over de sub-sahara ging
|
Citaat:
Citaat:
Wat snap jij niet aan "persoonlijk" in "persoonlijke aanval"? Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be