Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Staatsinrichting (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=17)
-   -   Fusie krijgsmachten Nederland-België-Lux (https://forum.politics.be/showthread.php?t=170109)

Henri1 23 juli 2012 12:30

Hebben de Hollanders nu kogels komen lenen bij de Belgen ?

Schelfie 23 juli 2012 12:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Creed (Bericht 6237450)
"Al mijn grootouders waren nog een kleuter toen de Duitsers binnenvielen"

---->No wonder you don't have a clue.

Ik heb geen idee over wat? De oorlog? De Amerikaanse soldaat? Mijn grootste hobby is en blijft geschiedenis, waaronder WO2. Ik weet meer erover dan jij je misschien inbeeld.

Citaat:

"De regio waar zij woonden werd bevrijd door de Canadezen en de Britten"
--->Iemand moest de hete keien uit het vuur slepen. Ze hadden het daar bizonder lastig...tussen de Noordzee en de GI's...

Ze hadden het daar helemaal niet lastig. enkel toen ze aan de Nederlandse grens kwamen begonnen de Duitsers lastiger te doen.

Citaat:

"in het verzet zat " ---> Toen waren er nog Belgen met kl aan hun lijf. Nu zijn het (meestal) een bende linkse of rechtse extreme rakkers met 1 ding gemeen: hatred for the USA.
Mensen als u wakkeren die haat enkel maar aan. Ik begin te vermoeden dat u gewoon een construct bent om hier wat te provoceren.

Citaat:

"En Hitler is nooit voorbij de Maas geraakt."----> 20,000 GI's who sacrificed everything might have something to do with that.
Nogthans hebben ze eerst fameus op hun donder gekregen. Pas als er serieuze versterkingen aankwamen en ze meer soldaten hadden als de Duitsers begon het tij te keren.

Spinoza 23 juli 2012 21:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 6237454)

Je weet toch hoe gierig we zijn? Als we ergens op kunnen besparen zullen we het niet laten.

Creed 24 juli 2012 02:40

"Nogthans hebben ze eerst fameus op hun donder gekregen"

yes, 250,000 krauts with their latest tanks against just 4 US Divisions (2 were exhausted 28th and the 4th Inf) and 2 were just over and inexperienced; the 99th and the 106th) so what did you expect? Rambo wasn't born yet...
Read something about the many "Alamo's" that took place in your Ardennes. Hopefully you even know what I'm trying to tell you.

"Pas als er serieuze versterkingen aankwamen en ze meer soldaten hadden als de Duitsers begon het tij te keren"

---> and your point is?Actually, the only strategic reserve consisted of the 2 US Airborne divisions and they stopped the 'moffen' cold even as they were understaffed and outgunned.

But you should know all that. You're from Belgium so I'm sure your wonderful US-hating teachers told you all about this, right?

Восход-1 24 juli 2012 03:12

Creed buitenzetten, jongens. Het is een dubbel van Sinistra die spamt en trolt. Driehoeken, jongens, driehoeken!

Adrian M 24 juli 2012 21:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 6237454)

Met een investeringsbudget van plusminus 6% nog kogels lenen bij het Belgische Leger? Willen we julie niet aandoen ... wordt het oefenen met een luchtbuks ;-)

auhtist 13 augustus 2012 08:22

geef die militaiten een knuppel en een pop om op te kloppen

Multipus 13 augustus 2012 12:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Creed (Bericht 6238613)
But you should know all that. You're from Belgium so I'm sure your wonderful US-hating teachers told you all about this, right?

Naaa, not really.
Your Bush did a wonderful job.

Creed 14 augustus 2012 07:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Multipus (Bericht 6277664)
Naaa, not really.
Your Bush did a wonderful job.

I won't talk about your bush then....or lack thereof since you were obviously born after 9/11, tuinkabouterke.

Cool though if Bush told you about 12/16/1944, then he's an even better man than I thought he was....

Creed 14 augustus 2012 07:45

[quote=Schelfie;6237512]Ik heb geen idee over wat?

Dat moest je niet zeggen. Wist het al....

Dazi Martina 14 augustus 2012 09:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Восход-1 (Bericht 6238622)
Creed buitenzetten, jongens. Het is een dubbel van Sinistra die spamt en trolt. Driehoeken, jongens, driehoeken!

Mss zetten we u wel buiten, wie weet.

Schelfie 14 augustus 2012 09:59

[quote=Creed;6278953]
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Schelfie (Bericht 6237512)
Ik heb geen idee over wat?

Dat moest je niet zeggen. Wist het al....

Draai niet rond de pot, en zeg het me duidelijk. Ik heb geen idee van wat.

U weet het gewoon zelf niet.

Creed 14 augustus 2012 10:14

[quote=Schelfie;6279064][quote=Creed;6278953]

Ik heb geen idee van wat."

Dat is nu wel duidelijk en je vervalt in herhaling...

roger verhiest 14 augustus 2012 10:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Creed (Bericht 6231592)
"Krijgsmacht" is een groot woord. De NYPD heeft meer flikken dan dat jullie soldaten hebben.

Wij zijn nog altijd militaire bondgenoten en de acties van de Beneluxkrijgsmachten worden tot nader order zeer geaprecieerd door
de militaire en burgerlijke autoriteiten van de US (hetzelfede geldt voor alle NATO krijgsmachten). Denigrerende opmerkingen over onze militaire inspanningen lijken me overbodig gezeur.

Schelfie 14 augustus 2012 12:35

[quote=Creed;6279088][quote=Schelfie;6279064]
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Creed (Bericht 6278953)

Ik heb geen idee van wat."

Dat is nu wel duidelijk en je vervalt in herhaling...

Jij ook, ga iemand ander lastig vallen, redneck.

Je hebt niets nuttigs te zeggen, je hebt totaal geen idee over wat je spreekt en je bent eerder op de man dan op de bal aant spelen.

Creed 14 augustus 2012 20:34

eerder op de man dan op de bal aant spelen"

---> Now thats interesting....
Om te beginnen is "de bal" werd door "de man" gemaakt. En de bal beweegt niet tenzij een man (of een vrouw) er een goed tikske aan geeft.....

Creed 14 augustus 2012 20:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door roger verhiest (Bericht 6279137)
Wij zijn nog altijd militaire bondgenoten en de acties van de Beneluxkrijgsmachten worden tot nader order zeer geaprecieerd door
de militaire en burgerlijke autoriteiten van de US (hetzelfede geldt voor alle NATO krijgsmachten). Denigrerende opmerkingen over onze militaire inspanningen lijken me overbodig gezeur.

Ja ja....maar af en toe die europese "inspanningen" eens in context zetten is een goed ding. Maar zelf reflectie is nu niet iets bepaald waar de euros echt goed in zijn.
De euros zijn de ingenieurs van de grote criminele ideologien van de 20st eeuw. maar daar hebben ze het liever niet over...
Nogal pijnlijk voor die euros judging by the "reactions" on this site.
Too bad.

edwin2 22 augustus 2012 21:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Spinoza (Bericht 6238390)
Je weet toch hoe gierig we zijn? Als we ergens op kunnen besparen zullen we het niet laten.

:rofl:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be