![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Als het zever was dan zouden de oud-VU'ers (nu N-Va'ers) niet spartelen als een duvel in een wijwatervat om elke link tussen de N-Va en de vroegere voorzitter van de Volksunie te ontkennen. |
Citaat:
Gabriels was zelfs geen slechte voorzitter, maar de dag dat hij de VU deur achter zich dichttrok heeft hij ons zeer veel leden en afdelingen gekost. 2. Jaak is nooit voorzitter geweest van de N-VA, de poging om de N-VA te beschadigen via Jaak pik ik niet, niet meer, niet minder. |
Citaat:
De N-VA heeft in haar geschiedenis nog maar twee voorzitters gehad, Bart De Wever inbegrepen. |
Citaat:
Niet meer dan bij SP-SP-a//VLD-O-VLD//CVP-CD&V... Evolueren doet elke partij in zekere mate. Maar om eerlijk te zijn is van evolutie bij N-Va nog het minst van al te merken. Hun essentie is een Vlaamsnationalistisch partijprogramma, anti-Belgisch en hoofdzakelijk op het communautaire gericht. Spreek me tegen als dat zo anders is dan het VU-programma. |
Citaat:
|
Citaat:
U bent te weinig verweven met de N-VA en weet niet waar het bij de VU om ging. |
Citaat:
Citaat:
En als ik die wil attaqueren via een van hun vroegere voorzitters, dan zal jij daar weinig kunnen aan verhelpen. |
Citaat:
|
Citaat:
Doe ik u aan iemand denken? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
is Gabriels gewezen voorzitter van de N-VA. Ik weet wel dat je de gewezen VU en de huidige N-VA als één pot nat beschouwt maar je weet zéér goed dat Gabriels nooit voorzitter van de N-VA is geweest. Wanneer we het over de Sp-a hebben spreken we ook niet over de BSP. Een minimum aan elementaire eerlijkheid is niet te veel gevraagd me dunkt. |
Citaat:
|
Citaat:
Guido's reacties waren echt enorm debiel hoor. De blinde adoratie voor N-Va droop er af. Die kende geen greintje schaamte. Ik dacht zelfs dat die overgelopen was van bij de CD&V Neen, guido =/= reservespeler. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Same goes for Volksunie-N-Va. |
Een deel is precies toch onrustiger dan ze toegeven als ze zelfs hier zo paniekerig iets aan N-VA proberen te linken wat met de haren getrokken is.
|
Citaat:
Maar dat zal voor hen zelfs een brug te ver zijn zeker. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar zoals de toestand er nu voorstaat, is er geen reden tot paniek. Di Rupo II is al een feit, en de stemming is overbodig. Echt demokratisch is dat niet, maar het is de realiteit. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be