![]() |
Citaat:
Citaat:
Daar, de discussie waaruit je citaat werd overgenomen. |
Ik volg deze discussie al lang niet meer, maar ik wou je wel even vragen, of beter, meedelen, Artisjok:
hoe lang ga je je hand nog op de beerput kunnen blijven houden, die stilaan met grote druk dreigt open te breken en te barsten als een grote etterbuil? Dan valt het probleem niet meer te overzien en is op slag het oordeel van iedereen over migranten geveld. Terecht. Dit had links kunnen voorkomen, door samen met rechts tijdig en daadkrachtig corrigerende maatregelen te nemen waar nodig. Door je anti-raisme gehuil, creëer je massa-racisme: wij tegen zij, die hier alles komen leegzuigen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
Die groep op basis van afkomst gediscrimineerde mensen in in z'n geheel als 'kamelenjockeys, geitenhoeders, karavaanrovers en pedofeetvolgelingen' te omschrijven vind ik een vrij racistische en achterlijke uitspraak. |
Citaat:
spijtig genoeg zal het voor iedereen dan te laat zijn... |
Citaat:
Citaat:
Wat ik dus niet deed. Ik schreef dat er niet veel behoefte was aan kamelenjockeys, geitenhoeders en karavaanrovers op de Belgische arbeidsmarkt. |
Citaat:
|
Citaat:
In uw verwoording steekt u inderdaad alle gediscrimineerde mensen in de verzameling, je beweert dat hij dat doet, terwijl in werkelijkheid maddox explictiet zegt dat niet te doen. Ziet u het? Paulus. |
Citaat:
Simpeler kan ik het niet uitleggen. |
Citaat:
Om in uw voorbeeld te blijven. 20 18 17 16 14 12 10 9 8 7 6 3 2 1 0 -1 -2 -5 -8 -9 -10 -11 -12 -14 -18 Iemand zegt: Er ontbreken cijfers (er wordt gediscrimineerd) Gij zegt: We hebben geen negatieve cijfers nodig. Daarmee insinueert ge dat alle ontbrekende cijfers negatief zijn. En dat is niet zo. |
Citaat:
Dat zegt hij niet. Hij zegt "die" cijfers hebben we niet nodig. En "die" cijfers hebben we inderdaad niet nodig. En daarmee wordt niks geïnsinueerd. Paulus. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb die hier nog niet zien rondlopen. |
Citaat:
Citaat:
Dus kunnen we wel stellen dat deze mensen na herscholing wel welkom zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be