![]() |
Naar mijn mening respecteert het forum voldoende de wetgeving en draagt deze site het principe van democratisch pluralisme hoog in het vaandel.
Dit is geen kweekvijver voor racisme noch discriminatie. Het is wel; 'een plaats waar tolerantie en verstand elkaar meermaals ontmoeten.' :thumbsup: voor forum.politics.be ! |
Citaat:
|
is er nog altijd racisme?
|
Citaat:
Ik vind dat persoonlijk nogal racistisch ja. Vooral omdat die mensen niet willen aannemen dat er los daarvan ook nog andere bevolkingsgroepen te viseren vallen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Helemaal niet zelfs. Paulus. |
Citaat:
U legt dingen in andermans mond, met de bedoeling iets als racistisch te kunnen bestempelen, wat niet is. Daar ben jij mee bezig. Proficiat. Paulus. |
Citaat:
al 160 pagina's lang willen ze de forumbeheerders overtuigen om bepaalde meningen te verbieden/te verwijderen... |
Citaat:
Maar mag het racisme benoemd worden? Kan er toegegeven worden dat er racisme voorkomt op dit forum? |
Citaat:
Het is gewoon lager middelbaar verzamelingenleer hoor, meer moet ge achter die 'negatieve' niet zoeken. Vervang het in mijn voorbeeld door 'positieve' en het is voor mij ook goed zulle. jeez |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Er staat : aanzetten tot geweld, haat of, discriminatie op basis van zogenaamd ras, afkomst, sekse, seksuele voorkeur, etc. (8 bp)Aanzetten tot racisme is in strijd met het forumreglement; racisme niet. |
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...84&postcount=2 |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be