WPWW |
25 februari 2011 20:52 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede
(Bericht 5209902)
Er is ruzie binnen die kaalkopjesbende B & H.
Afsplitsingen etc.
In een nieuw Derde Rijk zouden skinheads als eerste de gaskamer ingaan.
Beetje het blanke ras voor lul zetten met die achterlijke kledij.
|
Waar heb jij die info dan gehaald, over die ruzie?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok
(Bericht 5215468)
Ik kan wel uitleggen waarom ik bang ben van die Blood and honour adepten.
Het zijn racisten en roepen op tot haat en geweld.
Stel je voor dat bij het buitenkomen van die dronken opgefokte racisten uit de zaal in Bellegem de chiro daar net passeerde inclusief hun gekleurde leden.
|
Hoe? Wat? Waar? Haat? Geweld?
Ze staan echt dagdagelijks in de krant, komen continu in't nieuws wegens haat en geweld naar allochtonen toe, ja hoor!!! :roll:
Er mag potverdorie méér ondernomen worden, imho, naar de aanhoudende stroom buitenlanders die op de kap van België komen leven, de autoctone bevolking aan HUN wil en wetten willen onderwerpen en de schaapjes die dit allemaal maar aanzien en toelaten. Onze eigenste vrouwen worden als hoeren gezien omdat ze zich wat meer bloot aankleden (en dan hoeft dat nog eens niet extreem te gaan, jeansbroek en een trui is al genoeg voor die allochtonen, om vrouwen beginnen lastig te vallen edm), onze kinderen worden gepest en geslagen omdat die rukkertjes zich beter voelen dan de autochtone bevolking, maar als we dan als autochtoon (letterlijk) terugslaan, zijn we een racist? Haal even Klaas Vaak z'n zand uit je ogen en bekijk eens, waar die 'arme' allochtoontjes mee bezig zijn. Die zijn niet 'zielig', die zijn bezig met de hele wereld te onderwerpen aan hun vuile, rotte achterlijke manier van leven.
Men zou blij moeten zijn dat er nog mensen zijn die opkomen voor onze normen en waarden.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok
(Bericht 5215478)
Kan je aantonen dat en waar/wanneer het AFF geweld en/of intimidatie gebruikte bij andersdenkenden.
Kan je aantonen waar die leugens staan op hun site?
|
Jij gelooft ook nog in de Kerstman? Zomaar alles klakkeloos aannemen, wat AFF zegt, goed bezig, echt. *kuch*
De media blaast alles op, mensen springen daar op, blazen alles nog meer op. Voor je het weet krijg je 'terroristen' en weet ik wat ze allemaal gingen opblazen.
Ik zou voorzichtig zijn met dingen dus zomaar te gaan geloven...
|