Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Import van Macho-cultuur in Noorwegen. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=164080)

alice 5 december 2011 09:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus (Bericht 5843561)
Als in de krant wordt vermeld dat de hoofdcommissaris van Antwerpen heeft vastgesteld dat 80% van de verkrachtingen door moslims worden gepleegd dan is dat niet voldoende voor U? Wie moet die cijfers dan geven? de computerprogrammeur die ze intikt?

Ach, ik lees wat mevrouw A schrijft en gaap dan eens...ik ga mijn tijd daar niet insteken hoor...liever probeer ik oplossingen te vinden voor die machomentaliteit, want ik weet niet hoe het met jou zit, ik heb er al serieus mee te maken gehad en ook zowat al mijn vriendinnen of vrouwelijke collega's...wel iets om je zorgen over te maken toch?

alice 5 december 2011 10:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 5843267)
Ja, maar dat had enkele decennia geleden moeten geregeld zijn, nu is 't daarvoor reeds te laat en zal 't beleid drastisch moeten veranderen, willen ze alsnog 'n leefbare en werkbare maatschappij behouden of beter gezegd, opnieuw realiseren.

Kijk je wel eens VT4? Lijkt 'n vreemde vraag, maar toevallig vandaag zag ik 'n uitzending over onze 'eigen' armen, daklozen, kansarmen e.d.; ten hemel schreiende situaties, schrijnend in welke omstandigheden eigen volk vaak moet leven, is 't racistisch om die dingen aan te klagen, dat er zelfs geen kat opkomt voor eigen volk dat op straat, in bittere armoede, kou, ellende en honger moet leven? Eerst die dingen eens op 'n rijtje zetten voordat we 't opvangcentrum van de hele wereld worden, incluis hun misdaden moeten tolereren en met de mantel der liefde bedekken onder 't mom van 'cultuurverrijking'?

Goh, dat programma wat je bedoeld zag ik inderdaad ja..maar waarom zou je onderscheid maken tussen allochtonen of autochtonen binnen dezelfde situatie? IK doe dat niet. Ik begrijp wel wat je bedoeld, we hebben al genoeg achterstelling binnen eigen rangen om ook nog eens de ellende van de hele wereld erbij te pakken met gratis een boel problemen die we anders niet zouden hebben, maar wanneer mensen hier legaal verblijven maak ik geen onderscheid meer, eenmaal het zo ver is dat mensen in mensonwaardige omstandigheden leven.
Ik denk dat je dit kunt vermijden door vanaf aankomst een strakke begeleiding te geven waarbij je maar recht hebt op langdurig verblijf, nadat je bewezen hebt de taal te leren en te werken. Koppel dat aan mekaar en je kunt wanneer mensen zichzelf niet inzetten, uitwijzen. Pas dit ook toe bij gezinsvorming en hereniging, zo beperk je misbruiken serieus!

Dick Tator 5 december 2011 10:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alice (Bericht 5843641)
liever probeer ik oplossingen te vinden voor die machomentaliteit

Ha ha ha..

alice 5 december 2011 10:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dick Tator (Bericht 5843664)
Ha ha ha..

Zeg doe gewoon he? Wanneer je niet inhoudelijk kunt reageren, wat doe je hier dan?
Vertel liever eens wat jij zou doen aan die machomentaliteit?

Dick Tator 5 december 2011 10:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alice (Bericht 5843671)
Zeg doe gewoon he? Wanneer je niet inhoudelijk kunt reageren, wat doe je hier dan?
Vertel liever eens wat jij zou doen aan die machomentaliteit?

De Italianen een enkeltje retour geven..

alice 5 december 2011 10:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dick Tator (Bericht 5843677)
De Italianen een enkeltje retour geven..

Wanneer je inhoudelijk niets te vertellen hebt, wat kom je hier dan doen?:roll:
Wat ga je doen aan dat machogedrag van jongeren die vooral zichzelf op straat opvoeden?
Of kun je zelf niets bedenken?

Dick Tator 5 december 2011 10:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alice (Bericht 5843695)
Wanneer je inhoudelijk niets te vertellen hebt, wat kom je hier dan doen?:roll:
Wat ga je doen aan dat machogedrag van jongeren die vooral zichzelf op straat opvoeden?
Of kun je zelf niets bedenken?

Wat heb jij bedacht misschien.. Laat me eens lachen..

Eberhard Leclerc 5 december 2011 12:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus (Bericht 5843561)
Als in de krant wordt vermeld dat de hoofdcommissaris van Antwerpen heeft vastgesteld dat 80% van de verkrachtingen door moslims worden gepleegd dan is dat niet voldoende voor U?

De hoofdcommissaris van de Antwerpse politie. Dan zal het wel waar zijn zeker?

4 december 2011

''Een hoofdcommissaris van de Antwerpse federale politie is onlangs betrapt op het hebben van seks in het openbaar. De hoofdcommissaris is twee weken geleden gesnapt toen hij seks had met een man op de parkeerplaats vlakbij het politiegebouw waar hij werkzaam was''

http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenla...homoseks.dhtml

Maar ik wil het ook best hebben over Brusselse hoofdcommissarissen. sic.

Cynara Cardunculus 5 december 2011 12:09

Nog eentje die niet begrijpt wat "bijvoorbeeld" betekent.

alice 5 december 2011 12:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dick Tator (Bericht 5843707)
Wat heb jij bedacht misschien.. Laat me eens lachen..

Dus zelf niets in te brengen, maar dan wel je vooroordelen even komen botvieren?
Mag ik u voorstellen" de aanwinst van het forum":roll:
Te negeren dus, mensen zoals u helpen dit forum naar de ....

alice 5 december 2011 12:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc (Bericht 5843934)
De hoofdcommissaris van de Antwerpse politie. Dan zal het wel waar zijn zeker?

4 december 2011

''Een hoofdcommissaris van de Antwerpse federale politie is onlangs betrapt op het hebben van seks in het openbaar. De hoofdcommissaris is twee weken geleden gesnapt toen hij seks had met een man op de parkeerplaats vlakbij het politiegebouw waar hij werkzaam was''

http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenla...homoseks.dhtml

Maar ik wil het ook best hebben over Brusselse hoofdcommissarissen. sic.

Ja en?
Mag die man in zijn vrije tijd niet van bil gaan met wie hij wil? Dat jij zo bekrompen reageert als Nederlander, Ebertje toch!
;-)

Dick Tator 5 december 2011 12:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alice (Bericht 5843978)
Dus zelf niets in te brengen, maar dan wel je vooroordelen even komen botvieren?
Mag ik u voorstellen" de aanwinst van het forum":roll:
Te negeren dus, mensen zoals u helpen dit forum naar de ....

Veel blabla.. Om te vertellen dat je niets bedacht hebt.. Of het moeten wel heel lachwekkende "oplossingen" zijn.. Dat je ze niet wil delen.. En moet deze "aanval" dat helpen verdoezelen..

Dick Tator 5 december 2011 12:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alice (Bericht 5843981)
Ja en?
Mag die man in zijn vrije tijd niet van bil gaan met wie hij wil?

Die perverse daad is strafbaar.. Nee dus..

alice 5 december 2011 12:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dick Tator (Bericht 5843986)
Veel blabla.. Om te vertellen dat je niets bedacht hebt.. Of het moeten wel heel lachwekkende "oplossingen" zijn.. Dat je ze niet wil delen.. En moet deze "aanval" dat helpen verdoezelen..

Dickkie, anderen kunnen lezen hoor..je maakt jezelf totaal belachelijk!

alice 5 december 2011 12:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dick Tator (Bericht 5843991)
Die perverse daad is strafbaar.. Nee dus..

Pervers?? Omdat het mannen zijn?? Doe normaal Dickkie...

Dick Tator 5 december 2011 12:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alice (Bericht 5843995)
Dickkie, anderen kunnen lezen hoor..je maakt jezelf totaal belachelijk!

Die kunnen inderdaad lezen dat je helemaal geen oplossing hebt bedacht.. En jij je onsterfelijk belachelijk maakt..

Dick Tator 5 december 2011 12:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alice (Bericht 5843997)
Pervers?? Omdat het mannen zijn?? Doe normaal Dickkie...

Het belangrijkste is dat het een illegale daad was.. Pervers zeker weten ook..

Dick Tator 5 december 2011 12:37

Wie heeft die nichtencultuur geïmporteerd..? Daar wordt nooit wat over geschreven..

SDX 5 december 2011 13:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alice (Bericht 5843657)
Goh, dat programma wat je bedoeld zag ik inderdaad ja..maar waarom zou je onderscheid maken tussen allochtonen of autochtonen binnen dezelfde situatie? IK doe dat niet. Ik begrijp wel wat je bedoeld, we hebben al genoeg achterstelling binnen eigen rangen om ook nog eens de ellende van de hele wereld erbij te pakken met gratis een boel problemen die we anders niet zouden hebben, maar wanneer mensen hier legaal verblijven maak ik geen onderscheid meer, eenmaal het zo ver is dat mensen in mensonwaardige omstandigheden leven.
Ik denk dat je dit kunt vermijden door vanaf aankomst een strakke begeleiding te geven waarbij je maar recht hebt op langdurig verblijf, nadat je bewezen hebt de taal te leren en te werken. Koppel dat aan mekaar en je kunt wanneer mensen zichzelf niet inzetten, uitwijzen. Pas dit ook toe bij gezinsvorming en hereniging, zo beperk je misbruiken serieus!

Ík maak dat onderscheid niet Alice, de staat maakt dat onderscheid wèl, die mensen kloppen tevergeefs aan bij hulpdiensten, nèt omdat ze autochtoon zijn.

'n Allochtoon van de beschermde soort klopt nooit tevergeefs aan bij zulke instellingen, ik heb daar geen 'bewijs of cijfers' van, maar wel genoeg info van mensen die in die sector werkzaam zijn, begrijpelijk dat ze dit niet in de openbaarheid gooien, hun job staat dan op de tocht.

Oplossingen voor daders van zulke misdaden schuine?

Uitzetten tiens, in land van herkomst kunnen ze naar hartelust gaan verkrachten, de vrouw is er sowieso schuldig & nietswaardig, dat hoort blijkbaar bij hun 'koeltoer'!

daiwa 5 december 2011 13:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alice (Bericht 5843981)
Ja en?
Mag die man in zijn vrije tijd niet van bil gaan met wie hij wil? ;-)

Ik kan die man geen ongelijk geven.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be