SDX |
5 december 2011 13:05 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice
(Bericht 5843657)
Goh, dat programma wat je bedoeld zag ik inderdaad ja..maar waarom zou je onderscheid maken tussen allochtonen of autochtonen binnen dezelfde situatie? IK doe dat niet. Ik begrijp wel wat je bedoeld, we hebben al genoeg achterstelling binnen eigen rangen om ook nog eens de ellende van de hele wereld erbij te pakken met gratis een boel problemen die we anders niet zouden hebben, maar wanneer mensen hier legaal verblijven maak ik geen onderscheid meer, eenmaal het zo ver is dat mensen in mensonwaardige omstandigheden leven.
Ik denk dat je dit kunt vermijden door vanaf aankomst een strakke begeleiding te geven waarbij je maar recht hebt op langdurig verblijf, nadat je bewezen hebt de taal te leren en te werken. Koppel dat aan mekaar en je kunt wanneer mensen zichzelf niet inzetten, uitwijzen. Pas dit ook toe bij gezinsvorming en hereniging, zo beperk je misbruiken serieus!
|
Ík maak dat onderscheid niet Alice, de staat maakt dat onderscheid wèl, die mensen kloppen tevergeefs aan bij hulpdiensten, nèt omdat ze autochtoon zijn.
'n Allochtoon van de beschermde soort klopt nooit tevergeefs aan bij zulke instellingen, ik heb daar geen 'bewijs of cijfers' van, maar wel genoeg info van mensen die in die sector werkzaam zijn, begrijpelijk dat ze dit niet in de openbaarheid gooien, hun job staat dan op de tocht.
Oplossingen voor daders van zulke misdaden schuine?
Uitzetten tiens, in land van herkomst kunnen ze naar hartelust gaan verkrachten, de vrouw is er sowieso schuldig & nietswaardig, dat hoort blijkbaar bij hun 'koeltoer'!
|