![]() |
Citaat:
Ik geeft toe wij zijn allemaal neo-nazis en fascisten. En we doen niet liever dan alle walen te deporteren. Iemand die steevast het nazisme in de discussie sleurt is een misselijke onozelaar. Wij hebben niets te maken met het nazisme.punt. |
Citaat:
|
Citaat:
Even alles kort herhalen: Geen enkele andere partij zou weten hoe de nva de begroting, de pensioenen enz. zou aanpakken. Ik stel: hoe de nva die dingen zou aanpakken, is helemaal geen geheim. Want hoe de nva die dingen zou aanpakken, staat niet alleen in haar eigen programma vermeld, maar ook, zelfs ook, in de kies- en partijprogramma's van alle andere Vlaamse ernstige partijen. Het zou trouwens nogal straf zijn dat de tsjeven (okee, ze durven overdrijven die gasten, maar nu even ernstig) in een kartel gaan met de nva, als ze niet zo goed weten waar die voor staan op alle (alle!) politieke kwesties. Het zou al even straf zijn dat alle Vlaamse partijen die ook maar ergens op het Vlaamse, provinciale of gemeentelijke niveau een coalitie hebben met de nva, dit niet zouden weten. Jullie zijn toch zo naïef. De enige reden waarom sommige politiekers in publieke praatprogramma's zulke vraag (waar zou jij de mensen pijn doen, Weverke ?) maar stellen om de andere wat te sarren. (en ze hebben nog gelijk ook, dat is immers het politieke spel). Belastingsregering Di Rupo, zonder Vlaamse meerderheid: niet in mijn naam. Vakbonden naar Grieks model die het zonlicht niet willen erkennen: niet in mijn naam. |
Citaat:
|
Citaat:
Voelt u zich niet beter thuis op Facebook? |
Citaat:
Dit tart werkelijk iedere verbeelding. |
Citaat:
We zaten op school. Er was turnles. Er werden twee kapiteins aangesteld. Iedere kapitein mocht om beurt een speler kiezen. Niemand wilde Vive. Op het eind bleef er maar één speler over, nl Vive. Doordat de kapitein van ploeg A net iemand had aangeduidt, werd Vive automatisch speler bij ploeg B. Vive wilde eigenlijk liever bij ploeg A spelen, maar hij moet de spelregels respecteren |
Citaat:
|
Citaat:
Je maakt jezelf onsterfelijk belachelijk. |
Citaat:
Er moest gewoon rekening gehouden worden met hetgeen die 27% wou bewerkstelligen. De Nota De Wever was een perfect werkinstrument. Deze werd echter afgeschoten vooraleer men hem gelezen had. |
Citaat:
Dergelijke non-argumentatie verziekt dit forum. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Belastingsregering Di Rupo, zonder Vlaamse meerderheid: niet in mijn naam. Vakbonden naar Grieks model die het zonlicht niet willen erkennen: niet in mijn naam. |
Citaat:
Wat u voorstelt als ik het goed begrijp is dit systeem te blijven hanteren en aan de hand van een sterke eerder rechtse regering orde op zaken stellen. Ik vrees dat dit helaas onmogelijk is. Men heeft het reeds ettelijke malen geprobeerd maar het lukt om diverse redenen (complexiteit ...) evenvoudigweg niet. Na een korte periode, waarbij bepaalde fraudes toch nog blijven bestaan, is het dan weer 'le retour du coeur' of iets dergelijks en het hek is weer van de dam. Daarom hebben de Vlaamse partijen en meer bepaald de N-VA voorgesteld om een (con)federaal systeem te gebruiken met gedecentraliseerde verantwoordelijkheid en bevoegdheden om dit te bereiken. Men kan alleen vaststellen dat dit door de franstalige partijen afgewezen wordt. Het resultaat kan niet anders zijn dan dat België als land compleet faalt en ten gronde gaat en zijn gehele bevolking financieel slachtoffert. U verwijt de N-VA utopische gedacten te hebben, maar verkeert in een nog grotere optimistische waanwereld van een unitair strak goed functionerend België. Is het niet hoog tijd, dat men dat op een andere manier gaat aanpakken? Hoe ziet u dat? |
Citaat:
|
Citaat:
N-VA stelde voor om 30 % nieuwe inkomsten en 70 % besparingen, nu is het net omgekeerd. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be