Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   “Is het een misdaad vreemdeling te zijn?” (https://forum.politics.be/showthread.php?t=168889)

Alboreto 3 april 2012 19:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 6059827)
Ik steun géén systeem dat ik afwijs!

Je betaalt belastingen waarmee moslim gemeenschappen gesubsidieerd worden, niet?

daiwa 3 april 2012 20:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto (Bericht 6059972)
Je betaalt belastingen waarmee moslim gemeenschappen gesubsidieerd worden, niet?

Het woordje vrije keuze niet gezien?

Sjok heeft die wel door bv geen computers en GSM's waar bloed aan kleeft te kopen.

Elbow 3 april 2012 20:08

Citaat:

En moet men daarom zoals jij doet eeuwig hun gat likken en hun oorlogsreligie-ideologie knuffelen?

Elbow 3 april 2012 20:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 6060012)

Sjok heeft die wel door bv geen computers en GSM's waar bloed aan kleeft te kopen.

Natuurlijk heeft ze de keuze. Ze maakte de keuze om medeplichtig te zijn aan het ultrakapitalisme dat ze bestrijdt. Ze tokkelt op een PC en belt met een GSM waar bloedt aankleven.

Eigenzinnig 3 april 2012 20:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elbow (Bericht 6060033)
Natuurlijk heeft ze de keuze. Ze maakte de keuze om medeplichtig te zijn aan het ultrakapitalisme dat ze bestrijdt. Ze tokkelt op een PC en belt met een GSM waar bloedt aankleven.

..en ze laat zich op de hielen rijden in het uberkapitalistische 'Molecule' en haar troetels lopen de Ikea (koning van de uitbuiting) plat met hun 'nike' made in kinderland schoenen...

SDX 3 april 2012 20:32

Citaat:

Dat is ècht te vergelijken met vrijwillig 'n systeem steunen door er actief aan mee te werken, computers en mobieltjes kopen waar bloed aan kleeft...en dan �*nderen met 't vingertje wijzen omdat ze dat gehate systeem steunen...door nèt hetzelfde te doen.

Alboreto 3 april 2012 20:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 6060076)
Dat is ècht te vergelijken met vrijwillig 'n systeem steunen door er actief aan mee te werken,

Dus steunt ge een systeem dat ge afwijst.

Zo ziet ge maar dat het niet altijd zo zwart-wit is als ge probeert voor te stellen.

Alboreto 3 april 2012 20:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 6060012)

Nee.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 6059827)
Ja en?

W�*t doe jij buiten beschuldigende vingertjes wijzen èn 't systeem dat je afwijst zèlf steunen?

Salut!

Ik steun géén systeem dat ik afwijs!

SDX 3 april 2012 20:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto (Bericht 6060098)

Zo ziet ge maar dat het niet altijd zo zwart-wit is als ge probeert voor te stellen.

Je bent nog steeds niet mee, ik had nochtans gevraagd om je kromredeneringen voor jezelf te houden als je geeneens weet of snapt waar 't om gaat.

't Gaat over 'KEUZE', en wat betekent dat woord?

Zoek 't even op en kom dan terug.

SDX 3 april 2012 20:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto (Bericht 6060101)
Nee.

Dan had je beter moeten opletten bij 't lezen, en niet 1 zin of alinea uitpikken.

Elbow 3 april 2012 20:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 6060115)
Je bent nog steeds niet mee, ik had nochtans gevraagd om je kromredeneringen voor jezelf te houden als je geeneens weet of snapt waar 't om gaat.

Zoek 't even op en kom dan terug.

Is dat meelopertje van de Trol weer zijn beruchte kormredeneringen en stropoppen aan het uitproberen?

artisjok 3 april 2012 21:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto (Bericht 6060098)

Ze weet dat wel, maar zal dit nooit toegeven.

We mogen al blij zijn dat ze niet zeurt en niet klaagt en anderen niet beschuldigt.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 6058575)
ben ik niet tevreden met mijn situatie. dan dòe ik er effectief wat aan, in daden, niet met zeuren en klagen en anderen beschuldigen op 'n virtueel platform.
Ìs er iets makkelijker dan steeds anderen beschuldigen, vermanen, terecht wijzen, en tegelijkertijd zèlf niks doen?

Elbow 3 april 2012 21:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 6060076)
Dat is ècht te vergelijken met vrijwillig 'n systeem steunen door er actief aan mee te werken, computers en mobieltjes kopen waar bloed aan kleeft...en dan �*nderen met 't vingertje wijzen omdat ze dat gehate systeem steunen...door nèt hetzelfde te doen.

Over die subsidies voor belis jij niet, terwijl Artisjok toch wel duidelijk kiest voor een pc en een gsm waar bloed aankleeft.

SDX 3 april 2012 21:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 6060130)
Ze weet dat wel, maar zal dit nooit toegeven.

We mogen al blij zijn dat ze niet zeurt en niet klaagt en anderen niet beschuldigt.

Ik begin steeds meer te denken dat jij de betekenis van 'vrije keuze/vrijwillig' niet kent.

Ik schreef nergens dat ik niet zeur/klaag/beschuldig in 't algemeen, maar niet over 'n systeem dat ik verafschuw, maar tòch vrijwillig steun.

Zoek 't verschil even...

SDX 3 april 2012 21:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elbow (Bericht 6060134)
Over die subsidies voor belis jij niet, terwijl Artisjok toch wel duidelijk kiest voor een pc en een gsm waar bloed aankleeft.

Lijkt me ook duidelijk.

artisjok 3 april 2012 21:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 6060141)
Ik begin steeds meer te denken dat jij de betekenis van 'vrije keuze/vrijwillig' niet kent.

Ik schreef nergens dat ik niet zeur/klaag/beschuldig in 't algemeen, maar niet over 'n systeem dat ik verafschuw, maar tòch vrijwillig steun.

Zoek 't verschil even...

Ik zette er je woorden letterlijk bij, en je leest toch nog wat anders.
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 6058575)
ben ik niet tevreden met mijn situatie. dan dòe ik er effectief wat aan, in daden, niet met zeuren en klagen en anderen beschuldigen op 'n virtueel platform.
Ìs er iets makkelijker dan steeds anderen beschuldigen, vermanen, terecht wijzen, en tegelijkertijd zèlf niks doen?

Sywen 3 april 2012 21:27

Citaat:

je hebt nog altijd de keuze om je belastinge niet te betalen. er kleven wel consequenties aan, maar ja, dat is je vrije keuze om het te betalen of niet.

artisjok 3 april 2012 21:29

Citaat:

Citaat:

Gaat het nu over "keuze" of over "vrije keuze/vrijwillig"?

Citaat:

Zoek 't verschil even...

SDX 3 april 2012 21:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 6060153)
Ik zette er je woorden letterlijk bij, en je leest toch nog wat anders.

Ja, wat begrijp je daar niet aan?

Als ik 'n systeem verafschuw, loop ik 't niet te steunen, dat is dan 'mijn' situatie, jij doet dat wèl, je steunt - op vrijwillige basis - 'n systeem dat je niet zint.

Dat doe ik niet, niet op vrijwillige basis iig., ik doe daar dan effectief zèlf iets aan, door dat systeem niet - op vrijwillige basis - te steunen.

Elbow 3 april 2012 21:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sywen (Bericht 6060157)
je hebt nog altijd de keuze om je belastinge niet te betalen. er kleven wel consequenties aan, maar ja, dat is je vrije keuze om het te betalen of niet.

Nog een meelopertje van stal geroepen om artisjok's face te redden van haar demagogisch anti-kapitalistisch gewauwel + het feit dat ze dat kapitalisme bewust en weloverwogen steunt met haar PC en GSM waar bloed aankleeft?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be