![]() |
Citaat:
Daarnaast moet staan dat de werkenden meer dan enkel moeten kunnen overleven met het minimumloon maar ook kansen moeten krijgen om stappen op de sociale ladder te klimmen. dat doe je niet met een loon waarmee je enkel kunt overleven als je meerdere jobs combineert. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Elke week eens zeetong , steak, rosbief en varkenshaasje ? Een woning met alle modern comfort ? En dat allemaal voor iemand die manifest weigert te werken en , indien men hem werk bezorgt, er alles voor doet om zo snel mogelijk terug op "den dop" te staan ? Als jij daar speciaal wil voor bijdragen , ga rustig je gang, maar laat mij gerust. En weet je wat Raf, als ze in je geldbeugel gaan zitten, denk je waarschijnlijk plots anders. Als je morgen de lotto wint, ga je dan ook beginnen uitdelen ? Ik denk het niet . ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
wat is de wedde van de werkloze die 1000euro per maand krijgt + gratis opleiding + gratis openbaarvervoer + sociaal tarieven + stookoliefonds + sociale woning + gratis maaltijdcheques + gratis vakantie bij de ziekenbond + verhoogd kindjesgeld + etc versus de slaaf in de privésector die 1400euro per maand verdient - boetes voor snelheidsovertredingen terwijl hij naar zijn werk gaat - uitbesteden van kindes naar de creche - kosten voor de wagen - boetes van de fiscus wegens fraude - etc |
Citaat:
maar het echte probleem is ook, dat de kans om werk te doen afneemt met ouder worden, niet omdat je dat werk niet zou mogen doen, maar ale jongens: stel ik ben verpleegster van 57jaar, en ik zou graag nog 10 jaar lesgeven, en moet een cursus volgen gedurende 2 jaar ??? Of ik wil graag nog 10jaar boekhouding doen en moet een cursus volgen van 2jaar etc De drempels en de monopolies zijn weldegelijk de DIPLOMA's, die drempels zouden we best doen verdwijnen vanaf een bepaalde leeftijd zou ze in elk geval moeten reduceren naar maanden ipv jaren. |
Citaat:
|
Citaat:
Hoe gek het ook mag zijn , maar het is zo. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat klopt er niet ? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be