Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok
(Bericht 5682585)
Waar het om gaat is : Als je uitleg krijgt over het waarom begrijp je het beter voor een andere gelijkaardige post.
|
Jij zal dat blijkbaar nodig hebben, anderen dan weer niet.
Anderen houden zich misschien liever bezig met in discussie gaan dan met elke bijdrage minutieus na te pluizen op overtredingen.
Ja!
Citaat:
Waarom zit je daar dan al zo lang over te leuteren?
|
Ik beantwoord jouw geleuter, �*k lig niet wakker van de ene post die wèl en de andere die niet verwijderd is, �*k begrijp wel dat als jij iets gaat melden wat jij ziet als ontoelaatbaar, achteraf merkt dat 't niet werd verwijderd, 't niet tegen de forumregels is, jij begrijpt blijkbaar niet dat de laatste beslissing bij moderatie ligt, enkel zij beslissen of iets al dan niet verwijderd en/of bestraft moet worden.
Citaat:
Neen, niet krek hetzelfde. En nu geef je nog een derde versie.
|
Dat is geen 3de versie, dat is nog steeds dezelfde versie over hetzelfde 'geval', maar met andere woorden uitgelegd, als jij er wat anders in wil zien dan wat er staat is dat ook jouw probleem, 't probleem van niet willen/kunnen begrijpen, al dan niet opzettelijk, dat laat ik in 't midden.
Citaat:
Wat scheelt er vrouwtje? Acht je de tijd rijp om nog wat ruzie te stoken?
|
Nòg wat?
Doe eens 'n citaat + link daarvan?
Of sta je blok?
Citaat:
Ik doe dat niet; shockeren, beledigen of schelden.
|
Je beledigt de intelligentie van mensen door steeds opnieuw dingen die geschreven zijn 'n andere betekenis toe te kennen, woorden verdraaien, dingen weg te laten in citaten, dingen die jij niet relevant vind, maar die wel degelijk relevantie hebben in 't geheel van die bijdrage.
Ook oeverloos opnieuw dezelfde vragen, die reeds tig X beantwoord werden opnieuw te stellen, alsof de lezer analfabeet is, niemand kan lezen, of alsof al die bijdragen ineens op wonderbaarlijke wijze verdwenen zijn, iedereen kan nochtans op de pijltjes klikken om terug te lezen wat er geschreven werd, en duidelijk zien dat je - al dan niet moedwillig - de boel verdraait en loopt op te naaien.
Ook d�*t is beledigen, al dan niet bewust, laat ik ook in 't midden.
Citaat:
Toch niet met opzet. Ik heb je één maal gekwetst, uit onwetendheid. Ik heb er je mijn excuses voor aangeboden; want het was niet de bedoeling.
|
Jij kan me niet kwetsen sjok, omdat ik niet toelaat dat iemand me kwetst.
Daarvoor heb ik teveel in 't leven meegemaakt, om me te laten kwetsen door onnozele uitspraken. Ik trek m'n schouders op en ga - zo goed en zo kwaad als mogelijk is - verder met m'n leven.
Citaat:
Natuurlijk is de bedoeling van een forum niet om te melden.
Maar als je iets meldt, is het de bedoeling dat je het meldt omdat het in strijd is met het forumreglement.
|
...en de eindbeslissing, of 't al dan niet in strijd is met 't forumreglement ligt bij moderatie, of zij 't al dan niet willen verwijderen en/of bestraffen, ook dat is de bedoeling van 'n forum; dat moderatie de eindbeslissing heeft en niemand verantwoording verschuldigd is voor hun beslissingen, indien ze dit wel doen, zoveelste beter, indien niet, zal eenieder er zich bij moeten neerleggen, daar 'n forum 'n platform biedt om je mening te uiten en de verantwoordelijken of eigenaar je dit gratis aanbiedt.
Citaat:
Waaruit zou dat moeten blijken. Jij weet helemaal niet wat, wanneer, waarom, hoeveel ik meld.
|
Nee, ik heb geen kristallen bol die me dat onthult, maar ik ga af op wat je zèlf aangeeft, bijdragen die jij zèlf moedwillig anders interpreteert, zelfs n�*dat er verdere uitleg gekomen is van degene die 't bericht schreef...in deze draad zelfs...blijf je 'n ándere uitleg geven dan initieel bedoeld werd.