Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok
(Bericht 5425148)
Dat is een originele visie. Nu heeft de betekenis (van wat iemand schrijft) geen belang.
Ik kan dat wel beweren.
In dat boek staat hooguit hoe ze het zouden moeten zien (afhankelijk van de interpretatie van het boek) er kan niet instaan hoe ze het zien.
Voila, jij weet hoogsten wat er voorgeschreven is; volgens jouw interpretatie; je weet niet hoe ze het zien.
En dan?
Vertel jij mij dan op wat "het" in "hoe ze het zien" slaat (met citaat graag)
|
Goed sjok, ik heb je lang genoeg laten kronkelen en spartelen.
Hint; 'islamitische' fora, léér en léés, weet je meteen
hoe 'zij'
het zien!
Ik mag daar graag en vaak vertoeven, kwestie van te weten te komen wat er zich zoal afspeelt in 'n mohamedaans brein!
Citaat:
Ja, ga naar dat gepaste topic en geef eindelijk de titel van het onderzoek van de koning Boudewijn stichting.
|
Jij hebt mij geen orders te geven, ik heb je de namen van de stichtingen gegeven, van die onderzoeken (niet 1, maar 3), ook heb ik bijlagen geplaatst met plaatjes van de laatste pagina's van dat boek, dat je nooit gelezen hebt en waarvan je stellig beweerde dat er géén bronnen instonden, ik heb je al vaker op je leugens gepakt!
Keer terug naar die draad die jij en je 'clan' systematisch verklooid hebben, waarna ie gesloten werd en jullie berichtjes in 1ste instantie gewoon verwijderd werden alsof ze nooit geplaatst waren, maar achteraf, na die rel en heisa, terug moesten geplaatst worden, dáár staan die afbeeldingen mèt de bronnen! Ik veronderstel dat je kan lezen!
Ik ben je meid niet die je kan rondcommanderen, ik heb je de bewijzen gegeven en meerdere malen citaten uit dat boek geplaatst, je moet 't enkel willen zien en niet telkens opnieuw gaan vragen alsof 't nooit geplaatst was.
Citaat:
Ik merk dat jij je dogma "met de juiste ideologie kan je levenslang een uitkering krijgen" wijselijk achterwege laat.
|
Ik heb niets wijselijk achterwege gelaten, als je dat boek, dat je nooit gelezen hebt en waar je toch over wou meepraten en commentaar op geven, eens zou willen lezen, mèt de bronvermeldingen naar de onderzoeken, zou je weten wie er 't meest vertegenwoordigd is aan dat uitkeringsinfuus en welke ideologie ze aanhangen!
Ik heb je al citaten eruit gegeven plus de bronnen! Meer kan ik echt niet doen, telkens opnieuw vragen naar wat reeds geplaatst is, lage tactiek om verder je gelijk te halen.
Ik heb die laatste pagina's van dat boek zelfs ingescand en geplaatst voor je !!!