![]() |
Citaat:
Of je moet een hoge uitzondering zijn op alle anderen. Je kunt het hogere niet uit het lagere tevoorschijn halen, evenmin als je een euro uit een cent kunt halen. Zo komt het leven ook niet uit de lagere en levenloze natuur, maar uit het hogere leven de microwezentjes. Dat is wat men in de wetenschap noemt: een toereikende grond. |
Citaat:
Ik noem het geen leven: ik noem het dood. |
Oorspronkelijk geplaatst door ahuramazda Bekijk bericht
Lees jij wel wat je schrijft? Jij niet dan? Citaat: Waar haalt u het vandaan? Uit de filosofie: de wetenschap der wetenschappen. Citaat: Waarschijnlijk van diezelfde plaats waar u die beestjes hebt gehaald. Ook al ben je zelf een hond, daarom zijn anderen nog geen beestjes. Je hebt beesten, zoals jij, en je hebt mensen en je hebt goden. De microwezentjes behoren tot de goden. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Je hebt beesten, zoals jij, en je hebt mensen en je hebt goden. De microwezentjes behoren tot de goden. :-D:-D:-D |
Citaat:
Komaan man, u toont aan dat u niet vatbaar bent voor logisch redeneren. |
The purpose of life is to end -- Agent Smith
|
Als geheim is het geheim van het leven niet belangrijk, wel als praktijk.
|
Citaat:
Je kent mijn atoomtheorie dus niet. Eerst goed lezen en nadenken voor je iets zegt. |
Citaat:
|
Citaat:
Hij is geen moron die alleen maar doet, zonder na te denken. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar het heelal zit toch echt heel anders in elkaar dan een levenloos mechaniek te zijn. Daar komen ze dan nog wel eens achter, zodra ze van hun eigen arrogantie genezen zullen zijn en zich in mijn atoomtheorie gaan verdiepen. De Geest is de waarheid en niet de materie. De eerste verklaart, de tweede niet. De eerste leeft en de tweede is dood. |
Citaat:
|
De werkelijkheid is een interpretatie van de geest.
|
Citaat:
omdat zijn geest vervormd is. |
Citaat:
![]() ![]() |
Citaat:
Ik hoop voor jou dat je ze allebei bezit of ik moet aannemen dat je slechts een robot bent. Ook God bestaat, zowel als alle mensen als alle microwezentjes. Dat is pas echt werkelijkheid en niet wat de mensen daar onder verstaan. |
Citaat:
|
er is niets geheimzinnigs aan het leven
vrouw en man hebben pret in bed, wat biologische processen verder en je hebt leven simpel toch? |
Citaat:
En verder alleen biologische processen? Dan is jullie geheim duidelijk: jullie zijn matrasluizen (even de juiste naam kwijt van dat diertje, post hem zodra ik erop kom) |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be