Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Affiches : "Belgium Wants YOU" (https://forum.politics.be/showthread.php?t=96408)

jOOSt 24 oktober 2007 07:45

Inderdaad en dan gebruiken ze ook nog eens lelijke affiches. Beter kan het niet!

69kk 24 oktober 2007 10:49

Betalen uit eigen zak

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Abba Kovner (Bericht 3002418)
Hetzelfde gevoel heb ik ook als de ganse stad vol hangt met affiches 'Eigen Volk Eerst' en 'Baas in Eigen Land', zeker weten betaald met ONS belastinggeld via de overheidsdodaties. Of waar dacht jij van wie het Vlaams Belang haar centen krijgt? Van België dus. Geen enkele VB'r die eraan denkt om nee te zeggen tegen België als er veel geld aan vasthangt. :roll:

Volledig met U eens. Laten we vlaanderen zijn eigen weg gaan. zo zal belgie niet meer moeten betalen voor hun affiches, maar moeten zij alles uit eigen zak betalen!

De Lange Wapper 24 oktober 2007 12:19

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Abba Kovner
Hetzelfde gevoel heb ik ook als de ganse stad vol hangt met affiches 'Eigen Volk Eerst' en 'Baas in Eigen Land', zeker weten betaald met ONS belastinggeld via de overheidsdodaties. Of waar dacht jij van wie het Vlaams Belang haar centen krijgt? Van België dus. Geen enkele VB'r die eraan denkt om nee te zeggen tegen België als er veel geld aan vasthangt. :roll:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 69kk (Bericht 3019479)
Volledig met U eens. Laten we vlaanderen zijn eigen weg gaan. zo zal belgie niet meer moeten betalen voor hun affiches, maar moeten zij alles uit eigen zak betalen!

Die affiches worden opgehangen in verkiezingstijd, en worden betaald met de geld van de mensen die erop hebben gestemd, zij krijgen immers hun dotaties naargelang het aantal stemmen dat ze hebben gehaald bij de laatste verkiezingen.
Het Vlaams belang krijgt dus haar centen enkel van Vlaanderen en Vlaamse kiezers, het enige dat belgië doet is die vlaamse centen ophalen en ze dan uitdelen.

brother paul 24 oktober 2007 12:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD (Bericht 3018895)
Nou nee, het tekeningetje vind ik best aardig; eerder zou ik zeggen: misbruik van talent.
8-)

kunnen jullie debatteren over het schaalvoordeel van Belgie te splitsen. Dus hoeveel miljard zal dit besparen ? Niet gewoon het geld dat we minder naar wallonie moeten geven, maar voornamelijk hoeveel efficienter en beter bestuurd kunnen jullie het maken ?

willem1940NLD 24 oktober 2007 13:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door brother paul (Bericht 3019678)
kunnen jullie debatteren over het schaalvoordeel van Belgie te splitsen. Dus hoeveel miljard zal dit besparen ? Niet gewoon het geld dat we minder naar wallonie moeten geven, maar voornamelijk hoeveel efficienter en beter bestuurd kunnen jullie het maken ?

In België iets (politiek) "maken", ik?
:-o

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be