![]() |
Citaat:
Als Meeuws NIET geknoeid had, waarom heeft men dan een document ondertekend dat men zou zwijgen…..Is nogal duidelijk dat ALLEEN de druk op DE LIJN van uit sp.a en hun stoottroep de vakbond enz. tot zulk een verdoezeling regeling van politiek maffia met zwijgplicht kan resulteren! Men heeft het over “corruptie” in Oost Europa, Afrika, zuid Amerika maar hier is de “corruptie” blijkbaar veel beter verborgen ook overal door de politiek geïnjecteerd! Het punt is DAT het uitkomt, NIET wie of wat het uit brengt, zelfs NIET hoe of de reden waarom het uitgebracht word telt !!! Het punt is DAT het uitkomt!!! Om De politiek maffia met zwijgplicht in te dijken, te laten verdampen, definitief te stoppen. Wat telt is DAT het corrupte met de nodige bewijzen gestaafd in het openbaar word gebracht zodat de sjoemel, graaicultuur, de witte boord corruptie van politici en hun ingeplante achterban + de vele omgekochte in dit sjoemel merk België op die wijze uiteindelijk definitief ingedijkt kan worden! Wat telt is DAT overal De politiek maffia met zwijgplicht in het daaruit voort vloeiend sjoemel merk België eindigt. |
Citaat:
Dat zijn praktijken die courant zijn en hier werd het door klokkenluiders toevallig naar boven gebracht en door de NVA en CD&V onbestaft gelaten (waarom???). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het punt is DAT het uitkomt, NIET wie of wat het uit brengt, zelfs NIET hoe of de reden waarom het uitgebracht word telt !!! Het punt is DAT het uitkomt!!! Om De politiek maffia met zwijgplicht in te dijken, te laten verdampen, definitief te stoppen. |
Citaat:
|
Citaat:
Bent u nog mee? Is dat knoeien of is dat knoeien? Toen hij tegen de lamp liep, heeft men ingezien dat de kontrole van de boeken bij De Lijn zwaar ondermaats was. Pijnlijk voor een overheidsbedrijf, hier is damage control nodig. (wie weet wat er vroeger nog allemaal onder de radar gebleven is in die sossenburcht? Het zou me niet verwonderen dat er nog beerputten gaan openen...) Mijn theorie is dat men toen besloten heeft van de zaak "in der minne" te regelen: meneer Meeuws, u neemt hier en nu zelf ontslag, en we klappen er niet meer over. Wij niet, en u ook niet. |
Citaat:
|
Citaat:
Het gaat in deze draad over Meeuws die in vieze papieren zit. Loop naar de hel met je Van der Paal! Of raadpleeg een psychiater. Jij ziet ze écht vliegen van gruwelijke haat! |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb tien minuten liggen lachen op de grond |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar u blijft laag bij de gronds, want ik geloof geen moment dat u zich vergist heeft van foto. |
Citaat:
Een echte klokkenluider. Maar waarom probeert u de aandacht af te leiden van het gefoefel van Meeuws? Of zijn de klokkenluiders nu de schuldigen? |
Citaat:
Zich persoonlijk verrijken is ook niet het enige criterium. Geld verspillen van de belastingbetaler, door doelbewust facturen op te splitsen om controlemechanismen te omzeilen, dat soort lieden moet BUITEN! |
Citaat:
|
Citaat:
Ik kan me wel inbeelden dat er in bepaalde directiekringen gemonkel zal geweest zijn, en dat het dossier geklasseerd werd onder "nooit weggooien, buskruit voor later" |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat een topdagen zijn dit toch. |
Citaat:
Nu is hij allesbehalve buiten. Als men hem toen aangeklaagd had wel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En ik had hem al zien spartelen op VTM, ik wou hem nog een tweede keer zien afgaan op de VRT :-) |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een directeur die zwaar knoeit, wordt ontslagen! Punt uit. En indien Meeuws zwaar geknoeid heeft en toch niet werd ontslagen door de leiding van De Lijn, dan heeft de hele Leiding van De Lijn boter op zijn hoofd. Inclusief nieuwbakken NVA-er Descheemaecker. Zo simpel is het. |
Citaat:
![]() |
Citaat:
De meeste rechtse forummers hier hebben geen problemen met klokkenluiders. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be