Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Schietpartij Antwerpen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=128)
-   -   Patrick Janssens beledigd bijna de helft van Antwerpen!!! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=51390)

Jazeker 27 mei 2006 18:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nicolas (Bericht 1730787)


ik heb dit nergens gehoord of gelezen

beetje leugens aan het vertellen en dan over enkele dagen doen alsof het een waarheid is ?


Ik zou Duveltje niet verdenken van erg perfide en intelligent uitgedokterde schema's . Ik hoor via Duveltje vooral een kwaaie volksstem. We kunnen dat uiteraard gaan negeren, maar dat is de woede die het VB groot maakt.

Gaat er een lichtje branden ?

born2bewild 27 mei 2006 18:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nicolas (Bericht 1730805)


ik weiger niet om hoofdletters te gebruiken, het typt alleen sneller


Het getuigt van een gebrek aan respect.

Nicolas 27 mei 2006 18:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chyron0 (Bericht 1730800)
Alles wat ik van Janssens gezien of gehoord heb sedert de schietpartij in Antwerpen, getuigde van politiek fatsoen, de burgemeester waardig.

Ik zou erg verwonderd zijn dat hij nu plots zo overstag zou zijn gegaan en ik geloof het dan ook niet tot bewijs van het tegendeel.

Het is echt geen schande om een politiek tegenstander te respecteren wanneer hij respect verdient, hoor.

daarom dat ik een beetje ongeloofwaardig stond ten opzichte van het bericht dat hij dergelijke uitspraken zou gedaan hebben

hij heeft tot nog toe zich als een echte burgervader gedragen en een open dialoog met iedereen willen aangaan, die minstens met fatsoen andere mensen behandeld

Jazeker 27 mei 2006 19:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nicolas (Bericht 1730797)


je kan het op dergelijke manier bekijken of diegene die zo hoog oplopen met de nederlandse taal en cultuur, moeten beseffen dat een slecht taalgebruik reeds de eerste stap daartoe.

mag men niet meer iemand op de consequenties van zijn mening wijzen ?

Dus, slecht taalgebruik is het resultaat van iemands MENING ? WHAHAHAHA !

drosophila 27 mei 2006 19:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 1730612)
Jij hij liep mee vooraan in de stoet roepende dat maar dan 35% van zijn mensen racist zijn, uitschot, goed voor het vergeetputje Waar haalt hij het recht vandaan om mij en 35% van de Antwerpenaars te beledigen? De rekening krijgt hij in oktober gepresenteerd

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 1730668)
Tja, electoraal verliezend links krijgt nu al twee-drie weken de kans om het VB en zijn kiezers uit te maken voor het vuil van de straat, he. En ondertussen maar zwaaien met woordjes als 'stigmatisering'. :lol:

Tiens, stél dat Janssens inderd�*�*d de woorden "uitschot", "racisten" en "goed voor het vergeetputje" heeft gebruikt... waarom voelen de VB'ers zich dan aangesproken??8)

Esperanza 27 mei 2006 20:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 1730808)
Ik zou Duveltje niet verdenken van erg perfide en intelligent uitgedokterde schema's . Ik hoor via Duveltje vooral een kwaaie volksstem.

M.a.w. je eigen hersenspinsels geloven en deze ook nog eens gaan uitdragen als zijnde de "waarheid" terwijl vaststaat dat het gewoonweg leugens zijn, is in jouw ogen "een kwaaie volksstem"?

Arm volk...

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 1730808)
We kunnen dat uiteraard gaan negeren, maar dat is de woede die het VB groot maakt.

Dus het blok is groot geworden op basis van een volkswoede dat op zijn beurt is gevoed geweest door leugens?

Praetorian 27 mei 2006 21:03

Geheel dat gekronkel van het VB doet mij denken aan een citaat:

The more the white man yelps, the more I know I struck a nerve.
Malcolm X

Stefanie 27 mei 2006 21:04

Citaat:

Dus het blok is groot geworden op basis van een volkswoede dat op zijn beurt is gevoed geweest door leugens?
Leugens? Dat de moslims zich zouden integreren en dat dat alleen nog wat tijd nodig had en dat er een gematigede Islam voor Europa ging komen, dat waren leugens. Al wat het Vlaams blok eind jaren '80, begin jaren '90 voorspelde is nu aan het gebeuren.

Stefanie 27 mei 2006 21:05

Citaat:

Geheel dat gekronkel van het VB doet mij denken aan een citaat:

The more the white man yelps, the more I know I struck a nerve.
Malcolm X
Ik zie vooral de politiek correcten hysterisch doen en in woede uitbarsten.

Praetorian 27 mei 2006 21:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie (Bericht 1731031)
Ik zie vooral de politiek correcten hysterisch doen en in woede uitbarsten.

Yelp yelp. :-D

Esperanza 27 mei 2006 21:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie (Bericht 1731028)
Leugens?

Logisch voortbordurend op de post van Jazeker dat op zijn beurt een reactie was op de post van Duvelke....
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie (Bericht 1731028)
Leugens? Dat de moslims zich zouden integreren en dat dat alleen nog wat tijd nodig had en

en in hun integratieproces een handig handje werden geholpen door de haatzaaierijen van het blok...
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie (Bericht 1731028)
dat er een gematigede Islam voor Europa ging komen

Ken jij dan zoveel niet-gematigde moslims in Europa/Belgie of heb je dat ergens in een blokblaadje gelezen?
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie (Bericht 1731028)
Al wat het Vlaams blok eind jaren '80, begin jaren '90 voorspelde is nu aan het gebeuren.

Het equivalent van het afsluiten van een brandverzekering bij een pyromaan...

Esperanza 27 mei 2006 21:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie (Bericht 1731031)
Ik zie vooral de politiek correcten hysterisch doen en in woede uitbarsten.

Is dat zo of hou je je eigen verzinsels voor werkelijkheid?

Deze namiddag nog eens een uitstapje gedaan met de (linkse) meidengroep. Hartelijk gelachen en dergelijke meer, maar hysterische woede? Niets van gemerkt...

Stefanie 27 mei 2006 21:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Esperanza (Bericht 1731072)
Is dat zo of hou je je eigen verzinsels voor werkelijkheid?

Deze namiddag nog eens een uitstapje gedaan met de (linkse) meidengroep. Hartelijk gelachen en dergelijke meer, maar hysterische woede? Niets van gemerkt...

Gisteravond heb ik het nog ondervonden hier op het forum. Grappig dat je het ontkent. Ge zijt er precies beschaamd in?

Stefanie 27 mei 2006 21:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Esperanza (Bericht 1731072)
Is dat zo of hou je je eigen verzinsels voor werkelijkheid?

Deze namiddag nog eens een uitstapje gedaan met de (linkse) meidengroep. Hartelijk gelachen en dergelijke meer, maar hysterische woede? Niets van gemerkt...

Gisteren kreeg ik nog te horen dat ik ziek ben in mijn hoofd.

Efkes enkele citaten die mij zo te binnen schieten:
"Het Vlaams belang zaait haat."
"Het Vlaams belang cultiveert geweld."
"De kiezers van het Vlaams belang zijn mee verantwoordelijk".

Jazeker 27 mei 2006 21:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door drosophila (Bericht 1730904)
Tiens, stél dat Janssens inderd�*�*d de woorden "uitschot", "racisten" en "goed voor het vergeetputje" heeft gebruikt... waarom voelen de VB'ers zich dan aangesproken??8)

Omdat de mars tegen het VB was gericht, of heb je niet gehoord wat daar werd gezegd ? 8)

Jazeker 27 mei 2006 21:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Esperanza (Bericht 1731011)
M.a.w. je eigen hersenspinsels geloven en deze ook nog eens gaan uitdragen als zijnde de "waarheid" terwijl vaststaat dat het gewoonweg leugens zijn, is in jouw ogen "een kwaaie volksstem"?

Arm volk...

Dus het blok is groot geworden op basis van een volkswoede dat op zijn beurt is gevoed geweest door leugens?

leugens, racisme, geweld. We doen het allemaal, niet ?

BitterSweet 27 mei 2006 21:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nicolas (Bericht 1730797)


je kan het op dergelijke manier bekijken of diegene die zo hoog oplopen met de nederlandse taal en cultuur, moeten beseffen dat een slecht taalgebruik reeds de eerste stap daartoe.

mag men niet meer iemand op de consequenties van zijn mening wijzen ?


Mag ik er u dan op wijzen dat men een zin met een hoofdletter opent.

Jazeker 27 mei 2006 21:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BitterSweet (Bericht 1731112)
Mag ik er u dan op wijzen dat men een zin met een hoofdletter opent.

:lol:

Esperanza 27 mei 2006 21:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie (Bericht 1731081)
Gisteravond heb ik het nog ondervonden hier op het forum.

Wat? Waar? Hoe?
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie (Bericht 1731081)
Grappig dat je het ontkent.

Ik zie nergens een ontkenning in mijn vorige posts. Ik heb je zelfs een vraag gesteld...
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie (Bericht 1731081)
Ge zijt er precies beschaamd in?

Ik zou niet weten waarom.

Esperanza 27 mei 2006 21:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie (Bericht 1731089)
Gisteren kreeg ik nog te horen dat ik ziek ben in mijn hoofd.

Is dat alles? Tamelijk onschuldig vergeleken met de scheldwoorden die blokkers al naar mijn hoofd hebben geslingerd.
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie (Bericht 1731089)
Efkes enkele citaten die mij zo te binnen schieten:
"Het Vlaams belang zaait haat."
"Het Vlaams belang cultiveert geweld."
"De kiezers van het Vlaams belang zijn mee verantwoordelijk".

Ook dit lijkt me tamelijk onschuldig vergeleken met de posts van bepaalde blokkers die opperden het fort van Breendonk terug te heropenen...


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be